Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-29
Lądek-Zdrój: przetarg na Dwudaniowy obiad dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych
w trybie przetargu nieograniczonego.
Numer ogłoszenia: 258834 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Lipowa 1b, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 8147105, faks 0-74 8147105.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg na Dwudaniowy obiad dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych w trybie przetargu nieograniczonego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wytwarzanie ,dostawa i wydawanie uczniom szkoły podstawowej i gimnazjum dwudaniowego posiłku szkolnego i drugiego śniadania w myśl art. 48 ustawy z dnia 12 marca 2004 o pomocy społecznej (Dz. U. z 2004 r., nr 64, poz. 593 ze zm.) oraz ustawy z dnia 29 grudnia 2005 r. o ustanowieniu programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania (Dz. U. z 2005 r., nr 267, poz. 2259), Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie ilości posiłków..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Oferta powinna zawierać następujące dokumenty , informacje i materiały: 1)Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1), 2)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ,spełnia warunki w art. 22 ust.1 -Prawo zamówień Publicznych (załącznik nr 2), 3)Oświadczenie dotyczące osób uprawnionych do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 4)Oświadczenie o spełnianiu wymaganych warunków (załącznik nr 2), 5)Dokumenty wymienione w pkt. VI SIWZ 2.Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 3.Sposób przygotowania oferty: 1)Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim. 2)Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. 3)Wszystkie strony ofert wraz z załącznikami powinny być spięte w sposób zapobiegający jej dekompletacji. 4)Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę lub osobę upoważnioną. 4.Opakowanie i oznakowanie ofert: 1)Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego. 2)Opakowanie powinno być oznaczone w następujący sposób: Dwudaniowy obiad dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych w trybie przetargu nieograniczonego. Opakowanie powinno zawierać adres Wykonawcy z dopiskiem nie otwierać przed dniem 10 sierpnia 2009 .godz.14.15.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty ; 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne oświadczenie potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków ,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - 3.wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączenie dokumentów (referencji) potwierdzających , że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże ,że w ciągu ostatnich trzech lat wykonywał minimum usługi zbliżone zakresem do usług objętych przedmiotem zamówienia. Za usługę zbliżoną Zamawiający uzna przygotowanie i dostarczenie minimum 35-50 posiłków miesięcznie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ladek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Lipowa 1b, 57-540 Lądek Zdrój.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 14:15, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Lipowa 1b, 57-540 Lądek Zdrój.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
- Dostawa paczkowarki do wody pitnej
- Przebudowa - wykonanie robót budowlanych w ramach dostosowania obiektu do aktualnych wymogów ochrony przeciwpożarowej budynku sanatoryjnego 3/K-2901- Baza zabiegowa przy Pawilonie nr 1
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO IM. ŚW. JANA PAWŁA II W SIECHNICACH
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla dzieci z Gminnego Żłobka w Żmigrodzie
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie "Zielona Dolina" w 2026 r.
- "Przygotowanie i dostarczanie dwudaniowych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Babach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





