eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchów › zamknięcie składowiska odpadów komunalnych w Tuchowie



Ogłoszenie z dnia 2006-05-17

POZYCJA 25913

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tuchów: zamknięcie składowiska odpadów komunalnych w Tuchowie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Tuchów, do kontaktów: Mężyk Marek - inspektor ds inwestycji, ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 0146525218 w. 12, e-mail: ug@tuchow.pl, www.tuchow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zamknięcie składowiska odpadów komunalnych w Tuchowie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamowienia jest wykonanie: a/ ukształtowanie bryły składowiska w formie płaskiego stożka o nachyleniu płaszczyzn bicznych ok.6% b/ wykonanie czaszy zamykającej składowisko od góry składającej się z: - warstwy bentonitowej o gramaturze min.3/kg/m2 bezpośrednio przykrywajacej złoże odpadow lub geomembrany PEHD o grubosci 1,5 mm - warstwy gruntu glebotwórczego o grubości 0,4 m, - wierzchniej warstwy humusu o grubości 0,1 m, b/ wykonanie systemu rowów opaskowych u podnóża krawędzi niecki i skierowania do lokalnego rowu melioracyjnego po południowej stronie składowiska, c/ wykonanie odgazowania składowiska poprzez: - ujęcie biogazu za pomocą drenażu warstwowego i rurowego, - oczyszcenie w biofiltrze, - odprowadzenie do atmosfery przez wyrzutnię kominową o wys.2,5 m d/ wykonanie piezometrów /jeden po stronie napływu wód podziemnych/ e/ wykonanie 2 reperów /jeden u podnóża obiektu i jeden na wierzchowinie składowiska/,celem monitorowania osiadania powierzchni składowiska, f/ obsianie powierzchni czaszy i skarp mieszanką traw i roślin motylkowych,. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Tuchów ul. Tarnowska. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.22.30.00 - Konstrukcje Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 tys. EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 15000 PLN - przy składaniu ofert. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: III.2.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 uPzp, wraz z potwierdzeniem ich spełnienia, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 spełniający warunki dodatkowe: a. Wykażą się wiarygodnością ekonomiczną i finansową, b. Wykażą się doświadczeniem i przygotowaniem fachowym, w tym technicznym. Na potwierdzenie warunków udziału w postepowaniu o których mowa w pkt. III.2.1 należy przedłożyć: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp - aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem termniu składania wniosków - koncesji,zezwolenia lub licencji,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji,zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem - dokumentów stwierdzających,że osoby, które będą wykonywać zamówienie,posiadają wymagane uprawnienia ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, - zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,lub zaświadczeń,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków Na potwierdzenie warunków III.2.1.a - informacji banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy,potwierdzająca zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości minimum 0,5 mln zł,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesiecy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - bilansu oraz rachunek zysków i strat,albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzeania sprawozdania finansowego,inne dokumenty określajace obroty za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy za ten okres; - polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej łącznie odpowiedzialność cywilną deliktową ,z minimalną sumą ubezpieczenia co najmniej 1 mln zł, w tym odpowiedzialność za zdarzenie do sumy co najmniej 20 tyś zł W przypadku Wykonawców występujących wspólnie /konsorcjum,spółka/ składającą się z dwóch lub więcej podmiotów gospodarczych, należy dołączyć następujące dokumenty : - oznaczenie lidera konsorcjum /spółki - orginał pełnomocnictwa - oświadczenie Wykonawców, że ich zobowiązania co do wykonania zamówienia są solidarne - aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu, - aktualne informacje z KRK dla każdego z podmiotów - aktualne zaświadczenia z US dla każdego podmiotu, - aktualne zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS dla każdego z podmiotów Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w par 1 ust. 1, pkt. 1, 5 i 6 Rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 rw sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może zamawiający może żądać od wykonawcy (Dz. U. z 2004 r Nr 71, poz. 645) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo nie uzyskał przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 oraz w par. 1 ust. 1 pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 i 3 należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii, przetłumaczone na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w ust. 4 należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego Na potwierdzenie warunków III.2.1.b - wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty te zostały wykonane należycie /np. referencje/; dla