eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa aparatury naukowo-badawczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-06

Rzeszów: Dostawa aparatury naukowo-badawczej
Numer ogłoszenia: 258457 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury naukowo-badawczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ekstensometr i akcesoria. ; Rozety tensometryczne - 10 szt. Tensometr do pomiaru propagacji szczelin zmęczeniowych - 5 szt. Urządzenie do archiwizacji i obróbki danych pomiarowych - 2 szt. Kamera - 5 szt. ; 1. Oprogramowanie do projektowania i tworzenia rysunków inżynierskich 2 licencje 2. Biblioteka Symboli Telekomunikacyjnych 1 szt; Cylinder pomiarowy z tłokiem - 2 szt. ; 1. Płytka zmiennej apertury obiektywowej 2. Stała apertura obiektywowa (20 szt) ; Program służy do dopasowywania widm dielektrycznych; Układ, który będzie stanowił doposażenie systemu pomiarowego Novocontrol Concept 80; Program wspomagający osoby niedowidzące i słabo słyszące 2 szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.41.00.00-2, 48.32.40.00-5, 48.32.20.00-1, 35.12.51.00-7, 33.79.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wzór oferty na dostawy;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1, bud. V, Al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ekstensometr do pomiaru odkształceń wzdłużnych i poprzecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ekstensometr i akcesoria. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Ekstensometr i akcesoria..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw czujników parametrów termicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw powinien zawierać: -7 szt. czujników -4 szt. termopary Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przyrządy pomiarowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozety tensometryczne - 10 szt. Tensometr do pomiaru propagacji szczelin zmęczeniowych - 5 szt. Urządzenie do archiwizacji i obróbki danych pomiarowych - 2 szt. Kamera - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Rozety tensometryczne - 10 szt. Tensometr do pomiaru propagacji szczelin zmęczeniowych - 5 szt. Urządzenie do archiwizacji i obróbki danych pomiarowych - 2 szt. Kamera - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Oprogramowanie CAD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oprogramowanie do projektowania i tworzenia rysunków inżynierskich (wersja pełna, nie-edukacyjna)- 2 licencje 2. Biblioteka Symboli Telekomunikacyjnych - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 1. Oprogramowanie do projektowania i tworzenia rysunków inżynierskich 2 licencje 2. Biblioteka Symboli Telekomunikacyjnych 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały do badania gęstości powłok.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cylinder pomiarowy z tłokiem - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Cylinder pomiarowy z tłokiem - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Części do elektronowego mikroskopu skaningowego SEM Hitachi S-3000N.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płytka zmiennej apertury obiektywowej 2. Stała apertura obiektywowa (20 szt) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 1. Płytka zmiennej apertury obiektywowej 2. Stała apertura obiektywowa (20 szt).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Program służący do dopasowywania widm dielektrycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dwie licencje programu służącego do dopasowywania widm dielektrycznych uzyskanych z systemu Novocontrol Concept System 80. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Program służy do dopasowywania widm dielektrycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.40.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dodatkowe wyposażenie do stabilizacji temperatury w układzie Novocontroll Cryosystem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie układu, który będzie stanowił doposażenie systemu pomiarowego Novocontrol Concept 80. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Układ, który będzie stanowił doposażenie systemu pomiarowego Novocontrol Concept 80.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Program wspomagający osoby niedowidzące i słabo słyszące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program wspomagający osoby niedowidzące i słabo słyszące 2 szt Program, który oprócz pełnej funkcjonalności powiększania obrazu na ekranie komputera, oferuje częściowe udźwiękowienie tejże zawartości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Program wspomagający osoby niedowidzące i słabo słyszące 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.