To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-30
Turek: Dostawa wraz z wdrożeniem zintegrowanego systemu do kompleksowej obsługi ewidencyjno- księgowej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, pozostałych środków trwałych a także prowadzenia procesów związanych z gospodarowaniem materiałami eksploatacyjnymi oraz dostawa kolektora danych i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego
Numer ogłoszenia: 258269 - 2011; data zamieszczenia: 30.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223863 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Turku, ul. Komunalna 6, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2802340, 2802347, faks 0-63 2802370.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z wdrożeniem zintegrowanego systemu do kompleksowej obsługi ewidencyjno- księgowej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, pozostałych środków trwałych a także prowadzenia procesów związanych z gospodarowaniem materiałami eksploatacyjnymi oraz dostawa kolektora danych i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa wraz z wdrożeniem zintegrowanego systemu do kompleksowej obsługi ewidencyjno- księgowej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, pozostałych środków trwałych a także prowadzenia procesów związanych z gospodarowaniem materiałami eksploatacyjnymi oraz dostawa kolektora danych i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do niniejszej specyfikacji - Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia, że oferowany system odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Turku funkcjonalności oferowanego oprogramowania- wersja demo..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.44.30.00 - Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości 48.21.80.00 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego 30.19.97.60 - Etykiety 30.19.23.00 - Taśmy barwiące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OPTIDATA Sp. z o. o., ul. Wielicka 50/5, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28455,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23796,81
Oferta z najniższą ceną: 23796,81 / Oferta z najwyższą ceną: 23796,81
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Dostawa - sukcesywny zakup paliwa do samochodów, maszyn i urządzeń Zarządu Dróg Powiatowych w Turku w 2026 roku: oleju napędowego ON, benzyny bezołowiowej Pb 95, gazu propan-butan LPG w butlach
- " Zakup ambulansu drogowego typu C z wyposażeniem"
- REMONT POMIESZCZEŃ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4
- REMONT LOKALI KOMUNALNYCH POŁOŻONYCH W TURKU
- ADAPTACJA POMIESZCZENIA NA POTRZEBY SALKI TERAPEUTYCZNEJ W PRZEDSZKOLU NR 4 W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków z terenu Gminy Turek"
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych na potrzeby projektu "Happy Talkers - baw się i ucz po angielsku w przedszkolach w Gminie Gnojnik"
- Aktualizacja licencji oprogramowania do sprzętu teleinformatycznego wraz ze wsparciem technicznym na okres 1-go roku od daty pierwszego uruchomienia
- Dostawa etykiet dla Apteki, Pracowni Cytostatycznej, Pracowni Płynów do Żywienia Pozajelitowego.
- Zakup sieciowej infrastruktury sprzętowej w postaci urządzenia UTM wraz z wdrożeniem oraz trzyletnią licencją
- "Zakup serwera z oprogramowaniem i instalacją"
- Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Radziejowice - Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa. Dostawa sprzętu i oprogramowania
więcej: Taśmy barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





