To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-04
Ostrów Wielkopolski: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
na zorganizowanie i przeprowadzenie
14 dniowego wyjazdu integracyjnego ze szkoleniami
Numer ogłoszenia: 259158 - 2014; data zamieszczenia: 04.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222064 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, al. Juliusza Słowackiego 1C, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 735 51 52, faks 0 62 735 02 05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie 14 dniowego wyjazdu integracyjnego ze szkoleniami.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymagania Zamawiającego 1) Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi 14 dniowy wyjazd integracyjny z kursem podstawowym obsługi komputera - 30 godzin (GRUPA A) dla 18 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, wraz z osobami towarzyszącymi, w liczbie 18 osób nad morzem, w tym pobyt, wyżywienie, transport, w terminie zawierającym się między 15 sierpnia 2014 roku, a 31 sierpnia 2014 roku 2) Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi 14 dniowy wyjazd integracyjny z warsztatami z psychoedukacji z zakresu uzależnień - 20 godzin (GRUPA B) dla 67 osób w tym 50 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, wraz z opiekunami, w liczbie 4 osób nad morzem, w tym pobyt, wyżywienie, transport, w terminie zawierającym się między 15 sierpnia 2014 roku a 31 sierpnia 2014 roku. 2a) Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi 14 dniowy wypoczynek letni dla 20 dzieci z otoczenia uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, nad morzem, w tym pobyt, wyżywienie, transport, w terminie zawierającym się między 15 sierpnia 2014 roku, a 31 sierpnia 2014 roku. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość zakwaterowania uczestniczek i uczestników projektu w dwóch ośrodkach nad morzem osobno dla GRUPY A i dla Grupy B 4) W zakresie organizacji i przeprowadzenia 14 dniowego wyjazdu dla uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA Wykonawca: a) w cenie wyjazdu 14 dniowego zapewni zakwaterowanie w pokojach dwuosobowych dla GRUPY A oraz w 34 pokojach 2 osobowych, 5 pokojach 3 osobowych i 2 pokojach 4 osobowych dla GRUPY B, z pełnym węzłem sanitarnym, tj. umywalka, prysznic, wc w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej wody). Każdy pokój wyposażony w jednoosobowe łóżka z pościelą (wykluczone łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, TV oraz czajnik bezprzewodowy, sztućce, szklanki, talerzyki. b) zapewni całodzienne wyżywienie dla wszystkich uczestników wyjazdu (3 posiłki dziennie - śniadanie, obiad, kolacja), z zachowaniem diet wynikających z posiadanych schorzeń (w tym diety cukrzycowej), rekompensatę za śniadanie w dniu rozpoczęcia turnusu dla każdego uczestnika oraz za kolację w dniu zakończenia turnusu dla każdego uczestnika w formie suchego prowiantu na czas podróży, c) zapewni całodobową opiekę podczas pobytu, zajęcia integracyjne (minimum 2 imprezy integracyjne przy muzyce np. wieczorek przy muzyce, ognisko z pieczeniem kiełbasek), kulturalno - oświatowe (np. spacery z przewodnikiem po miejscowości) oraz sportowo - rekreacyjne (minimum 1 raz dziennie np. wspólne zajęcia ruchowe na plaży, nordic walking, gimnastyka, gry np. tenis stołowy, bilard) d) zapewni kadrę gwarantującą prawidłową organizację i przeprowadzenie wyjazdu, w tym wyznaczy opiekuna grupy e) zapewni opłacenie opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników wyjazdu i ich opiekunów, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka, f) przygotuje program wyjazdu, z wyszczególnieniem proponowanych form zajęć integracyjnych, kulturalno - oświatowych oraz sportowo - rekreacyjnych w zależności od indywidualnych możliwości i stopnia zainteresowania, g) zapewni sprawne i bezpieczne zgodne z przepisami transportu drogowego, przeprowadzenie przewozu osób w tym osób niepełnosprawnych na trasie Ostrów Wielkopolski - ośrodek, w którym odbędzie się 14 dniowy pobyt integracyjny i z powrotem, h) oznaczy miejsce realizacji wyjazdu informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, i) wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny wyjazdu przez uczestników. 5) W zakresie organizacji i przeprowadzenia kursu podstawowego obsługi komputera dla 18 uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA - 30 godzin x 2 grupy po 9 osób - GRUPA A, Wykonawca: a) zobowiązuje się przeprowadzić kurs podstawowy obsługi komputera w terminie wyjazdu integracyjnego zawierającego się między 15 sierpnia 2014 roku a 31 sierpnia 2014 roku (za wyjątkiem sobót i niedziel), w godzinach od 9.00 - 15.00. b) powinien posiadać aktualny wpis Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy - zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - (Dz. U. 2008 r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.), niniejszy warunek Zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy. c) zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, d) zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. kursu, e) zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. kursu dokument, potwierdzający udział ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, f) oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia ww. kursu, g) zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny ww. kursu przez uczestników, h) zapewni do przeprowadzenia ww. kursu pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym, i) oznaczy miejsce realizacji ww. kursu informacje o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, j) przygotuje program kursu podstawowego obsługi komputera, z uwzględnieniem m. in. zagadnień: - uruchomienie komputera i kończenie pracy na nim, posługiwanie się myszką, - pulpit w Windows, co można na nim znaleźć i do czego służy, - uruchamianie i praca z podstawowymi programami, - przykładowy prosty program do tworzenia rysunków, - przetwarzanie tekstu, - internet; obsługa stron internetowych, wyszukiwanie informacji, obsługa poczty elektronicznej. 