Ogłoszenie z dnia 2006-01-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Pasłęk: dostawa sprzętu medycznego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Pasłęku, do kontaktów: Danuta Mickiewicz, ul. Kopernika 24A, 14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2491500, fax 055 2491500, e-mail: szpitalpaslek@elblag.net. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego w częściach: Część I - zestaw do endoskopii, Część II - kardiomonitory stacjonarno - transportowe, Część III - ultrasonograf. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 14-400 Pasłęk ul. Kopernika 24A. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 tyś. euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 1; okres w dniach: 30;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 2000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1i2, spełniają wymogi art. 22, ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 19, poz.177) oraz spełniają warunki określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Część I: cena - 100% Część II i część III: cena - 80%, parametry techniczne - 20% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 07.03.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Braniewsko - Pasłęcki bank Spółdzielczy w Pasłęku 35 8313 0009 0005 0236 2000 0010. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.03.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba miesięcy: 2; liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: postępowanie jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.03.2006, godzina 12:00, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 14-400 Pasłęk, ul. Kopernika 24A.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zakup nowych urządzeń dla Szpitala w Pasłęku -projekt ze środków EFRR w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004-2006. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 09.01.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.16.81.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część I - zestaw do endoskopii. 3) Zakres lub wartość: Przedmiotem zamówienia jest zestaw do endoskopii, na który składają się: videogastroskop - 1 szt, videokolonoskop - 1 szt, monitor medyczny - 1 szt., procesor wizyjny - 1 szt, automatyczna myjnia termiczna - 1 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.12.32.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część II - kardiomonitory stacjonarno - transportowe. 3) Zakres lub wartość: kardiomonitory stacjonarno - transportowe - szt 4. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.11.22.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część III - ultrasonograf. 3) Zakres lub wartość: ultrasonograf - szt.1. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z PASŁĘKA
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę DW 527 w zakresie budowy drogi dla rowerów na odcinku Pasłęk - Krosno
- Usługi związane z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na rzecz Gminy Pasłęk w 2025 roku - drugie zamówienie
- Dostawa 3 nowych samochodów typu SUV w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Urzędu Miejskiego w Pasłęku - z podziałem na części.
więcej: przetargi w Pasłęku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa ambulansu z wyposażeniem medycznym dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
- Dostawa ambulansu typu B wraz z wyposażeniem medycznym do Samodzielnego Publicznego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu
- Zakup i dostawa zestawu do anoskopii wysokiej rozdzielczości dla potrzeb Poradni Koloproktologii
- "Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i edukacyjnych dla Szkoły Podstawowej w Tęgoborzy wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla kadr"
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby tworzonego Zespołu Wczesnego Reagowania Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach w ramach realizacji zadania pn.: "Inwestycje w ochronie zdrowia".
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla SPZOZ w Grabowie nad Pilicą w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.