Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-07
Ruda Śląska: Przetarg nieograniczony nr 08/ZP/PN/08 na dostawę jednorazowych sterylnych wkładów oraz złączy niskiego ciśnienia do automatycznego dwugłowicowego wstrzykiwacza kontrastu Medrad Stellant CT
Numer ogłoszenia: 25820 - 2008; data zamieszczenia: 07.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej, ul. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2482452, fax 032 2480118.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.ruda-sl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 08/ZP/PN/08 na dostawę jednorazowych sterylnych wkładów oraz złączy niskiego ciśnienia do automatycznego dwugłowicowego wstrzykiwacza kontrastu Medrad Stellant CT.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednorazowych sterylnych wkładów oraz złączy niskiego ciśnienia do automatycznego dwugłowicowego wstrzykiwacza kontrastu Medrad Stellanta CT o wartości szacunkowej powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 206 000 euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia w/w warunku należy przedstawić oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ oraz dokumenty o których mowa w pkt. VIII, ppkt 1 SIWZ. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia w/w warunku należy przedstawić oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia w/w warunku należy przedstawić oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust 1 -2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawa zamówień publicznych z późn. zm.). W celu potwierdzenia w/w warunku należy przedstawić oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Warunki będą oceniane według formuły spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 PZP i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP wg załącznika nr 3 do SIWZ. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej należy dołączyć odpisy z rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników oraz umowę spółki cywilnej. Z odpisu lub oświadczenia winno wynikać, kto i w jaki sposób jest upoważniony do reprezentowania Wykonawcy, w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz określić sposób reprezentowania. Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) ppkt. 1.2 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty, o których mowa ppkt 1 lit a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia: 2.1 Oświadczenie, że jednorazowe sterylne wkłady oraz złącza niskiego ciśnienia do automatycznego dwugłowicowego wstrzykiwacza kontrastu Medrad Stellant CT spełniają wymagania określone ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896 z późniejszymi zmianami) sporządzone wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Inne dokumenty 3.1. Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ. 3.2. Oświadczenie Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital2.ruda-sl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej, ul. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 09:30, miejsce: SP ZOZ Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej, ul. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- BAJTELPLAC - plac zabaw z duszą Śląska przy Szkole Podstawowej nr 30 w Rudzie Śląskiej - budowa placu zabaw
- Tartan Niebieskie Dachy - wymiana nawierzchni boiska do koszykówki
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 24 w Rudzie Śląskiej przy ul. Energetyków 9.
- Dostawa silników elektrycznych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba, nr grupy 311-1.
- Remont poradni POZ, z podziałem na dwa pakiety: Pakiet nr 1 - Remont poradni POZ dla dzieci w Przychodni Brackiej Staszic Pakiet nr 2 - Remont poradni POZ dla dzieci w Przychodni Brackiej Knurów Roboty budowlane realizowane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą ,,Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
- Świadczenie usług przewozowych w zakresie krajowego transportu drogowego osób i rzeczy samochodem ciężarowo - osobowym z kierowcą, z monitoringiem dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.