To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-18
Wrocław: Wykonanie projektu zabezpieczenia trasy dla 30-go Hasco-Lek Wrocław Maratonu wraz z jego realizacją
Numer ogłoszenia: 258870 - 2012; data zamieszczenia: 18.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 238794 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Centrum Sportu Hippiki i Rekreacji, Al. Ignacego Jana Paderewskiego 35, 51-612 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 733 40 60, faks 71 315 43 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Gminy Wrocław.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu zabezpieczenia trasy dla 30-go Hasco-Lek Wrocław Maratonu wraz z jego realizacją.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu: 1) Projektu zabezpieczenia trasy dla 30-go Hasco-Lek Wrocław Maratonu (42,195 km) obejmującej: a) wykonanie projektu organizacji ruchu zastępczego na czas trwania imprezy dla komunikacji zbiorowej i ogólnej, b) wykonanie projektu zmian w oznakowaniu i sygnalizacji, c) wykonanie projektu usytuowania niezbędnych posterunków policyjnych kierujących ruchem i niezbędnych posterunków służb komunikacji miejskiej nadzorujących komunikację zbiorową, d) wykonanie projektu usytuowania niezbędnych posterunków pomocy medycznej i sanitarnej, e) sporządzenie kosztorysu wykonania zabezpieczeń trasy, f) uzyskanie pozytywnych opinii projektu od Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta, Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu, g) zatwierdzenie projektu w Wydziale Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Wrocławia, h) sporządzenie w/w dokumentacji w 3 jednobrzmiących egzemplarzach. 2) Realizacji zabezpieczenia trasy 30-go Hasco-Lek Wrocław Maratonu zgodnie z przyjętymi rozwiązaniami projektowymi oraz realizacji zabezpieczenia trasy biegu rodzinnego według ubiegłorocznego projektu dostarczonego przez Zamawiającego, obejmujących w szczególności: a) przeprogramowanie systemów ulicznej sygnalizacji świetlnej, b) rozmieszczenie, montaż i demontaż oznakowania drogowego pionowego, c) rozmieszczenie, montaż i demontaż drogowych barier ochronnych, separatorów ruchu itp. Czynności związane z zabezpieczeniem tras przed rozpoczęciem biegów należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16.09.2012 r. do godz. 8:00. Prace demontażowe wraz z przywróceniem poprzedniej organizacji ruchu drogowego na trasie poszczególnych biegów muszą rozpocząć się natychmiast po przejeździe pojazdu oznakowanego napisem KONIEC BIEGU. 2. Niezwłocznie po zawarciu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy całość dokumentacji 29-go Hasco-Lek Wrocław Maratonu oraz biegu rodzinnego Natur Kaps Mila Olimpijska. 3. Pożądany termin realizacji zadania: Część zamówienia, o której mowa w pkt 1 ppkt 1) powyżej, należy wykonać do dnia 15.08.2012 r. Pozostałą cześć zamówienia określoną w pkt 1 ppkt 2) powyżej, należy wykonać do dnia 16.09.2012 r. do godz. 8:00.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.93.00.00 - Specjalne usługi projektowe 92.62.20.00 - Usługi w zakresie organizowania wydarzeń sportowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ZABERD S.A., ul. Bystrzycka 24, 54-215 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
- ROTOMAT Sp. z o.o., ul. Stabłowicka 134, 54-062 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 172000,00
Oferta z najniższą ceną: 172000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 172000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający jest organizatorem ulicznego biegu maratońskiego po drogach publicznych na dystansie ok. 42km dla ok. 4000 uczestników, który odbędzie się w dniu 16.09.2012 r. Powyższe przedsięwzięcie sportowe ma charakter imprezy masowej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 2009 r. Nr 62, poz. 504 z późn. zm.) i wymaga uzyskania od właściwego organu pozwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej. Powyższe pozwolenie musi zostać poprzedzone uzyskaniem szeregu opinii