To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-12-27
Zgorzelec: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Zgorzelec
Numer ogłoszenia: 258287 - 2007; data zamieszczenia: 27.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 238276 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Zgorzelec, ul. Domańskiego, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7756600 do 609, fax 075 7759923.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Zgorzelec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych do siedziby Urzędu Miasta w Zgorzelcu przy ul. Domańskiego 7. 2.Zakres rzeczowo-ilościowy zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym. 3.W załączniku nr 5 Zamawiający przedstawił minimalne wymagania poszczególnych materiałów biurowych, które muszą być spełnione przez Wykonawcę. Zaproponowane przez Wykonawcę materiały o mniejszych parametrach technicznych spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z produktami równoważnymi. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do typu zamawianego produktu. Zgodnie z art. 50 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4.Artykuły biurowe muszą być : - fabrycznie nowe, - nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, - pochodzące z bieżącej produkcji, - oryginalnie zapakowane i zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. 5.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać materiały biurowe do siedziby Zamawiającego cyklicznie w terminie do 5 dni od przesłania faksem zapotrzebowania przez Zamawiającego, własnym transportem, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca każdorazowo wystawi dowód dostawy materiałów biurowych, które będą potwierdzone przez upoważnionego pracownika i stanowić będą podstawę do wystawienia faktury. 6.W przypadku wystąpienia wad towarów w trakcie obowiązywania gwarancji, Wykonawca wymieni wadliwe egzemplarze na wolne od wad w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania stosownej pisemnej informacji od Zamawiającego. 7.Termin przydatności użycia wymienionych w formularzu cenowym artykułów biurowych dostarczonych w danej partii do siedziby Zamawiającego, musi wynosić co najmniej 12 miesięcy od daty ich otrzymania. 8.W przypadku wyboru oferty Wykonawca dostarczać będzie towar zgodny z wypełnionym formularzem cenowym - załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Zamówienie powyżej 14.000 euro a poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 Pzp
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 21.12.20.00 - Papier toaletowy, papier kreślarski i podobny papier lub tektura Kod CPV wg słownika 2008: 37.82.38.00 - Papier wielowarstwowy i tektura Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty Oryginalny kod CPV: 25.24.71.00 - Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.23.31.31 - Napędy dyskietek Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.31 - Napędy dyskietek Oryginalny kod CPV: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Oryginalny kod CPV: 30.23.31.72 - Dyski optyczne Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.42.00 - Dyski optyczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 31338,85 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTERHURT Sp. z o.o., ul. Podwale 15, 59-900 Zgorzelec, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 31338.85
- Oferta z najniższą ceną: 31338.85 / oferta z najwyższą ceną: 34871.52
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Sukcesywne dostawy różnych materiałów do dializ II.
- Wykonanie zabezpieczeń ppoż w budynku Przedszkola Publicznego Nr 12
- Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu - Etap II: część II - zakup urządzeń wielofunkcyjnych; część III - zakup pamięci masowej
- Multicentrum w Zgorzelcu - aktualizacja dokumentacji projektowej
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby podstawowej działalności Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów piśmienno-biurowych oraz materiałów do archiwizacji z podziałem na dwie części
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
- Dostawa papieru do urządzeń drukujących, dostawa materiałów biurowych, nośników danych.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania.
- 93.24 Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych i papierniczych, środków czystości, worków foliowych, baterii, kabli komputerowych,krzeseł biurowych, kawy,herbaty i cukru oraz tonerów i tuszy do drukarek
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.