eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynkach biurowych oraz na posesjach wraz z ich odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, należących do KRUS OR w Rzeszowie, położonych w Rzeszowie, Ropczycach, Leżajsku, Mielcu, Kolbuszowej, Strzyżowie, Nisku, Stalowej Woli, Tarnobrzegu, Przeworsku, Jarosławiu, Lubaczowie, Przemyślu, Jaśle, Krośnie, Brzozowie, Dębicy i Sanoku



Ogłoszenie z dnia 2013-12-02

Rzeszów: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynkach biurowych oraz na posesjach wraz z ich odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, należących do KRUS OR w Rzeszowie, położonych w Rzeszowie, Ropczycach, Leżajsku, Mielcu, Kolbuszowej, Strzyżowie, Nisku, Stalowej Woli, Tarnobrzegu, Przeworsku, Jarosławiu, Lubaczowie, Przemyślu, Jaśle, Krośnie, Brzozowie, Dębicy i Sanoku
Numer ogłoszenia: 258733 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie, ul. Słowackiego 7, 35-060 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8621266, faks 17 8622526.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynkach biurowych oraz na posesjach wraz z ich odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, należących do KRUS OR w Rzeszowie, położonych w Rzeszowie, Ropczycach, Leżajsku, Mielcu, Kolbuszowej, Strzyżowie, Nisku, Stalowej Woli, Tarnobrzegu, Przeworsku, Jarosławiu, Lubaczowie, Przemyślu, Jaśle, Krośnie, Brzozowie, Dębicy i Sanoku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na swój koszt: papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, płynu do mycia naczyń, kostek zapachowych i odświeżaczy powietrza oraz pozostałych środków czyszczących, w tym środków dezynfekcyjnych, środków myjących i konserwujących. Wykonawca zapewnia na swój koszt również: worki do koszy na śmieci, worki na śmieci wrzucane do kontenerów, maszyny, urządzenia, sprzęt mechaniczny i ręczny, odzież ochronną dla swoich pracowników, sól i piasek do posypywania odśnieżanych powierzchni zimą oraz wszelkich innych środków, niezbędnych do prawidłowego realizowania przedmiotu umowy. 2. Papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło w płynie muszą spełniać poniższe parametry: 1) papier toaletowy 1 warstwowy, kolor biały lub szary gofrowany, gramatura: 1 x 34 g/m2 - rolki o wymiarach dostosowanych do pojemników zamontowanych w kabinach. 2) ręczniki papierowe w rolach, dwuwarstwowe, gramatura: 2 x 20g/m2, kolor biały lub szary, gofrowane, perforowane - role o wymiarach dostosowanych do zamontowanych pojemników. 3) ręczniki papierowe składane do dozowników, 1 warstwowe, gramatura: 1 x 40g/m2, wodoutrwalone - o wymiarach dostosowanych do zamontowanych pojemników. 4) mydło w płynie glicerynowe, białe, pH: 5,5 - 7,0 nie wysuszające skóry. 3. Wszystkie środki czystości muszą być zgodne z polskimi normami i posiadać stosowne polskie atesty. 4. Wykonawca zapewnia stały dozór nad realizacją wykonywanej usługi co najmniej raz w tygodniu, oraz osobisty kontakt osoby nadzorującej pracę z przedstawicielem Zamawiającego nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie oraz stały bieżący kontakt telefoniczny. 5. W przypadku stwierdzenia niestarannego wykonania usługi lub wykonania jej w sposób niezgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 1 do SIWZ oraz Załączniku Nr 1 do umowy i zawiadomienia o powyższym Wykonawcy, przedstawiciel Wykonawcy zgłasza się niezwłocznie w miejscu zaistnienia zdarzenia, w celu spisania stosownej notatki służbowej. W razie nie przybycia przedstawiciela Wykonawcy w dniu zgłoszenia, w godzinach pracy Zamawiającego, Zamawiający sporządzi notatkę jednostronnie opisując zaistniałą sytuację, przy czym notatka ta odnosi ten sam skutek jak sporządzona w obecności przedstawiciela Wykonawcy. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do obniżenia o 1 /23 miesięcznego umownego wynagrodzenia brutto, za każdy dzień, w którym stwierdzono uchybienia w wykonywaniu obowiązków, o których mowa w ust. 6, w całości lub w jakiejkolwiek części. Stwierdzenie uchybień nastąpi w formie pisemnej notatki służbowej w obecności Wykonawcy. W razie nie przybycia przedstawiciela Wykonawcy w dniu zgłoszenia, w godzinach pracy Zamawiającego, Zamawiający sporządzi notatkę jednostronnie opisując zaistniałą sytuację, przy czym notatka ta odnosi ten sam skutek jak sporządzona w obecności przedstawiciela Wykonawcy. 7. Trzykrotne stwierdzenie w formie notatki służbowej, o której mowa w ust. 6 i/lub 7 niestarannego wykonania usługi lub wykonania jej w sposób niezgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 1 do SIWZ oraz Załączniku Nr 1 do umowy, upoważniać będzie Zamawiającego do odstąpienia od umowy lub jej części z winy Wykonawcy i naliczenia kar umownych. 8. Wykonawca zobowiązany jest do terminowego i starannego świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, przestrzegania przepisów porządkowych obowiązujących w obiektach Zamawiającego i podporządkowania się wszelkim zasadom ustalonym w zakresie bezpieczeństwa majątku i obiektów KRUS. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania czynności objętych umową w sposób nie zakłócający działalności Zamawiającego, oraz sprzątania po ewentualnych pracach remontowych bez dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. 10. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody wyrządzonej osobom trzecim wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w ścisłej tajemnicy wszystkich informacji, materiałów itp., z którymi pracownicy Wykonawcy zetkną się podczas wykonywania usługi. Pracownicy Wykonawcy nie mogą (pod groźbą kary przewidzianej przepisami prawa) wynosić z budynku dokumentów, druków, akt itp. 12. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy ubiegający się o zamówienie dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zadania i w jego okolicy. Termin wizji lokalnej wyznacza Zamawiający, po uzgodnieniu z Wykonawcą. Zamawiający nie zwraca Wykonawcy żadnych kosztów poniesionych w związku z dokonaniem wizji lokalnej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego i posesji należących do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie, przy ul. Słowackiego 7.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stanisław Sopel, Firma Utrzymania Czystości SOPEL Stanisław Sopel, ul. Szarotkowa 9, 35-604 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47447,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52866,00