i decyzji stosownych organów, z których kluczową dla przedmiotowej imprezy jest uzyskanie pozytywnych opinii projektu zabezpieczenia trasy maratonu od Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta Wrocławia oraz Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu i na tej podstawie zatwierdzenie całego projektu przez Wydział Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Wrocławia. Zamawiający jest organizatorem przemiotowej imprezy od 4 lat. Rokrocznie ze stosownym wyprzedzeniem (miesiąc maj) organizowany był przetarg nieograniczony na wyłonienie Wykonawcy, który wykona projekt zabezpieczenia trasy maratonu i uzyska zatwierdzenie oraz na jego podstawie dokona reorganizacji ruchu drogowego i zabepieczenia trasy. Ze względu na charakter zamówienia a także uwarunkowania lokalne związane z obecnością firm, mogących podjąć się realizacji przedmiotowego zamówienia, postępowanie cieszy się nikłym zainteresowaniem. Każdorazowo w postępowaniu bierze udział to samo konsorcjum firm, które nie ma znaczącej konkurencji na rynku w przedmiotowej branży. Zamawiający w bierzącym roku przeprowadził trzy postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, zapraszając na podstawie art. 40 ust. 5a ustawy Prawo zamówień publicznych 9 (dziewięć) różnych podmiotów z branży do wzięcia udziału w toczącym się postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Każdorazowo do Zamawiającego wpływała wyłącznie jedna oferta, której cena istotnie (ok. 40% więcej) odbiegała od racjonalnego poziomu dotychczas osiąganych cen nie mając racjonalnego uzasadnienia. Zamawiający ze względu na napięty budżet imprezy zmuszony był każdorazowo unieważniać postępowanie podejmując dalszych prób wyłonienia wykonawcy w trybie konkurencyjnym. Powyższe działania nie przyniosły pożądanego rezultatu a oferta jaka wpłynęła w ostatnim postępowaniu opiewała na kwotę sześciokrotnie przekraczającą szacunkową wartość zamówienia i łączny budżet jakim Zamawiający dysponuje na zorganizowanie imprezy. Ponadto Zamawiający w trakcie przedmitowego postępowania nie otrzymał żadnych sygnałów ze strony Wykonawców mogących świadczyć o zainteresowaniu postępowaniem lub ewentualną jego wadą (np. pytania do SIWZ itp.), która mogłaby zniechęcać podmioty do uczestnictwa. W obecnej sytuacji wymagane jest natychmiastowe udzielenie przedmiotwego zamówienia, w celu wykonania kluczowej dokumentacji, umożliwiającej terminowe złożenie wniosku o uzyskanie pozwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej, które warunkuje przeprowadzenie całego przedsięwzięcia. Wszczęcie postępowania w trybie konkurencyjnym przy obecnym poziomie zainteresowania ze strony Wykonawców nie gwarantuje wybrania oferty najkorzystniejszej i uniemożliwi dochowanie powyżej wspomnianych terminów
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Remont mieszkań w budynkach mieszkalnych w zasobach TBS Wrocław Sp. z o.o., stanowiących własność Zamawiającego. Zamówienie podzielone na 7 zadań
- Zakup medycznego sprzętu jednorazowego i akcesoriów medycznych- 6 części
- REMONT POMIESZCZEŃ budynku administracyjno-socjalnego DSDiK w Ścinawce Średniej.
- Wykonanie robót budowlanych - wymiana bramy garażowej przesuwnej - cztery przęsła - budynku KWP we Wrocławiu, ul. Graniczna 24
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium 9 części na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie usługi wydruku biuletynu wroclaw.pl
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w siedzibie Szpitala Uniwersyteckiego nr 2 im dr Jana Biziela w Bydgoszczy w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Budowa przedszkola wraz ze żłobkiem w Woli Uhruskiej
- Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- udzielenie kredytów bankowych w ilości 13, w łącznej wysokości 7.891.901 PLN na realizację 13 przedsięwzięć termomodernizacyjnych w budynkach gminy Białystok - spłata kredytu w ciągu 10 lat.
więcej: Specjalne usługi projektowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.