eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoSukcesywna dostawa worków na odpady komunalne - segregowane i zmieszane

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-22

Wejherowo: Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne - segregowane i zmieszane
Numer ogłoszenia: 25926 - 2014; data zamieszczenia: 22.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o. , ul. Obrońców Helu 1, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 58 6769520, faks 58 6769521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukwejherowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne - segregowane i zmieszane.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest zakup worków do segregacji odpadów wraz dostawą. Przedmiot zamówienia zawarty został w tabeli w pkt. 7. siwz. 2 Realizacja dostaw będących przedmiotem zamówienia nastąpi sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego i poprzedzona zostanie przesłaniem pisemnego zamówienia przekazanym na faks Wykonawcy. 3 Realizacja dostawy: * do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, pierwsza partia worków w ilości 100 000 szt. zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. * do 5 dni roboczych od daty wysłania pisemnego zamówienia, o którym mowa w pkt. 2 ; dostawy winny być realizowane w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:30 - 14:00. Przewiduję się, że zamówienia będę zgłaszane przez Zamawiającego w cyklu miesięcznym, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. *worki powinny być dostarczone na paletach lub w kartonach w paczkach po 100 szt., na których będzie oznaczona ilość oraz rodzaj danego worka. 4 Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: magazyn Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o., wjazd od ul. Staromłyńskiej, 84-200 Wejherowo. 5 Występujące w dokumentacji przetargowej określenia odwołujące się bezpośrednio do nazw własnych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia służą określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego zobowiązany jest wykazać, iż spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. 6 Wszystkie określone w pkt. 7 materiały winny posiadać dokumenty potwierdzające zgodność z określonymi normami oraz atesty, świadectwa jakości, certyfikaty winny być dostarczone wraz z towarem, w przypadku wcześniejszego wezwania ze strony Zamawiającego. 7 Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia: * Worek żółty HDPE 700 x 1100 x 0,04 mm 120 l 200 000 szt. * Worek zielony LDPE 700 x 1100 x 0,06 mm 120 l 120 000 szt. * Worek niebieski LDPE 700 x 1100 x 0,06 mm 120 l 100 000 szt. * Worek brązowy LDPE 700 x 1100 x 0,06 mm 120 l 100 000 szt. * Worek czarny LDPE 700 x 1100 x 0,04 - 0,06 mm 120 l 100 000 * Worek czarny - z opisem Wywóz opłacono LDPE 700 x 1100 x 0,04 - 0,06 mm 120 l 50 000 szt. * Worek czarny LDPE 780 x 900 x 0,04 mm 20 000 szt. * Łączna ilość worków 670 000 szt. 8 Worki mają być półprzeźroczyste, umożliwiające szybką ocenę zawartości. 9 Informacje zawarte na workach: * Worek żółty - logo Spółki Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o., adres, telefon, plastik, metale * Worek zielony - logo Spółki Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o., adres, telefon, szkło * Worek niebieski - logo Spółki Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o., adres, telefon, makulatura * Worek brązowy - logo Spółki Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o., adres, telefon, odpady zielone, bio * Worek czarny - logo Spółki Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o., adres, telefon * Worek czarny - logo Spółki Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o., adres, telefon, wywóz opłacony o Worek czarny o wymiarach 780 x 900 x 0,04 mm bez nadruków 10 Nadruk na workach czarnych i brązowych ma być w kolorze białym, a na workach niebieskich, zielonych i żółtych w kolorze czarnym. 11 Koszt sporządzenia matrycy oraz opracowania wzoru projektu nadruku na workach leży po stronie Wykonawcy lecz na podstawie danych określonych przez Zamawiającego. 12 Zamawiający zastrzega sobie zatwierdzenie wzoru matrycy przedstawionej przez Wykonawcę w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 13 Worki powinny być dostarczone na paletach lub w kartonach w paczkach po 100 szt., na których będzie oznaczona ilość oraz rodzaj danego worka. 14 Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania analizy jakości, grubości oraz pozostałych parametrów w wyspecjalizowanym laboratorium, w przypadku stwierdzenia wad, całkowity koszt badania poniesie Wykonawca. UWAGA ! Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy. 15 W przypadku stwierdzenia niespełnienia wymagań przez dostawę Zamawiający zażąda niezwłocznego dostarczenia przedmiotu zamówienia po raz drugi. W przypadku zwłoki w dostarczeniu worków, przekraczającej 24 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego niespełniającej wymagań dostawy, Wykonawca pokrywa całość kosztów zrealizowania dostawy przez innego Wykonawcę..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 18.93.00.00 - Worki i torby .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia razem z ofertą wadium przetargowego w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) w jednej z form w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych na rachunek bankowy nr:37 1160 2202 0000 0000 6196 5678. 11.5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w oryginale wraz ze składaną ofertą. 11.6. Za wniesienie wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia 03.02.2014r. do godz. 10:00 znajdzie się na rachunku Zamawiającego.11.7. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał należycie : co najmniej trzy dostawy, polegającą na dostawie worków foliowych do segregacji odpadów w ilości minimum 50 tysięcy sztuk lub na kwotę minimum 50 tysięcy złoty - załączniku nr 7

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    w wykazie usług jako główne usługi wykonawca zobowiązany jest wskazać usługi postawione w warunku postawionym w warunku dot. wiedzy i doświadczenia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie - (załącznik nr 2 do SIWZ) 2) zobowiązanie podmiotów trzecich - (załącznik nr 5 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego w następującym zakresie: a) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy; b) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; c) opóźnienia wyboru Wykonawcy, powodującego konieczność wydłużenia umownego terminu realizacji umowy; d) wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, spowodowanego niezależnymi okolicznościami np. działaniem tzw. siły wyższej, zmianą przepisów prawnych, katastrofalnym działaniem przyrody, zaburzeniem życia zbiorowego itp., których wystąpienia Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; e) konieczności poprawienia oczywistej omyłki rachunkowej lub pisarskiej; f) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy, a mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania. 2. Zmiany umowy, pod rygorem nieważności, winny być sporządzone w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zukwejherowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o. ul. Obrońców Helu 1 84-200 Wejherowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o. ul. Obrońców Helu 1 84-200 Wejherowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.