eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › NASADZENIA I PIELĘGNACJA KWIETNIKÓW NA TERENIE MIASTA POLKOWICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-10

Polkowice: NASADZENIA I PIELĘGNACJA KWIETNIKÓW NA TERENIE MIASTA POLKOWICE
Numer ogłoszenia: 258536 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice , Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NASADZENIA I PIELĘGNACJA KWIETNIKÓW NA TERENIE MIASTA POLKOWICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są nasadzenia i pielęgnacja kwietników na terenie miasta Polkowice. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1. Kwiaty wiosenne - sadzone jako I zmiana kwiatów 1.1. Przygotowanie terenu pod obsadzenie kwiatowe w gruncie kat. I-II z uzupełnieniem gleby rodzimej (przekopanie gleby rodzimej, przywiezienie i rozrzucenie warstwy ziemi urodzajnej, żyznej lub kompostowej gr. ok. 5cm, wymodelowanie kwietnika z wyrównaniem grabiami), przywiezienie 2 donic z magazynowania i ustawienie przy wejściu do budynku Ratusza, wypełnienie gazonów ziemią - 286,65 m2 1.2. Posadzenie bratków (zakup i dostawa kwiatów, przygotowanie planu nasadzeń i przedstawienie go do akceptacji inspektorowi nadzoru, wyznaczenie miejsc sadzenia, doniesienie roślin i wody, posadzenie i podlanie) zgodnie z lokalizacją wskazaną w załączniku nr 1 do projektu umowy oraz harmonogramem prac określonym w załączniku nr 2 do projektu umowy. 1.3. Pielęgnacja nasadzonych bratków (wszystko wg potrzeb): - podlewanie (min. co 2-3 dzień), - nawożenie nawozami mineralnymi płynnymi (min. 1x/2 tygodnie), - odchwaszczanie (min. 1x/ tydzień), - usuwanie obumarłych fragmentów roślin (suche liście) (min. 1x/ tydzień); - likwidacja rabaty. 2. Kwiaty letnie sadzone bez I zmiany kwiatów 2.1. Przygotowanie terenu pod obsadzenie kwiatowe w gruncie kat. I-II z uzupełnieniem gleby rodzimej (przekopanie gleby rodzimej, przywiezienie i rozrzucenie warstwy ziemi urodzajnej, żyznej lub kompostowej gr. ok. 5cm, wymodelowanie kwietnika z wyrównaniem grabiami), przywiezienie z magazynowania 56 skrzynek i 46 doniczek, wypełnienie skrzynek, doniczek i gazonów ziemią - 94,77 m2 2.2. Posadzenie kwiatów sezonowych (zakup i dostawa kwiatów, przygotowanie planu nasadzeń i przedstawienie go do akceptacji inspektorowi nadzoru, wyznaczenie miejsc sadzenia, doniesienie roślin i wody, posadzenie i podlanie) zgodnie z lokalizacją wskazaną w załączniku nr 1 do projektu umowy oraz harmonogramem prac określonym w załączniku nr 2 do projektu umowy a) Nasadzenie kwiatów jednorocznych w klomby, gazony, skrzynki na oknach i lampach. Należy dostarczyć i posadzić kwiaty każdego ze wskazanych rodzajów w ilości odpowiadającej procentowemu udziałowi w ogólnej liczbie 3.033 szt.: - aksamitka 25%, - begonia 6%, - szałwia 10%, - gazania 10%, - żeniszek 10%, - petunia 10%, - pelargonia 23%, - paciorecznik 2%, - lobelia 4%. Gatunki poszczególnych roślin zostaną ustalone w trakcie opracowywania planu nasadzeń. Można też za zgodą inspektora nadzoru zastosować inne gatunki kwiatów jednorocznych. b) Nasadzenie 120 szt. pelargonii w skrzynki znajdujące się w obiektach oświatowych (przedszkola, żłobek). c) Nasadzenie pelargonii w skrzynkach i umieszczenie ich na oknach ratusza i kamieniczek (31 szt.), nasadzenie w doniczki oraz umieszczenie na lampach w Rynku (46 szt.). 