eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzDostawa sprzętu kwaterunkowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-09

Sieradz: Dostawa sprzętu kwaterunkowego.
Numer ogłoszenia: 258807 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1551 , ul. Wojska Polskiego 78, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 6567688, fax. 043 6567466.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.15sbwd.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu kwaterunkowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem i zamontowaniem sprzętu kwaterunkowego w siedzibie Zamawiającego, podzielona na 5 części: Część 1 - Meble biurowe i kuchenne; Część 2 - Krzesła biurowe; Część 3 - Inne wyposażenie biurowe; Część 4 - Okrycia okienne i podłogowe; Część 5 - Sejf oraz szafa metalowa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załączniki nr 2, 3, 4 ,5, 6, 7, 8, stanowiące integralną część SIWZ. 3. Dostarczony sprzęt kwaterunkowy należy oznakować zgodnie z zał. 7 do SIWZ, ppkt 17. 4. W zał. nr 9, 10, 11, 12, 13 do SIWZ Wykonawca złoży oświadczenie ( dla każdej części z osobna), dotyczące zgodności przedmiotu zamówienia z SIWZ oraz posiadania aktualnych certyfikatów i atestów, których oryginały lub potwierdzone kopie Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wraz z dostawą. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w formie jednorazowej dostawy. 6. Wykonawca zobowiązuje się udzielić 24-miesięcznej gwarancji i 12-miesięcznej rękojmi na dostarczony sprzęt kwaterunkowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00 - 36.10.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty oraz załączonych dokumentów i wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy: 1) Złożą nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 2) Nie złożą wymaganych oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków wymienionych w punkcie X SIWZ; 3) Nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych). 4. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadamia Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 Prawa zamówień publicznych w brzmieniu: 1) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 4) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert. 5) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny. 6) w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny. 7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 7. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadamia wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 8. Zgodnie z art. 23 ust. p.z.p. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda, załączenia do oferty: 1) podpisanego oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w sprawie udzielenia zamówienia (art. 24 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych) według wzoru załącznik nr 15. 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia z dnia 19.05.2006 r., Dz. U. Nr 87, poz. 605). 3) Podpisane oświadczenie o: - zgodności powierzchni roboczych mebli - płyt (blatów regałów, szafek, biurek, stolików i stołów) z PN-F-06000-2, ( część 1 - meble biurowe); - posiadaniu atestu higienicznego na każdy rodzaj płyty i sklejki, z których będą wykonane meble (płyty i sklejki, z których będą wykonane meble, powinny spełniać wymagania określone dla klasy higieniczności E1), (część 1 - meble biurowe i kuchenne, część 2 - krzesła biurowe); - posiadaniu atestu higienicznego na stosowane w meblach materiały pochodzenia chemicznego (lakiery, kleje, okleiny, tworzywa sztuczne i inne), (część 1 - meble biurowe i kuchenne, część 2 - krzesła biurowe; część 3 - Inne wyposażenie biurowe); - posiadaniu certyfikatu odporności układu tapicerskiego na zapalenie - metoda badania Test papierosowy i Test zapałkowy, atestu higienicznego na piankę poliuretanową oraz protokółu z badań lotnych i toksycznych produktów spalania materiałów, (część 1 - meble biurowe i kuchenne, część 2 - krzesła biurowe); - malowaniu powierzchni elementów metalowych zgodnie z normą PN-71/H-97053, (część 1 - meble biurowe i kuchenne, część 2 - krzesła biurowe; część 3 - Inne wyposażenie biurowe, część 5 - Sejf oraz szafa metalowa); - posiadaniu certyfikaty klasyfikacji ogniowej dla wykładziny dywanowej (część 4 - Okrycia okienne i podłogowe). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2) , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1), 2) i 3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do oferty załączyć dokumenty: a. Umowę regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie, w której ustanawia się pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; b. Oświadczenia i dokumenty wymienione w punktach X.1. - X.5 dla każdego Wykonawcy z osobna. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.15sbwd.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 1551 w Sieradzu ul. Wojska Polskiego 78 98-200 Sieradz.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy..

