eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU I PODZESPOŁÓW KOMPUTEROWYCH - 2 CZĘŚCI (NR SPRAWY 25/ZP/07)

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2007-05-07

POZYCJA 25833

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU I PODZESPOŁÓW KOMPUTEROWYCH - 2 CZĘŚCI (NR SPRAWY 25/ZP/07) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Departament Administracyjny MON, do kontaktów: płk Andrzej Nieźwiecki, Al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6840086, fax 022 6840642, 6874189, e-mail: aniedzwiecki@mon.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.biuletyn.mon.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU I PODZESPOŁÓW KOMPUTEROWYCH - 2 CZĘŚCI (NR SPRAWY 25/ZP/07). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : WARSZAWA. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i igłowych oraz drobnego sprzętu i podzespołów komputerowych-2 części. Część I - Materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych, atramentowych i igłowych (134 poz.); Część II - Drobny sprzęt i podzespoły komputerowe (15 poz.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy Oryginalny kod CPV: 32.58.11.00 - Kabel do Kabel do transmisji danych Kod CPV wg słownika 2008: 32.58.11.00 - Kabel do transmisji danych Oryginalny kod CPV: 32.58.20.00 - Nośniki danych Kod CPV wg słownika 2008: 32.58.20.00 - Nośniki danych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia przez Wykonawców wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy; 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia wymagań stawianych przez Zamawiającego Wykonawca składa poniższe oświadczenia i dokumenty: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 4)umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 5)formularz cenowy, 6)informację na temat wydajności wszystkich oferowanych materiałów eksploatacyjnych, 7)kopię lub potwierdzenie certyfikatu ISO9001, posiadane przez producenta, na produkcję proponowanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych; 8)w przypadku oferowania materiałów eksploatacyjnych innych producentów niż producent drukarki, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty zapewnienie wystawione przez producenta drukarki, iż zastosowanie proponowanych materiałów nie spowoduje utraty gwarancji na urządzenia, do których przeznaczone są oferowane materiały; 9)informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz nazwy proponowanych podwykonawców (w przypadku, gdy Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.05.2007, godzina 12:00, Departament Administracyjny MON, al. Niepodległości 218, Warszawa, VII piętro, pok. 717.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych, atramentowych i igłowych. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i igłowych (134 poz.). Szczegołowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Drobny sprzęt i podzespoły komputerowe. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu i podzespołów komputerowych (15 poz.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00, 32.58.20.00, 32.58.11.00, 24.66.91.00, 30.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.