Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-02
Tarnów: Zajęcia aktywizacji zawodowej
Numer ogłoszenia: 259081 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Tarnowie-Mościcach , ul. Jędrzeja Śniadeckiego 9, 33-101 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6319300, faks 014 6319305.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zajęcia aktywizacji zawodowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie na terenie Zamawiającego zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej w rozumieniu §3 pkt 5 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11. stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186), dla 7 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności. Cykl zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej jest dedykowany dla kursu przyuczającego do zawodu technolog robót wykończeniowych w budownictwie. Celem zajęć jest zdobycie wiedzy oraz praktycznych umiejętności w zakresie poruszania się po rynku pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności. Szczegółowe cele zajęć: a) uczestnicy dokonają analizy swoich mocnych i słabych stron, odkryją i określą swój potencjał, b) uczestnicy określą swoje preferencje dotyczące pracy, c) uczestnicy nauczą się poruszać na jawnym i ukrytym rynku pracy, d) uczestnicy nauczą się pisać CV i list motywacyjny oraz rozmawiać z pracodawcą. Zajęcia powinny swym zakresem tematycznym objąć m.in. następujące moduły: a) Podstawy komunikacji interpersonalnej; b) Odkrywanie własnych możliwości i umiejętności oraz określenie mocnych i słabych stron osobowości; c) Rynek pracy - określenie podstawowych pojęć dot. rynku pracy, rynek pracy - ukryty i jawny, tendencje na rynku pracy, umiejętność poruszania się po rynku pracy; d) Znajdowanie ofert pracy - ABC poszukiwania pracy oraz źródła informacji o wolnych miejscach pracy, zasady ułatwiające poszukiwanie pracy, uwzględnianie nowoczesnych technologii (Internetu) w poszukiwaniu pracy; e) Dokumenty aplikacyjne - rola dokumentów aplikacyjnych w poszukiwaniu pracy, zasady pisania życiorysu zawodowego i listu motywacyjnego; f) Rozmowa kwalifikacyjna - najczęstsze pytania i odpowiedzi przy rozmowie kwalifikacyjnej, próbne rozmowy kwalifikacyjne - jak się przygotować, autoprezentacja, najczęściej popełniane błędy przez kandydatów do pracy; Do sugerowanych przez Zamawiającego metod pracy należą: a) praca w grupach, b) praca indywidualna, c) wykład, d) studium przypadku i ćwiczenie scenek, e) burza mózgów, f) dyskusja. Cykl zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej obejmie 16 godzin dydaktycznych. Przez godzinę dydaktyczną należy rozumieć 45 min. zajęć. Zajęcia będą prowadzone m.in. z wykorzystaniem nowoczesnej technologii, tj. komputerów, laptopa i rzutnika. Materiały szkoleniowe i treści przekazywane podczas zajęć będą mieć m.in. formę prezentacji multimedialnych. Wykonawca dokona zakupu materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, w ramach kwoty przeznaczonej na zakup usługi szkoleniowej, przy czym w wielkości nie przekraczającej 40% kosztu ogólnego usługi szkoleniowej. Wykonawca w ramach wynagrodzenia dokona również ubezpieczenia NW jego uczestników. Kopię polisy ubezpieczeniowej, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, Wykonawca prześle na adres Zamawiającego - mailem lub faksem, najpóźniej czwartego dnia od dnia rozpoczęcia zajęć. Zajęcia odbywać się będą pomiędzy godz. 08:00 a 15:00, nie więcej niż sześć godzin zegarowych zajęć. Zajęcia powinny się odbywać w dni robocze, ale w szczególnie uzasadnionym wypadku i po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego, zajęcia aktywizacyjne mogą się odbyć w sobotę. Ponadto po każdych 90 minutach zajęć nastąpi przerwa 10-minutowa. Przerwa ta nie jest wliczana w czas trwania zajęć dydaktycznych. Zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej kończą się wydaniem zaświadczeń o ukończeniu zajęć zgodnych ze wzorem MEN określonym w załączniku nr 5 do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11. stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186) oraz wydaniem certyfikatów uczestnictwa w zajęciach z logotypami UE, EFS, POKL. Koszty wydania zaświadczeń i certyfikatów ponosi Wykonawca. Otrzymanie zaświadczenia i certyfikatu przez