eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Przeprowadzenie praktyk zawodowych dla uczniów technikum usług fryzjerskich w ramach projektu nr WND-POKL.09.02.00-18-005/10 pt. Szkoła wysokich lotów - praktyki zawodowe młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-27

Rzeszów: Przeprowadzenie praktyk zawodowych dla uczniów technikum usług fryzjerskich w ramach projektu nr WND-POKL.09.02.00-18-005/10 pt. Szkoła wysokich lotów - praktyki zawodowe młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 25846 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9380 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechanicznych im. Gen. Władysława Andersa, ul. Hetmańska 45A, 35-078 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 22 50, faks 17 748 22 74.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie praktyk zawodowych dla uczniów technikum usług fryzjerskich w ramach projektu nr WND-POKL.09.02.00-18-005/10 pt. Szkoła wysokich lotów - praktyki zawodowe młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie praktyk zawodowych uczniów technikum usług fryzjerskich w ramach projektu nr WND-POKL.09.02.00-18-005/10 pt. Szkoła wysokich lotów - praktyki zawodowe młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, realizowanego przez Gminę Miasto Rzeszów/Zespół Szkół Mechanicznych, w okresie od 01.11.2010 r. do 31.08.2013 r., współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 80500000-9 Usługi szkoleniowe 55110000-4 Hotelarskie usługi noclegowe 55300000-3 Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków. 1. Dane dotyczące projektu: 1). Informacje ogólne: Projekt pt. Szkoła wysokich lotów - praktyki zawodowe młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Priorytet IX, Działanie 9.2. Celem głównym projektu jest podwyższenie kwalifikacji zawodowych uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych poprzez praktyki zawodowe i kursy językowe. 2). Miejsce realizacji projektu: województwo podkarpackie. 3). Biuro projektu: Zespół Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, ul. Hetmańska 45a, pokój nr 3. 4). Termin realizacji projektu: od dnia 01.11.2010 do 31.08.2013 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia Zamówienie obejmuje przeprowadzenie praktyk zawodowych w wymiarze 60 godzin (10 dni x 6 godzin) oraz zapewnienie zakwaterowania, wyżywienia i osobistego sprzętu fryzjerskiego dla 20 beneficjentów projektu wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z ramowym programem praktyk zamieszczonym w ust. 3. Ilość osób odbywających praktyki/Ilość grup: 20 osób / 2 grupy (w jednej grupie 10 osób) Ilość osób szkolonych przez jednego instruktora: 10 osób Liczba godzin/dni praktyk: 60 godzin w ciągu 10 dni. Harmonogram i terminy praktyk Szkolenie składa się z dwóch części: Część pierwsza grupa I: 30.01.2012 - 03.02.2012 grupa II: 06.02.2012 - 10.02.2012 Część druga grupa I: 02.07.2012 - 06.07.2012 grupa II: 09.07.2012 - 13.07.2012 Miejsce praktyk, warunki lokalowe, sprzętowe 1. Praktyki należy przeprowadzić w ośrodku szkoleniowym nie będącym otwartym dla klientów zakładem usługowym, dysponującym co najmniej sześcioma stanowiskami fryzjerskimi wyposażonymi w podstawowy sprzęt fryzjerski i dwiema myjniami włosów. Dla potrzeb wykonania zamówienia Wykonawca zapewni w ośrodku szkoleniowym również salę wykładową o powierzchni co najmniej 20 m2, wyposażoną w projektor multimedialny, ekran, flipchart. 2. Ośrodek szkoleniowy musi być zlokalizowany w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. W innym przypadku Wykonawca musi zapewnić transport do miejsca praktyk. 3. Na potrzeby realizacji zamówienia Wykonawca zapewni pełny pakiet materiałów szkoleniowych potrzebnych do przeprowadzenia całego bloku praktyk, tj. farby, oksydanty, rozjaśniacze, produkty do stylizacji włosów, szampony, odżywki, rękawiczki jednorazowe, ręczniki papierowe, wypełniacze do koków oraz główki treningowe. Osobisty sprzęt fryzjerski Wykonawca wyposaży każdego uczestnika praktyk w osobisty sprzęt fryzjerski, w postaci: nożyczek, szczotki, 3 szt. grzebieni i fartuszka. Wymagania dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu realizację działań w związku z promocja projektu poprzez umieszczenie w widocznych miejscach plakatów informacyjnych i tablicy typu roll-up. Zakwaterowanie podczas praktyk: (22 osobyx10 noclegów) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom i opiekunom zakwaterowanie na czas praktyk w obiekcie spełniającym wymagania hotelu co najmniej kategorii dwie gwiazdki (**), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r., nr 22, poz. 169 z późn. zm.), w pokojach 2-4 osobowych z łazienkami. Dla opiekuna grupy musi być zapewniony samodzielny pokój z łazienką. Obiekt musi znajdować się w odległości nie większej niż 2 km od miejsca praktyk, w innym przypadku Wykonawca obowiązany jest zapewnić transport z hotelu do miejsca praktyk. Wyżywienie podczas praktyk (22 osobyx10 dni) 1. