eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublinieczałożenie ewidencji budynków i lokali wraz z modernizacją ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych oraz sporządzenie wektorowej mapy ewidencji gruntów i budynków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-07

POZYCJA 25845

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lubliniec: założenie ewidencji budynków i lokali wraz z modernizacją ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych oraz sporządzenie wektorowej mapy ewidencji gruntów i budynków Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe, do kontaktów: Jolanta Wieczorek-Szynka, Joanna Matyska, Jarosław Wawrzyn, ul. Paderewskiego 7, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3510509, fax 034 3510511, e-mail: j.wawrzyn@lubliniec.starostwo.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lubliniec.starostwo.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: założenie ewidencji budynków i lokali wraz z modernizacją ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych oraz sporządzenie wektorowej mapy ewidencji gruntów i budynków. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: Powiat Lubliniecki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania Zadanie nr 1: Założenie ewidencji budynków i lokali wraz z modernizacją ewidencji gruntów i budynków w zakresie użytków gruntowych oraz wykonanie wektorowej mapy ewidencji gruntów i budynków - Obręb Kokotek Gmina Lubliniec: liczba działek: 1430, szacunkowa liczba budynków: 700, obszar opracowania: 3750 ha. Zadanie nr 2: Założenie ewidencji budynków i lokali wraz z modernizacją ewidencji gruntów i budynków w zakresie użytków gruntowych oraz wykonanie wektorowej mapy ewidencji gruntów i budynków - Obręb Woźniki Gmina Woźniki: liczba działek: 5600, szacunkowa liczba budynków: 3000, szacunkowa liczba lokali: 50, obszar opracowania: 4665 ha. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych Oryginalny kod CPV: 74.27.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zadanie nr 1: liczba działek: 1430, szacunkowa liczba budynków: 700, obszar opracowania: 3750 ha. Zadanie nr 2: liczba działek: 5600, szacunkowa liczba budynków: 3000, szacunkowa liczba lokali: 50, obszar opracowania: 4665 ha. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1. - 1 000,- zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Zadanie nr 2. - 3 000,- zł (słownie: trzy tysiące złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 pkt 2 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jedn. Dz.U. z 2005 r. Nr 240 poz. 2027). 3.Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 pracą podobną do przedmiotu zamówienia. Przez podobną pracę geodezyjną należy rozumieć wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie zakładania ewidencji budynków i lokali oraz wektorowej mapy ewidencji gruntów i budynków. 4.Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje w zakresie obsługi programu EGB2000 lub oprogramowania równoważnego. 5.Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje w zakresie obsługi programu GeoInfo V lub oprogramowania równoważnego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według formuły: \spełnia - nie spełnia\. Nie spełnienie jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty następujące dokumenty: a)Aktualny /zawierający dane od ostatniej zmiany/ odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. c)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; d)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. e)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. f)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych. g)Wykaz osób posiadających uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jedn. Dz.U. z 2005 r. Nr 240 poz. 2027) wyznaczonych do realizacji zamówienia. h)Wykaz zawierający co najmniej jedną osobę posiadającą udokumentowane kwalifikacje w obsłudze oprogramowania EGB2000 lub oprogramowania równoważnego. i)Wykaz zawierający co najmniej jedną osobę posiadającą udokumentowane kwalifikacje w obsłudze oprogramowania GeoInfo V lub oprogramowania równoważnego. j)Kserokopie uprawnień geodezyjnych osób, o których mowa w pkt-cie g). k)Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji w zakresie obsługi oprogramowania przez osoby, o których mowa w pkt-ch h, i). l)Wykaz wykonanej w okresie ostatnich 3 lat minimum 1 pracy geodezyjnej podobnej do przedmiotu zamówienia z podaniem wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez podobną pracę geodezyjną należy rozumieć wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie zakładania ewidencji budynków i lokali oraz wektorowej mapy ewidencji gruntów i budynków. m)Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac o których mowa w pkt-cie l). 3.Wykaz części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom, z podaniem ich nazwy i wartości części zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: lubliniec.starostwo.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 10:30, Starostwo Powiatowe w Lublińcu, ul. Paderewskiego 7, 42 - 700 Lubliniec pok. nr 19.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Założenie ewidencji budynków i lokali wraz z modernizacją ewidencji gruntów i budynków w zakresie użytków gruntowych oraz wykonanie wektorowej mapy ewidencji gruntów i budynków - Obręb Kokotek Gmina Lubliniec. 1) Krótki opis: Założenie ewidencji budynków i lokali wraz z modernizacją ewidencji gruntów i budynków w zakresie użytków gruntowych oraz wykonanie wektorowej mapy ewidencji gruntów i budynków - Obręb Kokotek Gmina Lubliniec: liczba działek: 1430, szacunkowa liczba budynków: 700, obszar opracowania: 3750 ha. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00, 74.27.41.00. 3) Wielkość lub zakres: liczba działek: 1430, szacunkowa liczba budynków: 700, obszar opracowania: 3750 ha. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Założenie ewidencji budynków i lokali wraz z modernizacją ewidencji gruntów i budynków w zakresie użytków gruntowych oraz wykonanie wektorowej mapy ewidencji gruntów i budynków - Obręb Woźniki Gmina Woźniki. 1) Krótki opis: Założenie ewidencji budynków i lokali wraz z modernizacją ewidencji gruntów i budynków w zakresie użytków gruntowych oraz wykonanie wektorowej mapy ewidencji gruntów i budynków - Obręb Woźniki Gmina Woźniki: liczba działek: 5600, szacunkowa liczba budynków: 3000, szacunkowa liczba lokali: 50, obszar opracowania: 4665 ha. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00, 74.27.41.00. 3) Wielkość lub zakres: liczba działek: 5600, szacunkowa liczba budynków: 3000, szacunkowa liczba lokali: 50, obszar opracowania: 4665 ha. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.