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 1551 w Sieradzu ul. Wojska Polskiego 78 98-200 Sieradz kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble biurowe i kuchenne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załączniki nr 2, 7, 8, stanowiące integralną część SIWZ. 2. Dostarczony sprzęt kwaterunkowy należy oznakować zgodnie z zał. 7 do SIWZ, ppkt 17. 3. W zał. nr 9 do SIWZ Wykonawca złoży oświadczenie ( dla każdej części z osobna), dotyczące zgodności przedmiotu zamówienia z SIWZ oraz posiadania aktualnych certyfikatów i atestów, których oryginały lub potwierdzone kopie Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wraz z dostawą. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w formie jednorazowej dostawy. 5. Wykonawca zobowiązuje się udzielić 24-miesięcznej gwarancji i 12-miesięcznej rękojmi na dostarczony sprzęt kwaterunkowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Krzesła biurowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załączniki nr 3, 7, 8, stanowiące integralną część SIWZ. 2. Dostarczony sprzęt kwaterunkowy należy oznakować zgodnie z zał. 7 do SIWZ, ppkt 17. 3. W zał. nr 10 do SIWZ Wykonawca złoży oświadczenie ( dla każdej części z osobna), dotyczące zgodności przedmiotu zamówienia z SIWZ oraz posiadania aktualnych certyfikatów i atestów, których oryginały lub potwierdzone kopie Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wraz z dostawą. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w formie jednorazowej dostawy. 5. Wykonawca zobowiązuje się udzielić 24-miesięcznej gwarancji i 12-miesięcznej rękojmi na dostarczony sprzęt kwaterunkowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Inne wyposażenie biurowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załączniki nr 4, 7, 8, stanowiące integralną część SIWZ. 2. Dostarczony sprzęt kwaterunkowy należy oznakować zgodnie z zał. 7 do SIWZ, ppkt 17. 3. W zał. nr 11 do SIWZ Wykonawca złoży oświadczenie ( dla każdej części z osobna), dotyczące zgodności przedmiotu zamówienia z SIWZ oraz posiadania aktualnych certyfikatów i atestów, których oryginały lub potwierdzone kopie Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wraz z dostawą. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w formie jednorazowej dostawy. 5. Wykonawca zobowiązuje się udzielić 24-miesięcznej gwarancji i 12-miesięcznej rękojmi na dostarczony sprzęt kwaterunkowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Okrycia okienne i podłogowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załączniki nr 5, 7, 8, stanowiące integralną część SIWZ. 2. Dostarczony sprzęt kwaterunkowy należy oznakować zgodnie z zał. 7 do SIWZ, ppkt 17. 3. W zał. nr 12 do SIWZ Wykonawca złoży oświadczenie ( dla każdej części z osobna), dotyczące zgodności przedmiotu zamówienia z SIWZ oraz posiadania aktualnych certyfikatów i atestów, których oryginały lub potwierdzone kopie Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wraz z dostawą. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w formie jednorazowej dostawy. 5. Wykonawca zobowiązuje się udzielić 24-miesięcznej gwarancji i 12-miesięcznej rękojmi na dostarczony sprzęt kwaterunkowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sejf oraz szafa metalowa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załączniki nr 6, 7, 8, stanowiące integralną część SIWZ. 2. Dostarczony sprzęt kwaterunkowy należy oznakować zgodnie z zał. 7 do SIWZ, ppkt 17. 3. W zał. nr 13 do SIWZ Wykonawca złoży oświadczenie ( dla każdej części z osobna), dotyczące zgodności przedmiotu zamówienia z SIWZ oraz posiadania aktualnych certyfikatów i atestów, których oryginały lub potwierdzone kopie Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wraz z dostawą. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w formie jednorazowej dostawy. 5. Wykonawca zobowiązuje się udzielić 24-miesięcznej gwarancji i 12-miesięcznej rękojmi na dostarczony sprzęt kwaterunkowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.