Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-20
Kraków: Zakup pierwszego wyposażenia dla potrzeb Oddziału Noworodków i Wcześniaków i Oddziału Ginekologiczno-Położniczego w tym Bloku Porodowego.
Numer ogłoszenia: 258520 - 2010; data zamieszczenia: 20.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski Specjalistyczny im. G. Narutowicza , ul. Prądnicka 35-37, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 25 78 291, faks 012 25 78 292, 2578229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.narutowicz.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pierwszego wyposażenia dla potrzeb Oddziału Noworodków i Wcześniaków i Oddziału Ginekologiczno-Położniczego w tym Bloku Porodowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel porodowy, , inkubator otwarty, kardiomonitor, kardiomonitor neonatologiczny, kardiotokograf, lampa operacyjna, lampa zabiegowa, łóżko pacjenta, respirator neonatologiczny, stanowisko do resuscytacji, wózek do przewożenia chorych - wg załącznika nr 1 A do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.31.00.00-1, 33.15.20.00-0, 33.12.32.10-3, 33.19.21.00-3, 33.15.70.00-5, 33.17.22.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 6720,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania, deklaracja zgodności CE z MDD 93/42/EEC. 2.Oryginalne materiały informacyjne lub instrukcje producenta urządzenia wraz z tłumaczeniem na język polski. 3.Uprawnienia wskazanego serwisu do napraw i montażu oraz serwisowania urządzenia potwierdzone przez producenta.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian reguluje wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.narutowicz.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział ds. Zamówień Publicznych i Umów, ul. Siemaszki 17, 31-201 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Sekretariat Dyrekcji.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie o zamówieniu zostało przesłane do Dziennika Urzędowego Wspólnot Europejskich w dniu 17/08/2010r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Fotel porodowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Fotel porodowy wg załącznika nr 1A do SIWZ - szt 3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Inkubator otwarty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inkubator otwarty wg załącznika nr 1A do SIWZ - szt 2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Kardiomonitor.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitor - wg załącznika nr 1A do SIWZ - szt 2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Kardiomonitor neonatalogiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitor neonatalogiczny wg załącznika nr 1A do SIWZ - szt 2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Kardiotokograf.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiotokograf wg załącznika nr 1A do SIWZ - szt 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Lampa operacyjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa operacyjna wg załącznika nr 1A do SIWZ - szt 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiwet 7 - Lampa zabiegowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa zabiegowa wg załącznika nr 1A do SIWZ - szt 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - Łóżko pacjenta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżko pacjenta wg załącznika nr 1A do SIWZ - szt 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - Respirator neonatalogiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respirator neonatalogiczny wg załącznika nr 1A do SIWZ - szt 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 - Stanowisko do resuscytacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko do resuscytacji wg załącznika nr 1A do SIWZ - szt 5..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.22.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 - Wózek do przewożenia chorych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do przewożenia chorych wg załącznika nr 1A do SIWZ - szt 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa do Miejskiego Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie produktów farmaceutycznych (produktów żywieniowych - nr 2)
- Remont izolacji przeciwwodnych pawilonu A-2 AGH w Krakowie - etap I - DE-dzp.272-442/25
- Zakup i dostawa produktów antyseptycznych i dezynfekujących do skóry i błon śluzowych II
- Dostawa robota przemysłowego na potrzeby WEAiIB
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i margaryn dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenie usługi cateringowej w dniach 11.09.2025 - 12.09.2025r. dla uczestników konferencji konsorcjum EU Navigate.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia pracowni laboratoryjnej dla zawodu technik analityk, w ramach realizacji projektu pn. "Droga do sukcesu"
- "Program Aktywny Maluch 2022-2029" - Dostawa wyposażenia
- Zakup wyposażenia uzupełniającego do Pracowni Fizjoterapii SPZZOZ w Przysusze
- Modernizacja/Remont Centralnego Magazynu w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ w Lublinie
- Dostawa mobilnego stołu operacyjnego pięciosegmentowego
- Dostawa nowych urządzeń medycznych: bronchofiberoskopu kompatybilnego z posiadanym źródłem światła LH150 PC- 1 szt. oraz cystoskopu giętkiego optycznego z funkcją aspiracji- 3 szt., dla DCOPiH, W-w.
więcej: Sieci zasilające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.