eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary ŚląskieProjekt budowlany i wykonawczy termomodernizacji wraz ze zmianą sposobu ogrzewania, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej na nową stolarkę PCV, wymianą instalacji elektrycznej, instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami oraz wymianą instalacji ciepłej wody użytkowej w budynku Miejskiego Przedszkola nr 7 przy ul. Hallera w Piekarach Śląskich.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-01

Piekary Śląskie: Projekt budowlany i wykonawczy termomodernizacji wraz ze zmianą sposobu ogrzewania, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej na nową stolarkę PCV, wymianą instalacji elektrycznej, instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami oraz wymianą instalacji ciepłej wody użytkowej w budynku Miejskiego Przedszkola nr 7 przy ul. Hallera w Piekarach Śląskich.
Numer ogłoszenia: 259072 - 2015; data zamieszczenia: 01.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 3939379, faks 32 287 22 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt budowlany i wykonawczy termomodernizacji wraz ze zmianą sposobu ogrzewania, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej na nową stolarkę PCV, wymianą instalacji elektrycznej, instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami oraz wymianą instalacji ciepłej wody użytkowej w budynku Miejskiego Przedszkola nr 7 przy ul. Hallera w Piekarach Śląskich..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt budowlany i wykonawczy termomodernizacji wraz ze zmianą sposobu ogrzewania, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej na nową stolarkę PCV, wymianą instalacji elektrycznej, instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami oraz wymianą instalacji ciepłej wody użytkowej w budynku Miejskiego Przedszkola nr 7 przy ul. Hallera w Piekarach Śląskich. Dokumentację należy opracować zgodnie z aktualnymi przepisami, tj. Prawem Budowlanym i z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 (Dz.U. Nr 202 poz. 2072 z dnia 16.09.2004r.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego i Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. (Dz.U. Nr 130 poz.1389 z dnia 16.09.2004 r.) w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Charakterystyka obiektu Liczba kondygnacji: 2 nadziemne + podpiwniczenie Ściany zewnętrzne pustak + cegła Ściany wewnętrzne ceglane Kubatura 2.156,00 m3 Powierzchnia użytkowa: 341,00 m2 Stropodach kryty papą Instalacja c.o. - węzeł cieplny - kotłownia lokalna węglowa ZAKRES OPRACOWANIA Stolarka okienna i drzwiowa: - okna - demontaż starych okien i montaż nowych okien z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi, - drzwi - demontaż starych i montaż nowych drzwi zewnętrznych, - niezbędne prace wykończeniowe. Roboty budowlane: - docieplenie ścian zewnętrznych, - docieplenie ścian przy gruncie, - docieplenie stropodachów, - wykonanie cokołu i opaski wokół budynku, - obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe z instalacją przeciwoblodzeniową. Instalacje wewnętrzne: - modernizacja instalacji c.o. - demontaż starej i montaż nowej z podziałem na strefy grzewcze (ustalone z zamawiającym), zabudowa zaworów termostatycznych, osłony grzejnikowe, obudowy pionów itp., - modernizacja instalacji c.w.u. - demontaż starej i montaż nowej, - węzeł cieplny - demontaż starego, montaż nowego źródła zasilania c.o. i c.w.u., - wentylacja - czyszczenie kanałów wentylacyjnych, modernizacja instalacji poprzez zabudowę urządzeń energooszczędnych, - instalacja elektryczna - wymiana instalacji wewnętrznej oraz wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne, montaż czujników ruchomych, czasowych, wymiana tablic obwodowych, instalacja odgromowa, wraz z robotami towarzyszącymi. W projekcie należy przewidzieć możliwość montażu instalacji solarnej dla potrzeb c.w.u. i c.o. Budynek ma zachować dotychczasową formę architektoniczną, kolorystyka elewacji musi być uzgodniona z Zamawiającym. Zaleca się wizję lokalną w terenie. Opracowanie powinno obejmować: - uzgodnienia branżowe dokonane przez wszystkich gestorów sieci występujących w granicach opracowania, - projekt architektoniczno-budowlany i wykonawczy wraz z projektem zagospodarowania terenu, - projekty wykonawcze wszystkich branż, - studium wykonalności, - audyt energetyczny, - zbiorcze zestawienie kosztów, - harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji sporządzony w oparciu o kosztorysy inwestorskie, - szczegółowe przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Wykonawca w ramach otrzymanego zlecenia zobowiązany jest do: - dokonania wymaganych uzgodnień i opracowań wynikających z obowiązujących przepisów prawa, - wykonania innych wymaganych opracowań lub działań nieprzewidzianych niniejszym zakresem, koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, - przedłożenia do akceptacji do Wydziału IR opracowanej dokumentacji przed złożeniem projektu w Zespole Uzgadniania Dokumentacji w Piekarach Śląskich, - przedłożenia pełnej dokumentacji do Wydziału Gospodarki Przestrzennej celem uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót, - co najmniej dwóch pobytów na terenie budowy w ramach nadzoru autorskiego (ilość pobytów na budowie stanowi jedno z kryteriów oceny ofert). Przy wykonaniu projektu należy uwzględnić wszystkie niezbędne przepisy prawne, konieczne do właściwego zaprojektowania obiektów szkolnych i zagospodarowania terenu. Należy przewidzieć materiały i urządzenia dopuszczone do stosowania w budownictwie z określeniem podstawowych parametrów, jakie muszą spełniać. Wykonawca na bieżąco będzie informował Zamawiającego o przebiegu wykonywanych prac projektowych. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego wykonania jednokrotnej aktualizacji kosztorysów w okresie 3 lat od daty spisania przez strony protokołu odbioru projektu budowlano-wykonawczego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże wykonanie w ostatnich trzech latach przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch projektów termomodernizacji budynków o kubaturze nie mniejszej niż 2 000 m3.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia projektowe w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.: a) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - 1 osoba, b) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych - 1 osoba, c) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - ilość pobytów na terenie budowy w ramach nadzoru autorskiego - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku konieczności rozszerzenia zakresu prac projektowych związanych z realizacją przedmiotu umowy strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w tym zakresie i związaną z tym zmianą wysokości wynagrodzenia, której wartość nie przekroczy 50% kwoty, o której mowa w § 4 ust.2 umowy. Strony zgodnie postanawiają, że zmiana umownego terminu zakończenia przedmiotu umowy jest możliwa w przypadku: a) niezbędnego rozszerzenia zakresu rzeczowego w związku z realizacją umowy, których strony nie mogły przewidzieć na dzień zawarcia umowy. b) konieczności uzyskania niezbędnych opinii i uzgodnień niezależnych od Wykonawcy. W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust.3, strony uzgadniają nowe terminy realizacji przedmiotu umowy w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piekary Śląskie 41-940 Piekary Śl. ul. Bytomska 84 pokój 215.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2015 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie 41-940 Piekary Śl. ul. Bytomska 84 pokój 215.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.