eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Przebudowa ulicy Skośnej w Milanówku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-09

Milanówek: Przebudowa ulicy Skośnej w Milanówku
Numer ogłoszenia: 259145 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 208456 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Milanówku, ul. Kościuszki 45, Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, fax 022 7248039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Skośnej w Milanówku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Skośnej w Milanówku. Prace wykonywane będą na odcinku od ulicy Nowowiejskiej do ulicy Królewskiej i polegają na wymianie istniejącej nawierzchni jezdni, odwodnienia, chodników, zjazdów, krawężników, zieleńców. Zakres robót drogowych obejmuje: - wytyczenie geodezyjne opracowanych rozwiązań drogowych przez uprawnionego geodetę - korytowanie - roboty rozbiórkowe: nawierzchni asfaltowej, zjazdów - wykonanie ław z betonu B-15 z oporem pod projektowany krawężnik uliczny - ustawienie krawężników betonowych wystających na podsypce cementowo-piaskowej, na wjazdach zastosować krawężniki najazdowe z dużym wyłukowaniem - opornik przy zjazdach - wykonanie warstwy odsączającej - wykonanie podbudowy betonowej pod ściek przykrawężnikowy betonem B-15 - skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych dla każdej warstwy - warstwa profilująco - wiążąca z mieszanek mineralno- asfaltowych BA 0/16 KR3-6 gr. 4cm - warstwa wiążąca z mieszanek mineralno- asfaltowych BA 0/16 KR3-6 gr.6cm - wykonanie zjazdów z kostki betonowej koloru szarego - wykonanie chodników z kostki betonowej koloru czerwonego - ustawienie obrzeży - wykonanie zieleńców - wymiana istniejących kratek ściekowych z osadnikiem - wymiana przykanalików od kratek ściekowych od studni chłonnych - regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury tj.: kanalizacyjne, wodne, gazowe, telekomunikacyjne - oznakowanie pionowe zgodnie z istniejącą stałą organizacją ruchu. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania powykonawczej dokumentacji. Dokumentacja powykonawcza będzie zawierała: - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, - plan zagospodarowania, - atesty i certyfikaty oraz aprobaty techniczne wraz z deklaracjami zgodności użytych materiałów. Wykonawca roboty przy wykonywaniu chodników prowadzić będzie ręcznie, aby nie spowodować uszkodzenia istniejącego zadrzewienia oraz właściwie zabezpieczy rosnące w pasie drogowym drzewa. Wykonawca przed ułożeniem warstw asfaltu będzie miał obowiązek wyregulować wysokościowo studnie, zasuwy, hydranty itp. urządzenia znajdujące się w pasie robót. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w sposób ciągły. Pełen zakres prac oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót przedstawiony jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 1 oraz w projekcie - Załącznik nr 3 W zakresie robót objętych umową nie ujęto wykonania warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego oraz ścieków z elementów prefabrykowanych. W przypadku uszkodzenia zasuw, hydrantów itp. urządzeń znajdujących się w pasie drogowym Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznej ich naprawy. Przed przystąpieniem do prac Zamawiający dokona wprowadzenia Wykonawcy na teren budowy. Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania właścicieli nieruchomości przyległych do odcinka ulicy, na której prowadzone będą roboty o utrudnieniach w ruchu związanych z prowadzonymi robotami. Wykonawca dokona oznakowania terenu robót zgodnie z opracowanym projektem czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i zatwierdzonym przez organ zarządzający ruchem. Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należyta starannością, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, z projektem, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty, od chwili rozpoczęcia robót aż do oddania nawierzchni do ruchu bez ograniczeń, odpowiedzialny będzie Kierownik budowy. Na odcinku prowadzenia robót należy zabezpieczyć wszystkie drzewa, które znajdują się w miejscach gdzie może nastąpić ich uszkodzenie. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w STWiOR. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały równoważne). Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia pierwotnego stanu (odtworzyć) powierzchnie biologiczne i inne powierzchnie w przypadku zniszczenia. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Wynagrodzenie obejmuje również wszystkie roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia nie ujęte w przedmiarach robót. W przypadku wystąpienia w czasie realizacji zamówienia nie sprzyjających warunków atmosferycznych (opady śniegu, mrozy) Zamawiający przewiduje możliwość wstrzymania prac na pisemny wniosek Wykonawcy do czasu poprawy warunków atmosferycznych. Wykonawca otrzyma część wynagrodzenia za wykonane prace po podpisaniu przez obie strony protokołu częściowego odbioru robót potwierdzającego wykonanie prac, z uwzględnieniem możliwości zmiany terminu wykonania umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 545191.98 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUD-BRUK Zakład Robót Drogowych, Warzywna 16, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 545191.98
  • Oferta z najniższą ceną: 545191.98 oferta z najwyższą ceną: 757104.40
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.