eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › REMONT SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCIACH KRÓLEWIEC I ARYNÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-18

Mińsk Mazowiecki: REMONT SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCIACH KRÓLEWIEC I ARYNÓW
Numer ogłoszenia: 25894 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Mińsku Mazowieckim , ul. Chełmońskiego 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 758 24 89, faks 25 758 24 89.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCIACH KRÓLEWIEC I ARYNÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: Remont sieci wodociągowej w miejscowościach Królewiec i Arynów. Opis przedmiotu zamówienia: 1)Istniejąca sieć wodociągowa PCV dn. 110 mm, w miejscowości Królewiec - dł. 2150 mb, Pożądany zakres - wymiana na sieć PE, PN 10, dn. 110 mm, długość 2150 mb 2)Istniejące uzbrojenie/ wodociąg Królewiec/ a)Węzły wodociągowe: -węzeł dn. 200 x 150 x 100 x 80 - 1 szt. / z hydroforni/, Pożądany zakres - budowa węzła o dn. 200 x 150 x 150 x 100 - 1 szt. / 4 zasuwy/ Wcinka w istniejąca sieć wodociągową PCV dn. 225 mm - 1 szt. -węzeł dn. 100 x 100 x 100 - 1 szt. / do SKR- u /, Pożądany zakres - wykonać jak węzeł istniejący z trzema zasuwami, -Węzeł dn. 100 x 100 x 100 do dz. 396, z jedną zasuwą w bok, / przed krzyżówkami/ Pożądany zakres - wykonać jak węzeł istniejący z jedną zasuwą,/ do dz. o nr 396/6/ -ul. Boczna: -węzeł istniejący 150 x 100 x 100 - 1 szt. / droga żwirowa, dz. o nr 479/ Wykonać jak węzeł istniejący, trzy zasuwy, -węzeł istniejący 100 x 100 - 1 szt. / do Wólki Mińskiej/ wykonać jak węzeł istniejący, dwie zasuwy, -węzeł 100 x 100 x 100 - 1 szt. ul. Boczna/ Wspólna, wykonać jak węzeł istniejący z jedną zasuwą, -węzeł istniejący 100 x 50 - 1 szt. / droga gruntowa dz. o nr 588/1/ wykonać z jedną zasuwą dn. 50 mm, -Budowa nowego węzła wodociągowego 150 x 150 x 100 x 100 / cztery zasuwy/ na działce o numerze ewidencyjnym 480, / należy wykonać spinkę dwóch wodociągów/ Pożądany zakres wymiany węzłów - wymiana węzłów wg istniejących średnic, dla wodociągu w technologii PEHD, zasuwy wodociągowe miękkouszczelniające klinowe z gładkim i wolnym przelotem. b)hydranty przeciw pożarowe nadziemne o dn. 80 mm - 9 węzłów hydrantowych, wymiana na hydranty nadziemne o średnicy 80 mm wraz z uzbrojeniem w zasuwy odcinające -9 węzłów hydrantowych, montaż hydrantów poza pasem drogi jezdnej, poza rowem. c)istniejące przyłącza wodociągowe - 86 szt. -przyłącza wodociągowe z przejściem pod drogą asfaltową - 41 szt, -przyłącza wodociągowe z przejściem pod rowem - 45 szt, pożądany zakres dla jednego przyłącza: wymiana nawiertki wodociągowej, wymiana odcinka rury stalowej przyłączowej na odcinek rury PE dn. 40 mm / na całej szerokości pasa drogowego/, montaż zasuwy przyłączowej, wcinka w istniejące przyłącze. Należy założyć wymianę gruntu na całej długości wodociągu wraz z zagęszczeniem mechanicznym. Do wymiany gruntu należy założyć wykop gruntu kat. III, IV z wywiezieniem na odległość do 5,0 kilometrów, zasypanie wykopu gruntem dowiezionym / pospółka, żwir/ z zagęszczeniem mechanicznym. Wymagany współczynnik zagęszczenia: 0,98 - 1,0. Powyższe wymagania będą ograniczone/wyeliminowane w przypadku zastosowania przez Wykonawcę metod bezwykopowych. Dla przyłącza wodociągowego z przejściem pod drogą należy wymienić 10,0 metrów rury przyłączowej, zamontować 10,0 metrów rury osłonowej. W pasie drogi asfaltowej, na szerokości 5,0 metrów, wymiana gruntu z zagęszczeniem mechanicznym. Powyższe wymaganie będzie ograniczone/wyeliminowane w przypadku zastosowania przez Wykonawcę metod bezwykopowych Dla przyłącza wodociągowego z przejściem pod rowem należy wymienić odcinek rury stalowej na odcinek rury PE o dł. 5,0 m. 3)Istniejąca sieć wodociągowa PCV dn. 90 mm, w miejscowości Arynów - dł. 320 mb, Pożądany zakres - wymiana na sieć PE, PN 10, dn. 160 mm, dł. 320 mb, Istniejące uzbrojenie / wodociąg Arynów/: a)wcinka w istniejącą sieć wodociągową PE 160 mm, montaż zasuwy dn. 150 mm - 1 szt. b)hydranty przeciw pożarowe nadziemne dn. 80 mm - 3 węzły hydrantowe wymiana na hydranty nadziemne dn. 80 mm - 3 węzły hydrantowe c)istniejące przyłącza wodociągowe: -przyłącza wodociągowe z przejściem pod drogą asfaltową - 8 szt, -przyłącza wodociągowe z przejściem pod rowem - 10 szt. pożądany zakres wymiany jak dla przyłączy wodociągowych miejscowości Królewiec z zastrzeżeniem, że w przypadku zastosowania przez Wykonawcę metod bezwykopowych wymiana będzie ograniczona/wyeliminowana. Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy licząc od protokolarnego odbioru robót.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje roboty uzupełniające w wysokości do 50% wartości zamówienia, z terminem wykonania

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00. zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim Nr konta: 27 9226 0005 0024 5267 2000 0010 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki ul. Chełmońskiego 14 05-300 Mińsk Mazowiecki w kancelarii pok. 102, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga udokumentowania spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał roboty budowlane, których przedmiotem było w ciągu jednego okresu wynoszącego 365 dni budowa/remont sieci wodociągowej/kanalizacyjnej bez/z przyłączami (sieć grawitacyjna lub/i ciśnieniowa) w ilości łącznej minimum 2 km (minimum 1 okres). Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony również jeżeli Wykonawca wykonywał roboty w kilku okresach a suma wykonanych długości stanowi krotność minimum 2 km i tych okresów. Należyte wykonanie zamówienia musi być potwierdzone dokumentem, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga udokumentowania spełniania warunku dysponowania potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą zdolną do wykonywania zamówienia, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga udokumentowania spełniania warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Formularz ofertowy (Zał. nr 1 do SIWZ) b)Kosztorys ofertowy (sporządzony według Załącznika Nr 1a do SIWZ) c)Wypełniony załącznik o podwykonawcach (jeżeli dotyczy Zał. nr 7 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 6 do SIWZ. 1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a)gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b)konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: -z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub -działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub -nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub -wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub -opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem niezbędnych dokumentów lub opinii lub -innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy lub -koniecznością wykonania zamówień dodatkowych. 3.Istnieje możliwość dokonania zmiany kierownika budowy jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osób w następujących przypadkach: 1)śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych; 2)jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, np. rezygnacja. W przypadku zmiany osób, nowe osoby powołane do pełnienia ww. obowiązków muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danej funkcji. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osób, jeżeli uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego. 3. W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, strony zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy, regulującego wysokość podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.minskmazowiecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej ul. Chełmońskiego 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki w godzinach urzędowania Zamawiającego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki ul. Chełmońskiego 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki, pokój nr 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.