Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-03
Jaworzno: Remont dachu segmentu B w Szkole Podstawowej Nr 7 w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 258230 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie , ul. Północna 9b, 43-606 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181800, 6181815, faks 032 6181801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzopow.jaworzno.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu segmentu B w Szkole Podstawowej Nr 7 w Jaworznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu segmentu B o pow 594 m2 polegający na wymianie pokrycia papowego, obróbek blacharskich, rur spustowych, naprawie kominów i remoncie instalacji odgromowej oraz remont instalacji odgromowej sali sportowej w Szkole Podstawowej Nr 7 przy ul. Ławczana 12 w Jaworznie zgodnie z : 1.1.Projektem budowlano - wykonawczym na wykonanie remontu instalacji odgromowej na dach budynku segment B i sali sportowej w Szkole podstawowej Nr 7 przy ul. Ławczana 12 w Jaworznie, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, 1.2.Przedmiarem robót na remont dachu budynku segment B i sali sportowej w Szkole podstawowej Nr 7 przy ul. Ławczana 12 w Jaworznie, stanowiącym Załącznik Nr 2do SIWZ, 1.3.Przedmiarem robót na remont instalacji odgromowej na budynku segment B i sali sportowej w Szkole podstawowej Nr 7 przy ul. Ławczana 12 w Jaworznie, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ, 1.4.Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych wykonania remontu pokrycia dachowego segmentu B w Szkole Podstawowej Nr 7 przy ul. Ławczana 12 w Jaworznie, stanowiącą Załącznik Nr 4 do SIWZ, 1.5 Specyfikacją techniczną wykonania wymiany instalacji odgromowej na części budynku Szkoły Podstawowej Nr 7 przy ul. Ławczana 12 w Jaworznie, stanowiącą Załącznik Nr 5 do SIWZ, 1.6.Szkicem poglądowym powierzchni dachu segmentu B w Szkole Podstawowej Nr 7 przy ul. Ławczana 12 w Jaworznie , stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ, Termin wykonania zamówienia ustala się na okres: - rozpoczęcie realizacji od dnia podpisania umowy - zakończenie realizacji 50 dni od dnia podpisania umowy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.450,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek poprzez wykazanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:1)co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu lub kompleksowym remoncie dachu wykonanego z papy o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda, 2)co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu lub remoncie instalacji odgromowej o wartości minimum 13 000,00 zł brutto każda.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym:1) osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, 2) osobą posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji zużywających energię elektryczną na stanowisku dozoru, 3) pozostałymi osobami, które będą wykonywały przedmiot zamówienia, posiadającymi wszelkie, wymagane przepisami prawa, niezbędne kwalifikacje, przeszkolenia i uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, w tym przynajmniej jedną osobą wykonującą przedmiot zamówienia posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji zużywających energię elektryczną na stanowisku eksploatacji z wpisem uprawniającym do wykonywania prac kontrolno - pomiarowych oraz wszelkie niezbędne kwalifikacje, przeszkolenia i uprawnienia do wykonywania przedmiotu umowy wymagane przepisami prawa
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawcy z innych państw członkowskich UE mogą spełnić warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, składając oświadczenie o posiadaniu równoważnych do w/w uprawnień uzyskanych w swoich krajach. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; w tym przypadku wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna wskazywać komu udziela się zobowiązania, w jakim zakresie podmiot trzeci udziela zobowiązania, okres na jaki udzielono zobowiązania i sposób w jaki podmiot trzeci będzie brał udział w realizacji zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą, które mogą dotyczyć terminu wykonania zamówienia w przypadku: 1) działania siły wyższej, 2) wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego oraz złych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót, 3) wystąpienie przeszkód i utrudnień formalnoprawnych, nie wynikających z przyczyn leżących po stronie zamawiającego lub wykonawcy, 4) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzopow.jaworzno.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-606 Jaworzno, ul. Północna 9 B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2013 godzina 09:00, miejsce: 43-606 Jaworzno, ul. Północna 9b, III piętro, pokój nr 308.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytkowania.
- Zakup i dostarczenie sprzętu i wyposażenia pożarniczego oraz przeciwpowodziowego w podziale na 6 części (...).
- Remont I piętra w Miejskim Centrum Medycznym Podwale przy ul. Nosala 5 w Jaworznie realizowanego w ramach projektu Grantowego ,,Wsparcie Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ)"
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO na I PÓŁROCZE 2026r."
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO na I PÓŁROCZE 2026r."
- Świadczenie usług cateringowych polegających na zapewnieniu codziennej obsługi w zakresie żywienia pacjentów Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie z uwzględnieniem diet i kaloryczności-powtórka
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
więcej: Ochrona odgromowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





