Ogłoszenie z dnia 2006-01-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gryfice: DOSTAWA GWOŹDZI ŚRÓDSZPIKOWYCH, PŁYT, ŚRUB, PROTEZ BIODROWYCH I KOLANOWYCH DLA ODDZIAŁU ORTOPEDYCZNO URAZOWEGO PRZY SPZZOZ GRYFICE Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: BARTOSIAK, OWCZARSKA, ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3842127, fax 091 3842127, e-mail: szpital@szpital-gryfice.com.pl, www.szpital-gryfice.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA GWOŹDZI ŚRÓDSZPIKOWYCH, PŁYT, ŚRUB, PROTEZ BIODROWYCH I KOLANOWYCH DLA ODDZIAŁU ORTOPEDYCZNO URAZOWEGO PRZY SPZZOZ GRYFICE. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa gwożdzi sródszpikowych, płyt, śrub, protez biodrowych i kolanowych dla oddziału ortopedyczno-urazowego przy SPZZOZ Gryfice. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Oddział ortopedyczno -urazowy SPZZOZ ul.Niechorska 27, 72-300 Gryfice. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 18 PAKIETÓW. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: WADIA DLA KAŻDEGO Z 18 PAKIETÓW OKREŚLONE W SIWZ. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: TERMIN PŁATNOŚCI 30 DNI. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do oferty), tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ustawy Prawo zamówień publicznych 2)Podpiszą oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentami wyszczególnionymi w SIWZ, niezbędnymi do sporządzenia oferty i wykonania przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do oferty). 3)Podpiszą oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do oferty) . 4)Złożą ofertę spełniającą warunki określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1)Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej(wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2)Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami podatków ( z datą wydania nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem do składania ofert). 3)Aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłatami na ubezpieczenie społeczne( z datą wydania nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem do składania ofert). 4)Wniosą wadium i dołączą do oferty oryginał lub poświadczoną kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium. 5)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, (wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 6)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7)Dokumenty potwierdzające, że osoby które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 8)Koncesja, zezwolenie lub licencja na prowadzenie działalności gospodarczej jeżeli jest wymagana do prowadzenia działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 9)Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2 i 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 11)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 12)Przedstawią wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - referencje, protokoły, itp. (załącznik nr 3 do oferty). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1)Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami podatków (z datą wydania nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem do składania ofert). 2)Aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłatami na ubezpieczenie społeczne( z datą wydania nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem do składania ofert). 3)Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1)Dokumenty potwierdzające, że osoby które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Koncesja, zezwolenie lub licencja na prowadzenie działalności gospodarczej jeżeli jest wymagana do prowadzenia działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 3)Przedstawią wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - referencje, protokoły, itp. (załącznik nr 3 do oferty). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SPZZOZ GRYFICE 51/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 06.03.2006, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: PRZELEW 7 DNI. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.03.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: MAREK KRASOWSKI, LONGINA OWCZARSKA, MARCIN BARTOSIAK, RAJMUND RAJEWSKI, TOMASZ SIWIECKI. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 06.03.2006, godzina 12:00, SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W GRYFICACH UL. NIECHORSKA 27 72-300 GRYFICE POKÓJ 203 (SALA KONFERENCYJNA).
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 09.01.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ASORTYMENT ORTOPEDYCZNY. 3) Zakres lub wartość: 8 POZYCJI 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ASORTYMENT ORTOPEDYCZNY. 3) Zakres lub wartość: 3 POZYCJE 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ASORTYMENT ORTOPEDYCZNY. 3) Zakres lub wartość: 9 POZYCJI 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ASORTYMENT ORTOPEDYCZNY. 3) Zakres lub wartość: 32 POZYCJE 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ASORTYMENT ORTOPEDYCZNY. 3) Zakres lub wartość: 1 POZYCJA 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ASORTYMENT ORTOPEDYCZNY. 3) Zakres lub wartość: 2 POZYCJE 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ASORTYMENT ORTOPEDYCZNY. 3) Zakres lub wartość: 1 POZYCJA 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ASORTYMENT ORTOPEDYCZNY. 3) Zakres lub wartość: 14 POZYCJI 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ASORTYMENT ORTOPEDYCZNY. 3) Zakres lub wartość: 4 POZYCJE 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ASORTYMENT ORTOPEDYCZNY. 3) Zakres lub wartość: 2 POZYCJE 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ASORTYMENT ORTOPEDYCZNY. 3) Zakres lub wartość: 1 POZYCJA 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ASORTYMENT ORTOPEDYCZNY. 3) Zakres lub wartość: 1 POZYCJA 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ASORTYMENT ORTOPEDYCZNY. 3) Zakres lub wartość: 1 POZYCJA 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ASORTYMENT ORTOPEDYCZNY. 3) Zakres lub wartość: 1 POZYCJA 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 15 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ASORTYMENT ORTOPEDYCZNY. 3) Zakres lub wartość: 1 POZYCJA 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 16 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ASORTYMENT ORTOPEDYCZNY. 3) Zakres lub wartość: 1 POZYCJA 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 17 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ASORTYMENT ORTOPEDYCZNY. 3) Zakres lub wartość: 1 POZYCJA 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 18 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ASORTYMENT ORTOPEDYCZNY. 3) Zakres lub wartość: 6 POZYCJI 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
- Dostawa szafy sterowniczej do wirówki dekantacyjnej Alfa Laval ALDEC G2-60 o numerach seryjnych 5121294
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych będących w administracji Zarządu Dróg Powiatowych w Gryficach, w sezonie zimowym 2025/2026"
- Wykonanie systemu okablowania strukturalnego z dedykowanymi obwodami zasilającymi 230V w budynku Urzędu Miejskiego w Gryficach, Pl. Zwycięstwa 37
- Wykonanie przebudowy ul. M. J. Piłsudskiego w Gryficach polegającej na przebudowie drogi dla pieszych
więcej: przetargi w Gryficach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.