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom szkolenia i opiekunom wyżywienie składające się z następujących posiłków: a) śniadanie zawierające danie gorące, zimny bufet, dodatki: miód, dżem, masło, pieczywo (bułki, różne gatunki chleba) oraz napoje ciepłe: kawa, herbata, b) obiadokolację składającą się z dwóch dań (zupa i danie główne z dodatkami i surówkami), deseru (sałatka owocowa, ciasto, lody, itp.) i napoju, c) poczęstunek w czasie przerw, w postaci napojów ciepłych i zimnych oraz ciasteczek. 2. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z normami i zaleceniami prawidłowego żywienia określonymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie. 3. Zestawy obiadowe nie mogą się powtórzyć w ciągu 5 dni. 4. Zamawiający nie dopuszcza użycia naczyń plastikowych. 5. Godziny posiłków zostaną uzgodnione z Zamawiającym. 3. Ramowy program praktyk 1). Koloryzacja. a). wprowadzenie w świat koloryzacji, b). podstawy koloryzacji trwałej, obowiązujące zasady, c). koło kolorów, poziomy kolorów i paleta kolorów. 2). Koloryzacja pielęgnacyjna. a). tabela gam kolorystycznych, b). podstawy i zasady obowiązujące przy rozjaśnianiu włosów. 3). Koloryzacja - rozjaśnianie: zajęcia praktyczne. 4). Upięcia i koki. a). podstawowe zasady upinania włosów, b). dobór odpowiedniego koka/upięcia do kształtu głowy klienta, c). zastosowanie wypełniaczy oraz sprzętu fryzjerskiego dla uzyskania ciekawszego efektu, d). omówienie upięć ślubnych i awangardowych, e). zdobnictwo fryzur, f). zajęcia praktyczne 5). Strzyżenie. a). omówienie podstawowego podziału i technik strzyżeń, b). prezentacja uniwersalnego systemu strzyżeń, c). przedstawienie istotnych parametrów stanowiących punkt wyjścia przed rozpoczęciem strzyżenia, d). zajęcia praktyczne. 6). Obsługa klienta. 7). Egzamin. 4. Wymagania Zamawiającego stawiane Wykonawcy: 1). Doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i kursów fryzjerskich oraz dysponowanie kadrą z doświadczeniem w prowadzeniu tego typu szkoleń. 2). Przygotowanie, na podstawie Ramowego Programu Praktyk zawartego w rozdziale II, ust. 3, Szczegółowego Programu Praktyk, który po akceptacji Zamawiającego będzie stanowił załącznik do umowy. 3). Systematyczne prowadzenie dokumentacji w postaci: list obecności i protokołów egzaminacyjnych. 4). Informowanie o stanie realizacji przedmiotu umowy na wniosek Kierownika Projektu, Instytucji Pośredniczącej i innych podmiotów uprawnionych do nadzoru. 5). Umożliwienie kontroli praktyk przez Instytucję Pośredniczącą. 6). Przestrzeganie zasady równości szans, w tym równości płci w czasie prowadzenia praktyk. 7). Przeprowadzenie egzaminów oceniających kwalifikacje zawodowe uczestników praktyk. 8). Przygotowanie certyfikatów potwierdzających zdobyte kwalifikacje. 9). Przygotowanie raportu, który będzie zawierał w szczególności: a). imienne wskazanie uczestników szkolenia, b). omówienie trudności, z jakimi spotkał się Wykonawca przy realizacji umowy w odniesieniu również do każdego uczestnika szkolenia, c). uwagi zgłoszone przez uczestników szkolenia co do treści szkolenia, d). wynik egzaminu wewnętrznego przeprowadzonego przez Wykonawcę wraz z wnioskami. 5. Wymagania dodatkowe stawiane Wykonawcy: 1). Należyta staranność przy realizacji umowy, 2). Zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, 3). Sprawdzenie i zweryfikowanie dostarczonych materiałów, 4). Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu nr WND-POKL.09.02.00-18-005/10 pt. Szkoła wysokich lotów - praktyki zawodowe młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie, realizowanego przez Gminę Miasto Rzeszów/Zespół Szkół Mechanicznych, w okresie od 01.11.2010 r. do 31.08.2013 r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa AFK Jerzy Biełous, ul. Biecka 17, 38-300 Gorlice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52642,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60339,21

  • Oferta z najniższą ceną: 60339,21 / Oferta z najwyższą ceną: 60339,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.