eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-ZdrójOpracowanie Strategii Rozwoju Turystyki Miasta i Gminy Busko-Zdrój na lata 2011 - 2020 w ramach projektuKampania promocyjna Miasta i Gminy Busko-Zdrój oraz utworzenie centrum informacji turystycznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-25

Busko-Zdrój: Opracowanie Strategii Rozwoju Turystyki Miasta i Gminy Busko-Zdrój na lata 2011 - 2020 w ramach projektu: Kampania promocyjna Miasta i Gminy Busko-Zdrój oraz utworzenie centrum informacji turystycznej
Numer ogłoszenia: 258286 - 2011; data zamieszczenia: 25.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186342 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy, ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Strategii Rozwoju Turystyki Miasta i Gminy Busko-Zdrój na lata 2011 - 2020 w ramach projektu: Kampania promocyjna Miasta i Gminy Busko-Zdrój oraz utworzenie centrum informacji turystycznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu Strategii Rozwoju Turystyki Miasta i Gminy Busko-Zdrój na lata 2011 - 2020, łącznie z programem promocji na lata 2011 - 2020, programem rozwoju marki oraz rozwoju i promocji markowych produktów turystycznych na lata 2011 - 2020, systemem identyfikacji wizualnej, stanowiącymi część Strategii Rozwoju Turystyki Miasta i Gminy Busko-Zdrój na lata 2011-2020, zwanej dalej Strategią Rozwoju Turystyki. 2.Strategia Rozwoju Turystyki zostanie opracowana metodą sesji strategicznych, drogą badań zewnętrznych (badania rynkowe) i wewnętrznych (badania potencjału produktowego), badań wizerunkowych, oraz raportów. Celem przeprowadzenia sesji jest: 2.1.Sesja pierwsza - przed rozpoczęciem prac: zaprezentowanie przez Wykonawcę metodyki pracy, uzyskanie niezbędnych danych wyjściowych będących w posiadaniu Zamawiającego, uzgodnienie z Zamawiającym oraz interesariuszami najistotniejszych barier oraz szans rozwojowych turystyki na terenie Gminy Busko-Zdrój, ustalenie planu działania oraz harmonogramu spotkań konsultacyjnych. 2.2.Sesja druga - po zakończonej fazie analityczno - diagnostycznej: prezentacja wyników badań w tym inwentaryzacji potencjału produktów turystycznych i marki oraz diagnozy strategicznej w celu akceptacji wypracowanych założeń strategicznych, ew. ich korekta. 2.3.Sesja trzecia - po zakończeniu prac nad opracowaniem: prezentacja strategii w wersji ostatecznej wraz z komentarzami do planu i harmonogramu wdrożenia. W każdym spotkaniu powinno uczestniczyć od 25 do 50 osób. Sesje organizowane muszą być na terenie Gminy Busko-Zdrój, w lokalizacji uzgodnionej z Zamawiającym. 3.Wykonawca odpowiada za: organizację przeprowadzanych sesji, zaproszenia, zapewnienie sali, materiałów dla uczestników oraz przygotowanie merytoryczne do poprowadzenia sesji. Wykonawca przedstawia Zamawiającemu do akceptacji listę uczestników, terminy sesji, lokalizację, wzór zaproszeń w terminie 10 dni od podpisania umowy. 4.Opracowanie Strategii Rozwoju Turystyki obejmować będzie następujące części: 4.1.Badania rynkowe, w tym wizerunkowe, na ogólnopolskiej grupie reprezentacyjnej w liczbie 250 osób, przy czym co najmniej 75% powinna zostać przeprowadzona w miejscowościach powyżej 500 000 mieszkańców. 4.2.Diagnoza turystyki Miasta i Gminy Busko-Zdrój, postrzeganie marki Busko-Zdrój, diagnoza podejmowanych działań promocyjnych oraz inwentaryzacja istniejących markowych produktów turystycznych. 4.3.Strategia Rozwoju Turystyki, z programem promocji na lata 2011 - 2020, programem rozwoju marki oraz rozwoju i promocji markowych produktów turystycznych na lata 2011 - 2020 oraz systemem identyfikacji wizualnej. 4.4.Plan wdrożenia Strategii Rozwoju Turystyki. 