uczestnika zajęć w zakresie aktywizacji jest warunkiem zapłaty pełnego wynagrodzenia za jego przeszkolenie. Warunkiem zaliczenia zajęć, będącym podstawą wydania zaświadczenia i certyfikatu jest min. 80% frekwencja uczestnika. Sposób rozliczenia w przypadku nie ukończenia całości zajęć (braku osiągnięcia wskaźnika na poziomie 80%) przez uczestnika określają szczegółowe zapisy wzoru umowy będącej załącznikiem Specyfikacji. W ramach wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest opracować i dostarczyć uczestnikom zajęć materiały dydaktycznie/szkoleniowe (skrypty) oraz materiały biurowe niezbędne do czynnego udziału w zajęciach. Dodatkowo Wykonawca, w ramach wynagrodzenia z tytułu realizowanej usługi szkoleniowej, przekaże Zamawiającemu jeden komplet materiałów dydaktycznych. Przed rozpoczęciem zajęć wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z zamawiającym harmonogramu zajęć oraz przekazania harmonogramu nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem zajęć. Harmonogram powinien zawierać m.in. daty i godziny zajęć oraz nazwiska osób je prowadzących. Wykonawca przed rozpoczęciem cyklu zajęć jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu listy osób prowadzących zajęcia zawierających imię, nazwisko, PESEL oraz serię i numer dowodu osobistego w celu uzyskania zgody kierownika Zamawiającego na wejście tych osób na teren Zamawiającego. Ze względów bezpieczeństwa osoby mające pracować w bezpośrednim kontakcie z osadzonymi nie mogą być osobami karanymi. Zamawiający zapewnia zaplecze do realizacji kursu i zajęć - sale wykładowe, pomieszczenia do praktycznej nauki zawodu, pomoce szkoleniowe, np. rzutnik multimedialny, flipchart, etc. oraz sprzęt zakupiony w ramach Projektu na potrzeby realizacji zajęć praktycznych kursów przyuczających do zawodu. Istnieje również możliwość skorzystania z komputerów w pracowni komputerowej na potrzeby realizacji zajęć. Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom wykonania Zamówienia w całości ani w części..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zaświadczenie właściwego organu o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, o którym mowa w art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z numerem tego wpisu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem otwarcia ofert min. 2-krotnie zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują min. 2 osobami/instruktorami posiadającymi uprawnienia do nauczania w dziedzinie objętej usługą
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 16.12.2013.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet I, Działanie 1.3., Poddziałanie 1.3.4. pn. Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obszarze miasta Tarnowa w rejonie ulic: Błonie, abp. Jerzego Ablewicza oraz al. Jana Pawła II
- Dostawa nabiału do Zakładu Karnego w Tarnowie - II półrocze 2024
- Termomodernizacja Przedszkola Publicznego nr 20 w Tarnowie
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWIENIA DOJELITOWEGO I POZAJELITOWEGO DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej ul. Okrężnej wraz z przebudową mostu na potoku Wątok w ciągu ul. Okrężnej".
- Dostawy: zestawów do zamykania nieprawidłowej komunikacji wewnątrzsercowej do ubytków typu: PFO, ASD II, cewników prowadzących do angioplastyki wieńcowej z dostępu promieniowego bez użycia ...
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Odnowa biologiczna, Masaże, SPA & Wellness
- Usługa wdrożenia, udzielenia licencji, wsparcia technicznego na dostęp do generatora wniosków w konkursach otwartych i stypendiach
- Kompleksowa organizacja szkolenia kompetencyjnego dla przedstawicieli kadry pomocy i integracji społecznej z terenu województwa lubelskiego w przedmiocie Centrów Usług Społecznych wraz organizacją...
- Usługi szkoleniowe z języka angielskiego w ramach projektu pt. "jUŚt transition - Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu"
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 4 osób bezrobotnych w zakresie "Operator obrabiarek sterowanych numerycznie (CNC)" z egzaminem czeladniczym.
- Realizacja programu reintegracji społecznej i zawodowej w Klubie Integracji Społecznej dla uczestników projektu pn.: "Integracja - Aktywizacja w Gminie Tryńcza"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.