  • Oferta z najniższą ceną: 52866,00 / Oferta z najwyższą ceną: 85974,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego należącego do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Ropczycach, przy ul. Rynek 7.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stanisław Sopel, Firma Utrzymania Czystości SOPEL Stanisław Sopel, ul. Szarotkowa 9, 35-604 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6654,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7158,60

  • Oferta z najniższą ceną: 7158,60 / Oferta z najwyższą ceną: 30733,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego i posesji należących do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Leżajsku, przy ul. Mickiewicza 82a.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zbigniew Kalamarz, Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe GARDA Zbigniew Kalamarz, ul. płk. Kazimierza Iranka Osmeckiego 6, 35-506 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13556,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15804,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15804,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48121,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego należącego do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Mielcu, przy ul. Dworcowej 4/70.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stanisław Sopel, Firma Utrzymania Czystości SOPEL Stanisław Sopel, ul. Szarotkowa 9, 35-604 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6716,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7306,20

  • Oferta z najniższą ceną: 7306,20 / Oferta z najwyższą ceną: 35161,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego należącego do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Kolbuszowej, przy ul. ks. L. Ruczki 10/1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stanisław Sopel, Firma Utrzymania Czystości SOPEL Stanisław Sopel, ul. Szarotkowa 9, 35-604 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7147,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8118,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8118,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35161,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego należącego do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Strzyżowie, przy ul. Przecławczyka 15.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stanisław Sopel, Firma Utrzymania Czystości SOPEL Stanisław Sopel, ul. Szarotkowa 9, 35-604 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4559,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5239,80

