Ogłoszenie z dnia 2007-12-27
Wrocław: ochrona mienia szkoły
Numer ogłoszenia: 258458 - 2007; data zamieszczenia: 27.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 14, ul. Brucknera 10, 51-410 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3246900, fax 0-71 3246901.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo14.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła średnia.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona mienia szkoły.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia wraz z harmonogramem godzin pracy pracowników ochrony na okres od 1 luty 2008 r. do 31 grudnia 2008 r., w obiektach należących do Zespołu Szkół Nr 14 przy al.Brucknera 10 we Wrocławiu Obiekt/m-c I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Razem Ochrona nocna szkoły, święta i dni wolne od pracy 0 360 408 400 408 384 376 408 368 376 424 408 4320 Ochrona dzienna szkoły 0 71,5 136,5 110,5 130 97,5 143 149,5 123,5 97,5 1059,5 Ochrona statku 592 552 560 576 544 2824 Ochrona internatu 0 160 200 184 234 174 744 160 160 224 208 2448 Razem: 10651,5 Ochrona nocna szkoły codzienna - 22.00-6.00 Ochrona w święta i dni wolne od pracy - 6.00-22.00 Ochrona dzienna szkoły w dni nauki - 7.45-14.15 Ochrona statek w święta i dni wolne od pracy - 22.00-6.00 Ochrona statek codzienna -14.00-22.00 Ochrona internat - piątek 22.00 -niedziela 14.00
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 11.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. 2.2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, składający ważną i odpowiednią ofertę, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. ponadto: - akceptują warunki projektu umowy, - akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2.3. Oferta zostanie odrzucona bez rozpatrywania gdy: - jest niezgodna z ustawą ; - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ; - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny; których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; - wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 2.4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wymaga się, aby oferent zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 2.4.1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnił. 2.5. Wybrany wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Wypełniony formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ). W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie polega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych należy przedłożyć następujące dokumenty: 3.2. Koncesja na świadczenie usług ochroniarskich. 3.2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2.2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2.3.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22.1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24.1 ustawy - na formularzu stanowiącym ( załącznik nr 3 do SIWZ ) W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy przedłożyć następujące dokumenty: 3.3. . Potwierdzenie kwalifikacji pracowników do ochrony statku zgodnie z przepisami dot. żeglugi śródlądowej (Dz.U.nr 5,poz.43 z 2001 r.). W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.4.Dokument potwierdzający ubezpieczenie Firmy Ochroniarskiej od odpowiedzialności za wynikłe szkody podczas Jej pracy(pełnienia dozoru) (na min. 1mln zł) na 2008r. 3.5. W przypadku podmiotów występujących wspólnie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum powyższy dokument powinien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 3.6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,. 3.7.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub zamieszkanie, nie wydaje się wymaganych prze Zamawiającego dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty są składane w formie oryginału, odpisu ,wypisu ,wyciągu lub kopii ,przetłumaczonych na język polski Dokumenty sporządzone w języku obcym ,są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 3.8. Zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr .4 do SIWZ) 3.11. UWAGI. Dokumenty przetargowe, które zostały otwarte w trakcie wykonywania procedury przetargowej zatrzymuje zamawiający. Wymienione wyżej dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzających za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osoby uprawnioną Zaleca się aby Formularz oferty oraz załączniki zostały wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i dokonywania jakichkolwiek zmian. Projekt umowy(zał. Nr .4... ) powinien zostać zaakceptowany na ostatniej stronie bez dokonywania w nim jakichkolwiek zmian. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.lo14.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 14, 51-410 Wrocław, al. Brücknera 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 14, Wrocław, al. Brücknera 10, pok. 206.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie budowy farmy fotowoltaicznej o mocy 1,5 MW wraz z magazynem energii
- SZP/243-352/2025 Dostawa serwera GPU w ramach potrzeb Wydziału Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej
- Dostawy środków czyszczących i piorących do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- Remont budynku przy ul. Pilczyckiej 114 we Wrocławiu związany ze zmianą systemu ogrzewania.
- Dostawa licencji Microsoft 365 A3 EDU dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Olimpijczyków Polskich we Wrocławiu umożliwiającej rozszerzenie istniejącego środowiska Microsoft 365
- KPO 3 - 1.1 - Kardiologia - Modernizacja i przebudowa części IV piętra budynku A w zakresie przebudowy pomieszczeń Oddziału Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego oraz węzłów sanitarnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Fizyczna ochrona budynku Urzędu Gminy Czosnów zlokalizowanego przy ul. Gminnej 6 wraz z terenem przyległym".
- Świadczenie usług ochrony mienia obiektów Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów w Rzeszowie
- DK71 - Aleksandrów Łódzki,projekt rozbudowy sygnalizacji świetlnej wraz z korektą skrzyżowania, Plac Kościuszki - Warszawska.
- Usługi dozoru i ochrony mienia w budynku Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Zielonej Górze oraz w budynkach Rejonu GDDKiA (podział zamówienia na 8 części).
- Usługa sprzątania i dozoru obiektów Pomorskiej Akademii Pedagogicznej.
więcej: Usługi strażnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





