Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-27
Łódź: Ochrona fizyczna i monitoring obiektów Urzędu Kontroli Skarbowej w Łodzi
Numer ogłoszenia: 258642 - 2007; data zamieszczenia: 27.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Łodzi, ul. ks. Brzóski 24, 91-315 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6539936.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna i monitoring obiektów Urzędu Kontroli Skarbowej w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Uszczegółowienie zamówienia: 1. ochrona będzie odbywała się zgodnie z: a. planami ochrony obiektów b. Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) 2. Obligatoryjne jest dysponowanie co najmniej 2 grupami interwencyjnymi w Sieradzu i 2 grupami interwencyjnymi w Łodzi. Wykonawca musi zapewnić środki łączności bezprzewodowej między pracownikami ochrony pełniącymi służbę w obiektach Urzędu a całodobowym stanowiskiem dyżurnego - informację należy zamieścić w ofercie Wykonawca musi zapewnić całodobowy monitoring systemów alarmowych w obiektach Urzędu. 3. Obligatoryjne jest zapewnienie dojazdu grup interwencyjnych do obiektów Urzędu w określonym przez Zamawiającego czasie 4. Obligatoryjna jest obsługa central telefonicznych w Łodzi i w Sieradzu 5. Obligatoryjna jest instalacja urządzeń technicznych telewizji przemysłowej (kamery do monitoringu: 1 wewnętrzna i 2 zewnętrzne w Sieradzu) a. po zakończeniu realizacji zamówienia kamery stają się własnością Zamawiającego - o ich instalacji i rodzaju sprzętu należy zamieścić informację w ofercie 6. Pracownicy Wykonawcy przewidziani do realizacji zamówienia muszą posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia oraz wyrazić zgodę na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE 7. Wykonawca musi uwzględnić w ofercie konieczność wystawienia doraźnie dodatkowych posterunków w sytuacji wymagającej dodatkowej ochrony w obiektach Urzędu Brak w ofercie informacji dotyczącej spełnienia w/w wymagań Zamawiającego będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Informacje o szczegółowych zasadach ochrony obiektów Urzędu udzielane będą w siedzibie Urzędu osobom, które przedstawią poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz złożą oświadczenie o zachowaniu tajemnicy przedsiębiorstwa przedstawione w Załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji. Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych Urzędu jest uprawniony do wykonywania bezpośredniego nadzoru nad pracownikami Wykonawcy, pełniącymi służbę w ramach ochrony Urzędu Kontroli Skarbowej w Łodzi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: koncesje MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, licencje pracownika ochrony fizycznej II stopnia, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) posiadają poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli ZASTRZEŻONE lub wyższej. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a) - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, b) - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, c) - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, d) - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub wszystkich wymienionych w niniejszej specyfikacji dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c) - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d) - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, e) - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, f) - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, IX. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a] - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, b] - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c] - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, d] - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e] - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f] - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g] - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych: załącznik nr 2. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: ]) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, -Oferta winna zawierać dokumenty: dla każdego partnera z osobna tj. zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub rejestracji w KRS. zaświadczenia z ZUS i Urzędu Skarbowego, o niekaralności; pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4. Inne dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca składa następujące n/w dokumenty: a] - informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat. b] - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat porównywalnych odnośnie zakresu objętego niniejszą specyfikacją usług, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, a jeżeli okres działalności jest krótszy to z okresu prowadzenia działalności. c]- referencje - potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. 4.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i prawnej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: a] - KONCESJĘ ochrony fizycznej pierwszego stopnia - art. 15 ust. 1 ustawy o ochronie osób i mienia b] - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej co najmniej na kwotę 1.000.000,- zł. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Brak któregokolwiek z dokumentów wymienionych w Rozdziale IX skutkuje odrzuceniem oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - pokój nr 21/2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2008 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - w pokoju nr 22/2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Roboty budowlane na nieruchomości przy ulicy Włókienniczej 1 w Łodzi - instalacje elektryczne i teletechniczne
- Usługa fumigacji, konserwacji, naprawy i renowacji materiałów archiwalnych wraz z transportem znajdujących się w trzech jednostkach podległych Prokuraturze Okręgowej w Łodzi.
- Dostawa sprzętu medycznego dla Kliniki Kardiochirurgii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Remont węzłów higieniczno-sanitarnych w budynkach Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. H. Wieniawskiego przy ul. Sosnowej w Łodzi
- 2/ZP/2025/S Świadczenie usług cateringowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
- Zakup regałów metalowych do przechowywania akt wraz z dostawą i montażem w ramach projektu "Łódzkie otwarte dla cudzoziemców" nr FAMI.02.01-IZ.00- 0016/24.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie"
- Usługi kwalifikowanej ochrony osób i mienia świadczone dla Muzeum Miejskiego w Zabrzu
- Usługi ochrony wizyjnej i fizycznej osób oraz mienia w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie oraz Oddziale w Tarnobrzegu.
- DK71 - Aleksandrów Łódzki,projekt rozbudowy sygnalizacji świetlnej wraz z korektą skrzyżowania, Plac Kościuszki - Warszawska.
- Usługi dozoru i ochrony mienia w budynku Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Zielonej Górze oraz w budynkach Rejonu GDDKiA (podział zamówienia na 8 części).
- Usługa sprzątania i dozoru obiektów Pomorskiej Akademii Pedagogicznej.
więcej: Usługi strażnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.