  • Oferta z najniższą ceną: 5239,80 / Oferta z najwyższą ceną: 35161,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego i posesji należących do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Nisku, przy ul. Sandomierskiej 6.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stanisław Sopel, Firma Utrzymania Czystości SOPEL Stanisław Sopel, ul. Szarotkowa 9, 35-604 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8626,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9079,20

  • Oferta z najniższą ceną: 9079,20 / Oferta z najwyższą ceną: 37755,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego należącego do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Stalowej Woli, przy ul. 1 Sierpnia 12.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stanisław Sopel, Firma Utrzymania Czystości SOPEL Stanisław Sopel, ul. Szarotkowa 9, 35-604 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7825,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8856,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8856,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35161,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego należącego do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Tarnobrzegu, przy ul. Zwierzynieckiej 3.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zbigniew Kalamarz, Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe GARDA Zbigniew Kalamarz, ul. płk. Kazimierza Iranka Osmeckiego 6, 35-506 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9735,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10922,40

  • Oferta z najniższą ceną: 10922,40 / Oferta z najwyższą ceną: 35161,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego i posesji należących do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Przeworsku, przy ul. Krasickiego 1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zbigniew Kalamarz, Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe GARDA Zbigniew Kalamarz, ul. płk. Kazimierza Iranka Osmeckiego 6, 35-506 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33274,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36216,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36216,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59601,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego i posesji należących do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Jarosławiu, przy ul. Kraszewskiego 15.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stanisław Sopel, Firma Utrzymania Czystości SOPEL Stanisław Sopel, ul. Szarotkowa 9, 35-604 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12324,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12502,80

  • Oferta z najniższą ceną: 12502,80 / Oferta z najwyższą ceną: 45529,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego i posesji należących do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Lubaczowie, przy ul. Kazimierza Wielkiego 4.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stanisław Sopel, Firma Utrzymania Czystości SOPEL Stanisław Sopel, ul. Szarotkowa 9, 35-604 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10475,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11376,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11376,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48121,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego należącego do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Przemyślu, przy ul. Basztowej 13 i posesji przy ul. Piotra Skargi działka Nr 144 obręb 59 wraz z przyległym chodnikiem od strony ul. P. Skargi.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe SPECJAŁ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Jana Pawła II 80/5, 00-175 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11707,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12052,20

  • Oferta z najniższą ceną: 12052,20 / Oferta z najwyższą ceną: 39049,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego i posesji należących do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Jaśle, przy ul. Mickiewicza 4a.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe SPECJAŁ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Jana Pawła II 80/5, 00-175 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43134,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46579,32

  • Oferta z najniższą ceną: 46579,32 / Oferta z najwyższą ceną: 67047,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego i posesji należących do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Krośnie, przy ul. Pużaka 53.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe SPECJAŁ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Jana Pawła II 80/5, 00-175 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11338,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11868,96

  • Oferta z najniższą ceną: 11868,96 / Oferta z najwyższą ceną: 59601,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 16   

Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego i posesji należących do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Brzozowie, przy ul. Legionistów 4.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe SPECJAŁ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Jana Pawła II 80/5, 00-175 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13494,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13885,20

  • Oferta z najniższą ceną: 13885,20 / Oferta z najwyższą ceną: 59601,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 17   

Nazwa: wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego i posesji należących do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Dębicy, przy ul. Kościuszki 28.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stanisław Sopel, Firma Utrzymania Czystości SOPEL Stanisław Sopel, ul. Szarotkowa 9, 35-604 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12324,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13615,20

  • Oferta z najniższą ceną: 13615,20 / Oferta z najwyższą ceną: 59601,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 18   

Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego i posesji należących do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Sanoku, przy ul. Rymanowskiej 34.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe SPECJAŁ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Jana Pawła II 80/5, 00-175 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11461,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12056,40

  • Oferta z najniższą ceną: 12056,40 / Oferta z najwyższą ceną: 59601,60

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie przeprowadzono w trybie zapytania o cenę, na podstawie art. 69-73 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm./, gdyż przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - P.z.p. Potwierdza to publikacja Urzędu Zamówień Publicznych pod tytułem: Wytyczne dotyczące interpretacji przesłanek pozwalających na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki i zapytania o cenę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.