Ogłoszenie z dnia 2009-07-29
Lubawka: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla projektu p.n.
-Budowa płyty do kompostowania odpadów i kwatery na odpady w Lubawce.-
Numer ogłoszenia: 258316 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o. , ul. Nadbrzeżna 5a, 58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie, tel. 075 7411541 w. 39, faks 075 7411541.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanikom.com.pl.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.sanikom.bip.net.pl/?c=244
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla projektu p.n. -Budowa płyty do kompostowania odpadów i kwatery na odpady w Lubawce.-.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia zakłada się pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla projektu pn.:-Budowa płyty do kompostowania odpadów i kwatery na odpady w Lubawce.- polegających na: - Budowie płyty do kompostowania odpadów wraz z infrastrukturą towarzyszącą; ten fragment robót realizowany będzie w ramach projektu pn.: -Biologiczne unieszkodliwianie odpadów na polsko - czeskim pograniczu- współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej 2007-2013 Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska. Budowie kwatery na odpady wraz z infrastrukturą towarzyszącą;. roboty realizowane będą w ramach projektu pn. -Budowa kwatery na odpady inne niż obojętne i niebezpieczne w obrębie składowiska odpadów komunalnych w Lubawce, finansowanego w formie pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. Na przedmiot zamówienia skąłda się: -Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, -Prowadzenie sprawozdawczości związanej z realizacją projektu, -Prowadzanie ocen, konsultacji i ewentualnych korekt rozliczeń rzeczowo-finansowych projektu z Instytucją Zarządzającą - dla robót określonych w punkcie II.1.3 akapit pierwszy, -Sporządzanie rozliczeń rzeczowo - finansowych oraz realizacja obowiązków sprawozdawczych, wynikających z umowy pomiędzy Zamawiającym i Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - dla robót określonych w punkcie II.1.3 akapit drugi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) W okresie ostatnich trzech lat lub jeśli okres działalności jest krótszy to w tym czasie, pełnił funkcję inżyniera kontraktu według wymogów FIDIC na przynajmniej jednym zadaniu o charakterze podobnym do robót objętych funkcją inżyniera kontraktu w ramach niniejszego zamówienia i wartości robót budowlanych powyżej 5 000 000,- zł netto. Zamawiający za roboty o podobnym charakterze rozumie roboty, w których wartości procentową większość stanowią roboty ziemne związane z wykonywaniem wykopów, makroniwelacji, formowania skarp, rekultywacji terenu, transportu mas ziemnych i kruszyw, jak również roboty drogowe. b) Wskażą do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby, którymi dysponują lub będą dysponowali, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Kierownika Zespołu (Inżynier Rezydent) posiadającego: - wykształcenie techniczne, - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, - doświadczenie w okresie ostatnich 3 latach w pełnieniu funkcji Kierownika Zespołu/Inżyniera Rezydenta na min. jednym kontrakcie obejmującym roboty budowlane, - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadającego: - wykształcenie techniczne, - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, - doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych na minimum dwóch kontraktach obejmujących roboty budowlane o charakterze podobnym do robót objętych funkcją inżyniera kontraktu w ramach niniejszego zamówienia. Definicje robót o charakterze podobnym Zamawiający przedstawił w punkcie 8.1.2.1 SIWZ - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, Inspektor nadzoru w specjalności drogowej posiadającego: - wykształcenie techniczne, - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, - doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych na minimum dwóch kontraktach obejmujących roboty budowlane o charakterze podobnym do robót objętych funkcją inżyniera kontraktu w ramach niniejszego zamówienia. Definicje robót o charakterze podobnym Zamawiający przedstawił w punkcie 8.1.2.1 SIWZ - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, Inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej posiadającego: - wykształcenie techniczne, - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, - doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych na minimum dwóch kontraktach obejmujących roboty w zakresie sieci wodnej i kanalizacyjnej (minimum na jednym kontrakcie dla robót w zakresie budowy sieci wodnej i minimum na jednym kontrakcie dla robót w zakresie sieci kanalizacyjnej), - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, Inspektor nadzoru w specjalności elektrycznej posiadającego: - wykształcenie techniczne, - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, - doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych na minimum dwóch kontraktach obejmujących roboty w zakresie sieci elektro-energetycznej, - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych bez ograniczeń, Specjalista ds. rozliczeń - posiadającego: - wykształcenie minimum średnie, - doświadczenie w prowadzeniu obmiarów i analizy kosztów budowy, na co najmniej jednym kontrakcie na roboty budowlane. UWAGA: Zamawiający dopuszcza jednoczesne pełnienie przez 1 osobę maksymalnie dwóch funkcji wymienionych powyżej pod warunkiem spełniania łącznie wymagań jednoczesnego posiadania odpowiedniego wykształcenia, doświadczenia i uprawnień. Przez doświadczenie zawodowe ww osób należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień do daty składania ofert. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły -spełnia - nie spełnia-. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uzna się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: -Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1 oraz stosownie do sytuacji Wykonawcy: Dokument 2A lub Dokument 2B. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony wg załączonego wzoru: Dokument 3. -Dokumenty potwierdzające, że usługi określone w pkt 9.1.6 zostały wykonane należycie. -Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia i zakresu wykonywanych czynności, sporządzony według załączonego wzoru: Dokument 4 -Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9.1.8. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. -Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: uprawnienia budowlane do kierowania/nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem (zgodnie z Ustawą prawo budowlane) oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla osób wskazanych do realizacji zamówienia,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sanikom.bip.net.pl/?c=244.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej -Sanikom- Spółka z o.o. ul. Nadbrzeżna 5a, 58-420 Lubawka, pokój 2 na parterze..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 11:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej -Sanikom- Spółka z o.o. ul. Nadbrzeżna 5a, 58-420 Lubawka, pokój 4 na parterze..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej 2007-2013 Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska.
INNE PRZETARGI LUBAWKA
- Sukcesywna dostawę dla PGK "SANIKOM" sp. z o.o., fabrycznie nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów wraz z wykonaniem nadruków
- Dostawa dwóch mobilnych masztów oświetleniowych na przyczepie dla Gminy Lubawka na potrzeby obrony cywilnej i ochrony ludności
- Dostawa dla PGK "SANIKOM" w Lubawce fabrycznie nowego samochodu z zabudową hakową
więcej: przetargi LUBAWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Odnawialne źródła energii w Gminie Radomsko"
- Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi nr 1765E na odcinku Strońsko - Pstrokonie wraz z budową ronda na skrzyżowaniu dróg nr 1765E i 4919E
- 4ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE DRUGIEJ LINII KREMACYJNEJ DLA POTRZEB KCK Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM URZĄDZENIA (PIECA) ORAZ DOSTOSOWANIEM BUDYNKU SPALARNI DO WYMAGAŃ MONTAŻOWYCH WRAZ Z ...
- Aktualizacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego dotyczącego projektu pn. "Pisa-Narew - szlak aktywnej turystyki wodnej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