5.Zakres prac objętych zadaniem Opracowanie Strategii Rozwoju Turystyki Miasta i Gminy Busko-Zdrój na lata 2011 - 2020 w ramach, którego realizowane będą zadania: 5.1.I etap: prace przygotowawcze (minimum dwa spotkania robocze Zamawiającego z Wykonawcą, podczas którego zostanie zatwierdzona ostateczna koncepcja metodyczna i organizacyjna prac zakończona protokołem ustaleń), przedstawienie przez Wykonawcę listy interesariuszy projektu do zatwierdzenia przez Zamawiającego, przedstawienie założeń i metodyki opracowania Strategii Rozwoju Turystyki interesariuszom Strategii. 5.2.II etap: prace badawczo - analityczne, opracowanie diagnozy turystyki Miasta i Gminy Busko-Zdrój, postrzegania marki, promocji oraz istniejących i potencjalnych markowych produktów turystycznych na terenie Miasta i Gminy Busko-Zdrój, segmentacja rynków turystycznych - na podstawie zebranych przez Wykonawcę danych badawczych. Etap ten obejmuje również sporządzenie inwentaryzacji potencjału: walorów, atrakcji materialnych i niematerialnych, usług i towarów, infrastruktury oraz dostępności dla celów planowania strategii. 5.3.III etap: prezentacja wyników prac badawczo-analitycznych podczas sesji strategicznych z udziałem interesariuszy Strategii. 5.4.IV etap: opracowanie Strategii Rozwoju Turystyki Miasta i Gminy Busko-Zdrój na lata 2011 - 2020, w tym programu promocji Miasta i Gminy Busko-Zdrój, programu budowy marki oraz rozwoju i promocji rozwoju markowych produktów turystycznych, systemu identyfikacji wizualnej oraz planu wdrożenia Strategii Rozwoju Turystyki Miasta i Gminy Busko-Zdrój, przekazanie gotowego dokumentu Zamawiającemu, zgodnie z zapisami pkt 7. 6.Strategia Rozwoju Turystyki zostanie dostarczona w terminie wskazanym w pkt. VII SIWZ i złożona na Biurze Obsługi Interesanta w Urzędzie Miasta i Gminy Busko-Zdrój, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój w wersji: 1) pełnej, 2) skróconej (20 - 35% wersji pełnej), 3) formie prezentacji Power Point (wersja pełna i wersja skrócona), 4) formy edycyjne dokumentów końcowych. Wyżej wymienione dokumenty i opracowania należy dostarczyć w wersji papierowej (3 egz.) i elektronicznej na nośniku CD lub DVD (3 egz.). Formy edycyjne dokumentów końcowych należy złożyć jedynie w wersji elektronicznej na nośniku CD lub DVD (3 egz.) Do jednego egzemplarza Strategii Rozwoju Turystyki Miasta i Gminy Busko-Zdrój Wykonawca załączy egzemplarze wszystkich dokumentów, raportów i analiz, z których korzystał przy opracowaniu Strategii Rozwoju Turystyki. 7.Strategia powinna być zgodna z dokumentami lokalnymi, regionalnymi i krajowymi, których treść porusza tematykę opracowywanej strategii: 1)Strategią Rozwoju Kraju na lata 2007 - 2015, 2)Strategią Rozwoju Krajowego Produktu Turystycznego Polski, 3)Marketingową strategią Polski w sektorze turystyki na lata 2008 - 2015, 4)Studium uwarunkowań atrakcyjności turystycznej Polski Wschodniej, 5)Strategią Rozwoju Województwa Świętokrzyskiego do roku 2020, 6)Projektem Strategii Rozwoju Województwa Świętokrzyskiego po roku 2020, 7)Strategią Rozwoju Turystyki w Województwie Świętokrzyskim na lata 2006 - 2014, 8)Programem operacyjnym rozwoju produktów turystyki aktywnej i kulturowej w Województwie Świętokrzyskim, 9)Strategią Rozwoju Miasta i Gminy Busko-Zdrój, 10)dokumentami programowymi Unii Europejskiej, w tym zapisami Strategii Lizbońskiej. 8.Wykonawca jest zobowiązany do stosowania zasad wynikających z wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji dostępnych na stronie http://rpo-swietokrzyskie.pl. Dokument ten zawiera wzory logotypów, które muszą zostać zastosowane do oznaczenia Strategii oraz dokumentów wytworzonych przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jacek Kowalski Smit i Smit Colsulting, ul. Nadrzeczna 2/3, 31-411 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 137962,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120294,00

  • Oferta z najniższą ceną: 73775,40 / Oferta z najwyższą ceną: 180000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.