6) W zakresie organizacji i przeprowadzenia warsztatu z psychoedukacji z zakresu uzależnień dla 67 uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA - 20 godzin x 7 grup (6 grup po 10 osób 1 grupa 7 osób) - GRUPA B, Wykonawca: a) zobowiązuje się przeprowadzić warsztaty z psychoedukacji z zakresu uzależnień w terminie wyjazdu integracyjnego zawierającego się między 15 sierpnia 2014 roku a 31 sierpnia 2014 roku (za wyjątkiem sobót i niedziel), w godzinach od 9.00 - 15.00, b) powinien posiadać aktualny wpis Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy - zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - (Dz. U. 2008 r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.), niniejszy warunek Zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy. c) zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, d) zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. warsztatu, e) zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. warsztatu dokument, potwierdzający udział ww. warsztacie wraz z zakresem programowym i godzinowym, f) oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia ww. warsztatu, g) zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny ww. warsztatu przez uczestników, h) zapewni do przeprowadzenia ww. warsztatu pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym, i) oznaczy miejsce realizacji ww. warsztatu informacje o współfinansowaniu przez Unię Europejską, z zastosowaniem stosownych logotypów, j) przygotuje program warsztatu psychoedukacji z zakresu uzależnień, z uwzględnieniem m. in. Zagadnień: - nabycie umiejętności rozpoznawania zagrożeń związanych z substancjami psychoaktywnymi. - nabycie umiejętności rozwiązywania problemów bez używania substancji zmieniających nastrój. - zdobycie wiedzy na temat substancji zmieniających nastrój. - uzależnień cywilizacyjnych. 7) Wykonawca w terminie 14 dni od dnia zakończenia ww. wyjazdu, przekaże do siedziby PCPR komplet dokumentów: - anonimową ankietę oceny 14 dniowego wyjazdu integracyjnego dokonaną przez uczestników, - anonimową ankietę oceny kursu podstawowego obsługi komputera dokonaną przez uczestników, - anonimową ankietę oceny warsztatu psychoedukacji z zakresu uzależnień dokonaną przez uczestników, - zdjęcia dokumentujące realizację zadania - kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających udział w szkoleniach z zakresem programowym i godzinowym. 8) Zamawiający: - dopuszcza zmianę liczby osób towarzyszących uczestnikom projektu, - w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. wyjazdu w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu jego realizacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.10.00 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie jest realizowane w ramach projektu: TWOJA SZANSA w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEW CHALLENGE Magdalena Siśkiewicz, ul. Rydlówka 5/113, 30-363 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 311402,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 147417,86
Oferta z najniższą ceną: 147417,86 / Oferta z najwyższą ceną: 289008,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Ochrona osób i mienia w Muzeum w Lewkowie Zespole Pałacowo-Parkowym wraz z obsługą systemów monitoringu i ochroną podczas imprez plenerowych
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2026".
- Przygotowanie posiłków z dostawą do Dziennego Domu ,,Senior+" w Ostrowie Wielkopolskim przy ul Raszkowskiej 39.
- Nadzór inwestorski nad przebudową ul. Ledóchowskiego w Ostrowie Wielkopolskim
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów Spółki "Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Spółka z o.o.
- Świadczenie usług przygotowywania i dostawy całodziennego wyżywienia dla dzieci i młodzieży przebywającej w Placówce Wsparcia dzieci i młodzieży na 2026 rok
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa licencji, wdrożenie modułów oraz dostosowanie funkcjonalności systemu Enova365 dla Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach"
- Zakup dostępu do platformy e-learningowej z przeznaczeniem do samodzielnej nauki języka angielskiego i języka niemieckiego dla pracowników
- Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Gnieźnie i jednostki podległe" Etap V
- "Przeprowadzenie szkoleń/kursów dla nauczycieli zatrudnionych w placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Chocianów biorących udział w projekcie "Gmina Chocianów wspiera uczniów"
- Wykonanie usługi polegającej na realizacji szkoleń stacjonarnych i zdalnych dla pracowników Zamawiającego - realizacja projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego (...)"
- Realizacja szkoleń w ramach projektu pn. Tworzenie nowych ekspozycji w Muzeum Literackim w Nałęczowie - oddziale Muzeum Narodowego w Lublinie w celu budowy kulturowego centrum aktywności społecznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