spełnienia tego warunku referencje muszą potwierdzac następujące okoliczności w odniesieniu do wykonawcy ubiegajacego się o udzielenie zamówienia; Przez wykonanie robót budowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia należy rozumieć : - roboty polegające na; rekultywacji, zamknięciu, utrzymywaniu wysypisk, robót ziemnych związanych z wykonywaniem infrastruktury technicznej / np.przy budowie sieci wodociągowych,kanalizacyjnych / o wartości nie mniejszej niż 800 tys. zł.za jedno zadanie, potwierdzone przez inwestorów np.referencjami, że zamówienia wskazane w wykazie zostały wykonane należycie; wymaga się aby ubiegający się o spełnienie tego warunku, Wykonawca przedstawił zamawiającemu co najmniej 2 zadania o wartości nie mniejszej niż 800 tys. każde - wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia,które będą wykonywać zamówienie /sprawować funkcje kierownicze z doświadczeniem budowlanym co najmniej 5 lat/, posiadających wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane,będących członkami właściwych izb samorządów zawodowych inżynierów budownictwa. Wykaz winien zawierać w odniesieniu do każdej z wymienionych osób następujace dane jak: imię i nazwisko,posiadane uprawnienia /nr,rodzaj/, planowana funkcja w realizacji zamówienia, Dokumenty stwierdzajace, że osoby wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej posiadają wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane, sa członkamiwłaściwych izb samorządów zawodowych inżynierów budownictwa, (zaświadczenia właściwej izby ważne na dzień składania wniosków); - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości ,potwierdzajacego ,iż wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia robót budowlanych, w tym budowy, montażu, remontu i rozbiórki obiektów budowlanych /certyfikat EN ISO 9001:2001 lub równoważny/. - wykaz sprzętu do realizacji zamówienia pozostajacego w dyspozycji wykonawcy z podaniem sprzetu, liczby sztuk, parametrach, roku produkcji, formy władania; - dokumenty potwierdzajace uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z opisem /zgodnie z przepisami prawa/ - oświadczenie wykonawcy,że udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia co najmniej na 5 lat od daty odbioru końcowego Forma składania dokumentów Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem, przez osobę /osoby uprawnione do podpisywania wniosku za zgodność z oryginałem Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia Kryteria wyboru wykonawców do dalszego udziału w postępowaniu: 1. Doświadczenie Wykonawców /D/:40% Ocena zostanie dokonana zgodnie z następującymi zasadami: - łączna ilość /suma/ wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat wyrażoną w szt - Wykonawca otrzyma liczbę punktów obliczoną wg nastepującego wzoru: - D=Db/Dmax x 100pkt x40%. gdzie: - Db badana ilość wykonanych robót budowlanych o których mowa powyżej wyrażona w szt. - Dmax-największa ilość j.w. 2. Zdolność finansowa Wykonawców /Z/: 10 % Ocena zostanie dokonana zgodnie z następującymi zasadami : - za łączną wielkość/wartość /zdolności kredytowej/ Wykonawca otrzyma liczbę obliczoną wg następującego wzoru: Z=Zb/Zmax x 100 pkt x 10%.gdzie: Zb-wielkość/wartość badanej zdolności kredytowej Dmax-największa wielkość j.w 3. Zdolność techniczna Wykonawców T/:20 % Ocena zostanie dokonana zgodnie z następującymi zasadami ; - za doświadczenie personelu kierowniczego /lata stażu z posiadanymi uprawnieniami przy wykonaniu podobnych prac/, Wykonawca otrzyma liczbę punktów obliczoną wg następujacego wzoru: T=Tb/Tmax x100 pkt x 20%.gdzie: Tb- badana liczba lat doświadczenia kierownika Dmax-największa wielkość j.w 4. Wielkość przychodu zdolność ekonomiczna /P/: 30 % Ocena zostanie dokonana zgodnie z następującymi zasadami ; - za wielkośc osiagniętego przychodu za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy za ten okres, średniorocznego przychodu netto ze sprzedaży. Wykonawca otrzyma liczbę punktow obliczoną wg następujacego wzoru: P=Pb/Pmax x100pkt x 30% .gdzie: Pb-wielkość badanego średniorocznego przychodu netto ze sprzedaży w zł P max najwyższa wielkość średniorocznego przychodu netto ze sprzedaży w zł III .2.3/ Wynik badania podmiotowego : Do składania ofert Zamawiajacy zaprosi 5 wykonawców ,którzy złożyli wnioski podlegające ocenie i spełniają warunki udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, iż: A/ jeżeli liczba wykonawców ,którzy spełniaja warunki udziału w postepowaniu, będzie wiekszaniż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców ,którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia warunków, t.j. otrzymali najwyższą w kolejności sumę punktów obliczonych w poszczególnych kryteriach w sposób wskazany w sekcji III.2.1 B/ w przypadku otrzymania takiej samej sumy, najwyższej w kolejności ,sumy punktów przez więcej niż 5 wykonawców,/ np.na 5 miejscu 2 wykonawców uzyskało taką samą sumę punktów/, Zamawiajacy zaprosi do składania ofert wszystkich tych wykonawców,

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.06.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.06.2006 godzina 10:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 11.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.