Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-09
Warszawa: Dostawa drukarek do stanowisk wydzielonych
Numer ogłoszenia: 258367 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół do Spraw Zamówień Publicznych Komendy Głównej Straży Granicznej , ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 500 44 22, fax. 022 500 47 81.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drukarek do stanowisk wydzielonych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarki do stanowisk wydzielonych, w tym: 1) drukarki laserowe o wydruku kolorowym formatu A4 w ilości 235 szt. 2) drukarki do wykonywania wydruków metodą termosublimacyjną formatu A3 wraz z zintegrowanym systemem do drukarek w ilości 2 szt. 3) drukarki atramentowe fotograficzne o wydruku kolorowym formatu A3 w ilości 5 szt. 4) drukarki atramentowe przenośne o wydruku kolorowym formatu A4 w ilości 92 szt. 5) drukarki laserowe jednoprzebiegowe kolorowe o wydruku A4 w ilości 2 szt. 6) drukarki igłowe o wydruku A3 w ilości 2 szt. Wymagania Zamawiającego zawarte są szczegółowo w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00 - Drukarki i plotery .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100), zaznaczając cel wpłatyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, a w szczególności: - wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę sprzętu drukującego w ilości minimum 150 sztuk oraz załączy dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że wymieniona(e) dostawa(y) została(y) wykonana(e) należycie. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie. Dokumenty zostały szczegółowo określone w rozdziale VIII SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu (określonych w pkt VII SIWZ), Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ - w przypadku Wykonawców samodzielnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub o treści zgodnej ze wzorami określonymi w załącznikach nr 3a i 3b - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający, co najmniej jedną dostawę sprzętu drukującego w ilości min. 150 szt. z podaniem przedmiotu zrealizowanego zamówienia (z wyszczególnieniem sztuk), podmiotu zlecającego zamówienie (odbiorcy dostawy) oraz daty wykonania zamówienia (dzień, miesiąc, rok), zgodnie ze wzorem wykazu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączy dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że wymieniona(e) w wykazie dostawa(y) została(y) wykonana(e) należycie. 4. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do SIWZ. Uwaga: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawione w odpowiednim terminie tj. wskazanym dla danego rodzaju dokumentu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazgraniczna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Główna Straży Granicznej
Zespół ds. Zamówień Publicznych
00-463 Warszawa ul. Podchorążych 38.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Zespołu do Spraw Zamówień Publicznych Komenda Główna Straży Granicznej 00-463 Warszawa ul. Podchorążych 38.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawy sprzętu komputerowego oraz drobnych urządzeń i akcesoriów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego do pracowni szkolnych w szkołach ponadpodstawowych - projekt "Kompetencje zawodowe - etap II"
- Zakup sprzętu i oprogramowania informatycznego (II)
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Podstawowej im. 11 Listopada w Rusi
- Zakup drukarek 3D z akcesoriami na potrzeby projektu "Branżowe Centrum Umiejętności dla elektroniki"
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