2.3. Pielęgnacja dokonanych nasadzeń w klombach, gazonach i skrzynkach (wg potrzeb): - pielenie i spulchnianie gleby (min. 1x/ tydzień); - strzyżenie kwietników lub usuwanie przekwitłych kwiatów/kwiatostanów (min. 1x/ tydzień), - nawożenie nawozami mineralnymi płynnymi (min. 1x/ tydzień); - podlewanie (w przypadku doniczek i skrzynek co drugi dzień); - ochrona przed szkodnikami i chorobami; - usuwanie obumarłych fragmentów roślin (suche liście itp.) (min. 1x/ tydzień); - likwidacja obsadzeń wraz z usunięciem roślin, - uporządkowanie terenu. 3. Kwiaty letnie sadzone po kwiatach wiosennych 3.1. Przygotowanie terenu pod obsadzenie kwiatowe w gruncie kat. I-II z uzupełnieniem gleby rodzimej (przekopanie gleby rodzimej, przywiezienie i rozrzucenie warstwy ziemi urodzajnej, żyznej lub kompostowej gr. ok. 5cm, wymodelowanie kwietnika z wyrównaniem grabiami)- pow. 286,65 m2 3.2. Posadzenie kwiatów sezonowych (zakup i dostawa kwiatów, przygotowanie planu nasadzeń i przedstawienie go do akceptacji inspektorowi nadzoru, wyznaczenie miejsc sadzenia, doniesienie roślin i wody, posadzenie i podlanie) zgodnie z lokalizacją wskazaną w załączniku nr 1 do projektu umowy oraz harmonogramem prac określonym w załączniku nr 2 do projektu umowy: a) Nasadzenie kwiatów jednorocznych w klomby i gazony. Należy dostarczyć i posadzić kwiaty każdego ze wskazanych rodzajów w ilości odpowiadającej procentowemu udziałowi w ogólnej liczbie 9.173 szt.: - aksamitka 25%, - begonia 6%, - szałwia 10%, - gazania 10%, - żeniszek 10%, - petunia 10%, - pelargonia 23%, - paciorecznik 2%, - lobelia 4%. Gatunki poszczególnych roślin zostaną ustalone w trakcie opracowywania planu nasadzeń. Można też za zgodą inspektora nadzoru zastosować inne gatunki kwiatów jednorocznych. 3.3. Pielęgnacja nasadzonych kwiatów letnich zgodnie z zakresem prac określonym w pkt 2.3. 4. Kwiaty jesienne - chryzantemy 4.1. Przygotowanie terenu pod obsadzenie kwiatowe w gruncie kat. I-II z uzupełnieniem gleby rodzimej (przekopanie gleby rodzimej, przywiezienie i rozrzucenie warstwy ziemi urodzajnej, żyznej lub kompostowej gr. ok. 5cm, wymodelowanie kwietnika z wyrównaniem grabiami)- pow. 1,76 m2 4.2. Posadzenie chryzantem (zakup i dostawa kwiatów, wyznaczenie miejsc sadzenia, doniesienie roślin i wody, posadzenie i podlanie) zgodnie z lokalizacją wskazaną w załączniku nr 1 do projektu umowy oraz harmonogramem prac określonym w załączniku nr 2 do projektu umowy. 4.3. Pielęgnacja nasadzonych kwiatów zgodnie z zakresem prac określonym w pkt 2.3. 5. Nasadzenia kwiatów cebulowych 5.1. Nasadzenie cebulek tulipanów w okrągłym klombie w parku miejskim - 34,20 m2 Można też za zgodą inspektora nadzoru zastosować inne gatunki kwiatów jednorocznych. Realizacja zadania odbywać się będzie na podstawie zakresu i harmonogramu robót określonych w załącznikach nr 1 i 2, będących integralną częścią umowy. UWAGA: Ustala się max 2 godzinny czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie inspektora nadzoru w formie telefonicznej popartej faxem o konieczności podlania kwiatów. W ciągu tych dwóch godzin Wykonawca ma obowiązek rozpocząć podlewanie roślin i tego samego dnia zakończyć podlanie wszystkich klombów, gazonów, skrzynek, donic itd. W przypadku upałów, Wykonawca przyjmując zgłoszenie, w ciągu tych dwóch godzin informuje Zamawiającego, o której godzinie tego samego dnia rozpocznie czynności podlewania roślin i o której planuje je zakończyć..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. 2. Spełnią warunki określone w niniejszej specyfikacji. 