eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › USŁUGI PRALNICZE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-06

Wałcz: USŁUGI PRALNICZE
Numer ogłoszenia: 258453 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Wałczu , Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 99, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 258 44 61, faks 67 258 44 61 wew. 448.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.walcz.cos.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja gospodarki budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI PRALNICZE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla COS OPO Wałcz następującego asortymentu: 1. Bielizna płaska: 23 550 KG (poszwa, poszewka, poszewka Jaś, prześcieradło, pokrowiec na materac, podkład na materac) 2. Bielizna frote: 13 200 kg (ręcznik mały, ręcznik duży, szlafroki) 3. Bielizna hotelowa: 1 423 kg (poduszka, kołdra, koc, narzuta) 4. Bielizna gastronomiczna: 4 425 kg (serweta rozmiar 80x80 cm, obrus głównie rozmiar 140x240 cm, serwetka rozmiar 40x40 cm, falbana bankietowa (shirting), ozdobne pokrowce na krzesła, ścierki kuchenne) 5. Odzież robocza: 20 kg (fartuchy) 6. Pozostałe: 828 kg (zasłony, firany). RAZEM: 43 446 kg Ilość przedmiotu zamówienia: Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia przeznaczonego do prania w czasie obowiązywania umowy wyniesie łącznie ok. 43 446,00 kg. Podane ilości są wielkościami szacunkowymi. Faktyczne ilości będą wynikać z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zakres świadczonych usług obejmuje: Odbiór brudnych i dostarczenie czystych rzeczy zwanych dalej praniem określonych w pkt 3 z siedziby Zamawiającego z poszczególnych magazynów internatów - po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu, Pranie, krochmalenie, suszenie, maglowanie, prasowanie, w razie potrzeby odplamianie oraz konfekcjonowanie (składanie i pakowanie w sposób zabezpieczający przed zgnieceniem i wtórnym zabrudzeniem osobno na każdy internat) asortymentu określonego powyżej. Bielizna płaska tj. poszwa, poszewka, poszewka typu Jaś powinna być złożona lewą stroną do wierzchu. Przyjmowanie brudnych wyrobów do prania odbywać się będzie na podstawie kwitu Zlecenie prania, który określać będzie rodzaj oraz ilość wyrobów, podpisanego przez przekazującego pracownika Zamawiającego i odbierającego pracownika Wykonawcy. Przekazywane do prania wyroby będą ważone przez pracownika Wykonawcy w obecności pracownika Zamawiającego, a wynik ważenia odnotowany zostanie na kwicie Zlecenie prania. Ustalona w ten sposób waga wyrobów stanowić będzie podstawę rozliczenia. Każdy kwit Zlecenie prania sporządzony będzie w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron. Wyroby będą znakowana przez Wykonawcę w sposób trwały oraz umożliwiający identyfikację ich pochodzenia. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu odpowiedniej ilości worków na wyroby (pranie). Miejsce i termin odbioru brudnego i dostarczenie czystego prania: 1.Wykonawca zobowiązany będzie odbierać i dostarczać wyroby do magazynów następujących obiektów Zamawiającego: 1) internat Lider, 2) internat Budynek Główny, 3) internat Sydney, 4) internat DW-700, 5) internat Pasieka, 6) Jadalnia, 7) Domki - w godzinach od 8.00 do 15.00, przez 7 dni w tygodniu, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym. Usługa prania obejmować będzie odbiór wyrobów z magazynów poszczególnych obiektów Zamawiającego, ich transport do pralni oraz dostarczanie czystych wyrobów z pralni do magazynów poszczególnych obiektów Zamawiającego - w terminie 24 godzin licząc od godziny odbioru wyrobów. W szczególnie uzasadnionych wypadkach termin realizacji usługi może być skrócony do 12 godzin. Gwarancja jakości wykonania usługi i odpowiedzialność: Wykonawca gwarantuje, iż środki pralnicze (chemiczne) użyte do wykonania usługi są dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a proces technologiczny z ich użyciem dostosowany będzie do rodzaju tkaniny, nie będzie osłabiał włókna, pozostawiał plam i zabarwień oraz przyczyniał się do przedwczesnego zużycia i kurczenia się rzeczy poddawanych zabiegom pralniczym. Wykonawca odpowiada za przejęty ładunek brudnej bielizny z chwilą jego pobrania i ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania jak i transportu. Jeśli uszkodzenie ze względów funkcjonalnych i/lub estetycznych nie pozwala na dalsze użytkowanie bielizny, Wykonawca ponosi koszty związane z jej odkupieniem. Zamawiający nie dopuszcza prania w tunelach pralniczych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył; rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej), co najmniej jedną umowę na usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - o wartości co najmniej 100.000,00 zł (słownie: stotysięcy złotych); Na potwierdzenie wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych usług - referencje, opinie, inne dokumenty z których wynika, że usługi te zostały należycie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany spowodowane koniecznością zlecenia prania niektórych wyrobów w większej ilości niż wymieniona w Umowie. Zmiany powyższe możliwe są z równoczesnym zmniejszeniem ilościowym prania pozostałych wyrobów (tzw. przesunięcia asortymentowe), 2) zmiany spowodowane nie zleceniem prania w ilości określonej w Umowie w okresie jej obowiązywania. W powyższym przypadku okres obowiązywania Umowy może zostać przedłużony do czasu osiągnięcia ilości określonych w Umowie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.walcz.cos.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Wałczu, Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 99, 78-600 Wałcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Wałczu, Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 99, 78-600 Wałcz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.