Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-18
Gdynia: Dostawa sprzętu i szkła laboratoryjnego, odczynników i certyfikowanych materiałów odniesienia
Numer ogłoszenia: 25853 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 7356100, 7356105, 7356108, faks 58 7356110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mir.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i szkła laboratoryjnego, odczynników i certyfikowanych materiałów odniesienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i szkła laboratoryjnego, odczynników i certyfikowanych materiałów odniesienia w podziale na następujące zadania: Zadanie nr 1- Filtry do ekstraktora ASE 350 Dionex Zadanie nr 2- Akcesoria chromatograficzne Zadanie nr 3- Aparat do elektroforezy Zadanie nr 4- Kolumny do chromatografii gazowej Zadanie nr 5- Materiały i drobny sprzęt laboratoryjny Zadanie nr 6- Membrany Zadanie nr 7- Odczynniki I Zadanie nr 8- Rozpuszczalniki Zadanie nr 9- Oryginalne wkłady producenta do aparatu do oczyszczania wody Milipore Q Direct 8 Zadanie nr 10- Odczynniki II Zadanie nr 11- Odczynniki III Zadanie nr 12- Odczynniki IV Zadanie nr 13- Ampułki Zadanie nr 14- Szkło laboratoryjne Zadanie nr 15- Wzorce I Zadanie nr 16- Wzorce II Zadanie n r 17- Środki myjące do zmywarki laboratoryjnej Miele Zadanie nr 18- Akcesoria do spektrofotometru AMA 254 Zadanie nr 19- Akcesoria do pieca mikrofalowego Mars firmy CEM Zadanie nr 20- Akcesoria do spektrofotometru Perkin- Elmer Zadanie nr 21- Filtry do wody.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 38.50.00.00-0, 33.79.30.00-5, 44.53.16.00-7, 42.67.11.00-1, 33.79.00.00-4, 18.93.00.00-7, 33.69.65.00-0, 42.91.23.30-4, 38.43.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.02.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku B do SIWZ, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a) w zakresie zadań 7, 9, 10, 11, 12, 15, 16 Wykonawca załączy świadectwa analizy lub certyfikaty kontroli jakości dla każdego odczynnika/ materiału o danym nr katalogowym. b) w zakresie zadania nr 3 Wykonawca załączy dokumentację dotyczącą parametrów technicznych urządzenia oraz instrukcję obsługi w języku polskim. c) w zakresie zadania nr 6 Wykonawca załączy próbki membran (min. 3 szt.) w celu sprawdzenia efektywności usuwania tłuszczu z próbki oraz sprawdzenia odzysków (efektywność większa równa 98%, odzyski dla 7 wskaźnikowych PCB i chloroorganicznych pestycydów większa równa 90%)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III. 4.3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Parafowany i wypełniony opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy wg załącznika B do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Mając na uwadze zapisy art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w formie aneksu podpisanego przez obie strony w następujących okolicznościach: 1) zmiana terminów realizacji zamówień cząstkowych w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. Za okoliczności niezależne od Wykonawcy, Zamawiający uzna w szczególności siłę wyższą lub nieprzewidywalne warunki fizyczne dotyczące transportu, a w szczególności opóźnienia transportowe i celne, szkody transportowe, a w tym blokady dróg, ograniczenia czasowe w ruchu drogowym transportu ciężarowego, 2) zmiany towaru na równoważny w przypadku zaprzestania produkcji pod warunkiem nieprzekroczenia łącznej wartości umowy brutto. 3) zmianę danych Wykonawcy poprzez zmianę nazwy firmy, adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy. 4) zmianę cen brutto w stosunku do podanych w formularzu cenowym w okoliczności zmiany wysokości podatku od towarów i usług, pod warunkiem zachowania stawek wynagrodzenia netto.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mir.gdynia.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Morski Instytut Rybacki- Państwowy Instytut Badawczy
ul. Kołłątaja 1
81-332 Gdynia
Sekcja Zamówień Publicznych i Przetargów
VII piętro, pokój nr 725.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Morski Instytut Rybacki- Państwowy Instytut Badawczy ul. Kołłątaja 1 81-332 Gdynia Sekcja Zamówień Publicznych i Przetargów VII piętro, pokój nr 725.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Filtry do ekstraktora ASE 350 Dionex.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa filtrów do ekstraktora ASE 350 Dionex zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia załącznik B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Akcesoria chromatograficzne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów chromatograficznych zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia załącznik B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7, 44.53.16.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aparat do elektroforezy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu do elektroforezy zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia załącznik B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kolumny do chromatografii gazowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kolumn do chromatografii gazowej zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia załącznik B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały i drobny sprzęt laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i drobnego sprzętu laboratoryjnego zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia załącznik B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7, 38.43.70.00-7, 42.67.11.00-1, 18.93.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Membrany.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa membran zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia załącznik B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odczynniki I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia załącznik B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rozpuszczalniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa rozpuszczalników zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia załącznik B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Oryginalne wkłady producenta do aparatu do oczyszczania wody Milipore Q Direct 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych wkładów producenta do aparatu do oczyszczania wody Milipore Q Direct 8 zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia załącznik B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.23.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Odczynniki II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia załącznik B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Odczynniki III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia załącznik B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Odczynniki IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia załącznik B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Ampułki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ampułek zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia załącznik B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Szkło laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła laboratoryjnego zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia załącznik B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wzorce I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wzorców zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia załącznik B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wzorce II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wzorców zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia załącznik B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Środki myjące do zmywarki laboratoryjnej Miele.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków myjących do zmywarki laboratoryjnej Miele zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia załącznik B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Akcesoria do spektrofotometru AMA 254.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do spektrofotometru AMA 254 zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia załącznik B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Akcesoria do pieca mikrofalowego Mars firmy CEM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do pieca mikrofalowego Mars firmy CEM zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia załącznik B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Akcesoria do spektrofotometru Perkin- Elmer.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do spektrofotometru Perkin- Elmer zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia załącznik B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Filtry do wody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa filtrów do wody zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia załącznik B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Prace remontowo budowlane dla potrzeb placówki Przedszkola nr 26 w Gdyni przy ul Starogardzkej 10A
- Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego w zakresie budowlanym i instalacyjnym w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
- Modernizacja budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni - korytarz poziom 200
- Zakup gadżetów reklamowych
- Świadczenie usług w zakresie przewozu osób czterema wolnobieżnymi pojazdami elektrycznymi typu meleks
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków czystości i higieny oraz worków
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatów
- Dostawa odczynników wraz z akcesoriami do analizatora ABL 90 FLEX PLUS
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
- Dzierżawa analizatora ELISA wraz z odczynnikami do oznaczania galaktomannanu dla Laboratorium Mikrobiologii
- Dostawa środków czystości dla SPZOZ we Włodawie
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.