eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SierpcBudowa sieci kanalizacji saniatrnej w dzialnicach położonych na północ od ul. Kościuszki w Sierpcu - III etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-21

Sierpc: Budowa sieci kanalizacji saniatrnej w dzialnicach położonych na północ od ul. Kościuszki w Sierpcu - III etap
Numer ogłoszenia: 25900 - 2011; data zamieszczenia: 21.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Empegek" sp. z o.o. w Sierpcu , ul. Konstytucji 3 Maja 48, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2751512, faks 024 2752468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.empegek.shnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji saniatrnej w dzialnicach położonych na północ od ul. Kościuszki w Sierpcu - III etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w dzielnicach położonych na północ od ul. Kościuszki w Sierpcu - III etap. III etap stanowi część zadania, na które opracowano kompleksowo dokumentację projektową. 2) Zakres III etapu obejmuje w robotach podstawowych: a) Zadanie 4/1 *sieć kanalizacji grawitacyjnej na odcinkach: - od studni S405 do studni S436/2 w ul. Powstańców, - od studni S436 do studni S442 w ul. Jaśminowej Istniejąca studnia włączeniowa S405 Rodzaj sieci: PCVfi 200 mm, L=333,5 mb *piętnaście odcinków sieci kanalizacji grawitacyjnej PCV fi 160 mm zakończonych studzienkami inspekcyjnymi PCV fi 315 mm. Łączna długość odcinków 101,0 mb b) Zadanie 4/2 *sieć kanalizacji grawitacyjnej na odcinkach: - od studni S431 do studni S458 w ul. Batalionów Chłopskich, - od studni S458 do studni S463/2 w ul. Ziemiańskiej Studnia włączeniowa S431 Rodzaj sieci: PCV fi 200 mm, L=409,0 mb *dwadzieścia pięć odcinków sieci kanalizacji grawitacyjnej PCV fi 160 mm zakończonych studzienkami inspekcyjnymi PCV fi 315 mm. Łączna długość odcinków 201,5 mb c) Zadanie 4/3 *sieć kanalizacji grawitacyjnej na odcinku od studni S408 do studni S422 w ul. Armii Ludowej, Istniejąca studnia włączeniowa S408. Rodzaj sieci: PCV fi 200 mm, L=313,0 mb *dziesięć odcinków sieci kanalizacji grawitacyjnej PCV fi 160 mm zakończonych studzienkami inspekcyjnymi PCV fi 315 mm. Łączna długość odcinków 44,0 mb d) Zadanie 4/5 *sieć kanalizacji grawitacyjnej na odcinkach: - od studni S412 do studni S493 w ul. Wiejskiej, - od studni S408 do studni S485 w ul. Włościańskiej, - od studni S406 do studni S477 w ul. Sielskiej, - od studni S429 do studni S429/1 w ul. bez nazwy, Istniejące studnie włączeniowe: S408, S406. Rodzaj sieci: PCV fi 200 mm, L=523,5 mb *trzydzieści odcinków sieci kanalizacji grawitacyjnej PCV fi 160 mm zakończonych studzienkami inspekcyjnymi PCV fi 315 mm. Łączna długość odcinków 204,5 mb 3) Szczegółowy zakres robót według Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Projektów Wykonawczych i Przedmiarów Robót stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. 4) W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania na swój koszt prac towarzyszących oraz robót tymczasowych, jako potrzebnych do wykonania robót podstawowych, a w szczególności: -odwodnienia wykopów, -opracowania projektów zmiany organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami, -obsługi geodezyjnej łącznie z wytyczeniem obiektów i ich inwentaryzacją powykonawczą, -kamerowania wykonanych sieci kanalizacji kamerą z funkcją rejestrującą spadek z opcją wydruku wykresu tego spadku, z zapisem na płytach CD, -odtworzenia terenu budowy i terenów zielonych do stanu pierwotnego, -zajęcia pasa drogowego na czas wykonywania robót wraz z pozyskaniem niezbędnych decyzji zarządców dróg, -odtworzenie nawierzchni dróg gruntowych i żużlowych do stanu pierwotnego. Stan odtworzonych dróg nie może być gorszy niż zastany przed rozpoczęciem robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość rozszerzenia zakresu zamówienia podstawowego o zamówienie uzupełniające mające bezpośredni związek z wykonaniem zamówienia podstawowego i nie przekraczające 50 % jego wartości w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: - w przypadku udzielenia, w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć a ich charakter dotyczy przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy w trybie zamówienia z wolnej ręki.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1)Wadium w wysokości 20 000,00 zł. należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: NRB 12124032041111000029052637 w Banku PEKAO S.A. I O/Sierpc.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres minimum 1 000 mb budowy sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o średnicy rurociągów nie mniejszych niż 200 mm, potwierdzonych przez zamawiających o należytym ich wykonaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Co najmniej jedna osoba winna posiadać uprawnienia budowlane w zakresie budowy sieci wodociagowej i sieci kanalizacji sanitarnej bez ograniczeń i być przynależna do Okręgowej Izby Inzynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważne na okres wykonania zamówienia o wartości co najmniej 500 000 zł., a jeżeli okres ubezpieczenia jest krótszy wykonawca dostarczy pisemne zobowiązanie do jego przedłużenia na okres wykonywania zamówienia 2.Nie zaleganie z opłatami podatków oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust 1 ustawy 2. Oświadczenie, w którym wykonawca wskaże te części zamówienia, których realizacje zamierza powierzyć podwykonawcom

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)Zmiana terminu wykonania zamówienia - w wypadku wystąpienia okoliczności utrudniających terminową jego realizację: a)opóźnienia w zakresie dokonywania odbiorów, b)wyjątkowo niepomyślnych warunków klimatycznych, c)epidemii lub działań rządowych, d)siły wyższej, e)jakiekolwiek opóźnienie, utrudnienie lub przeszkoda spowodowana przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego, lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy. 2)Zmiana zakresu rzeczowo - finansowego zamówienia na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji i umowie. 3)Zamiana kolejności wykonywania zadań określonych w harmonogramie rzeczowo finansowym w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających terminową realizację przyjętego harmonogramu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.empegek.shnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Konstytucji 3-go Maja 48, pokój nr 3 - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2011 godzina 11:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Konstytucji 3-go Maja 48, pokój nr 3 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.