3. Spełnią poniższe warunki: - wykażą należyte wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 2 zadań realizowanych w ramach odrębnych umów, polegających na nasadzeniu i pielęgnacji kwietników wyłącznie z kwiatami jednorocznymi o łącznej powierzchni minimum 600 m2, każde obejmujące minimum rok realizacji (nasadzenia zmianowe i pielęgnacja w sezonie wegetacyjnym tj. od kwietnia do listopada) i o łącznej wartości minimum 150.000 zł, z określeniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług (np. referencje, protokoły odbioru itp.); - dysponują lub będą dysponowali osobą pełniącą funkcję Kierownika Robót, posiadającą wyższe wykształcenie z zakresu ogrodnictwa, kształtowania terenów zielonych lub pokrewne z zakresu pielęgnacji zieleni miejskiej (zamawiający dopuszcza też studia podyplomowe w tym zakresie tj. architektury krajobrazu, kształtowania terenów zielonych itp. ukończone na bazie innych studiów); - posiadają i przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,00 zł wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy. W przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu i wymogów specyfikacji: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, o przyjęciu warunków SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, d) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy. W przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu; e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 2 zadań realizowanych w ramach odrębnych umów polegających na nasadzeniu i pielęgnacji kwietników wyłącznie z kwiatami jednorocznymi o łącznej powierzchni minimum 600 m2, każde obejmujące minimum rok realizacji (nasadzenia zmianowe i pielęgnacja w sezonie wegetacyjnym tj. od kwietnia do listopada) i o łącznej wartości minimum 150.000 zł, z określeniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług (np. referencje, protokoły odbioru itp.); f) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, zawierający co najmniej osobę pełniącą funkcję Kierownika Robót, posiadającą wyższe wykształcenie z zakresu ogrodnictwa, kształtowania terenów zielonych lub pokrewne z zakresu pielęgnacji zieleni miejskiej (zamawiający dopuszcza też studia podyplomowe w tym zakresie tj. architektury krajobrazu, kształtowania terenów zielonych itp. ukończone na bazie innych studiów) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności, g) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 12.2.f Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, h) dokument potwierdzający posiadanie przez osobę pełniącą funkcję Kierownika Robót wyższego wykształcenia z zakresu ogrodnictwa, kształtowania terenów zielonych lub pokrewne z zakresu pielęgnacji zieleni miejskiej (zamawiający dopuszcza też studia podyplomowe w tym zakresie tj. architektury krajobrazu, kształtowania terenów zielonych itp. ukończone na bazie innych studiów). Uwaga: 1. Dokumenty, o których mowa w pkt. 12.2. powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii dokumentu. 2. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, lub którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 12.2 a, b, muszą być złożone przez każdy podmiot. Każdy z podmiotów występujących wspólnie powinien przedłożyć wraz z ofertą aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a suma kwot wynikających z tych dokumentów powinna wynosić minimum 100.000 zł. 4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. 6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika. 7. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić umowę konsorcjum po wyborze oferty tj. w okresie między wygraniem przetargu a podpisaniem umowy o zamówienie. 8. Umowa konsorcyjna musi zawierać: - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.