To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-06
Gdańsk: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 258067 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236823 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy. 2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 15000000-8; 15321000-4; 15511210-8; 15512000-0; 15812100-4; 15842200-4; 15860000-4; 15981000-8. 3. Przy wycenie artykułów spożywczych Wykonawca winien wziąć pod uwagę strukturę organizacyjną Uczelni i możliwość zakupu na podstawie indywidualnych zapotrzebowań z jednostek organizacyjnych z dostawą do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wg struktury organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego. Zatem, miejscem dostawy może być siedziba każdej jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego. 4. Struktura administracyjna Uniwersytetu Gdańskiego udostępniona jest na stronie www.univ.gda.pl w zakładce O Uniwersytecie. 5. Przy wycenie artykułów spożywczych Wykonawca winien również wziąć pod uwagę dostawę zamówionych produktów w terminie 3 dni od momentu złożenia przez Zamawiającego a w uzasadnionych nagłą potrzebą przypadkach w ciągu 24 godzin ( nie liczy się dnia zdarzenia). 6. Wszystkie produkty mają posiadać etykietę zawierającą informacje o produkcie i akceptację Instytutu Żywności i Żywienia. 7. Na opakowaniach produktów musi być wyraźna data produkcji i data przydatności do spożycia, (nie krótsza niż 3 miesiące przed końcem terminu przydatności do spożycia na dzień dostarczenia do jednostki Zamawiającego). 8. Wody mineralne, naturalne, źródlane i stołowe mają być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29.04.2004r (Dz. U. Nr 63, poz. 634 i Nr 128, z późn. zm) w sprawie naturalnych wód mineralnych, naturalnych wód źródlanych i wód stołowych). 9. Podane ilości poszczególnych asortymentów są wielkościami szacunkowymi i mogą być zarówno mniejsze jak i większe, lecz ogólna wartość zakupów nie przekroczy kwoty określonej w umowie. 10. Szczegółowe informacje dotyczace realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.32.10.00-4, 15.51.12.10-8, 15.51.20.00-0, 15.81.21.00-4, 15.84.22.00-4, 15.86.00.00-4, 15.98.10.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma MARIT Julita Laga, ul. Jana Karwasza 19, 84-107 Starzyński Dwór, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160625,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 179949,34
Oferta z najniższą ceną: 179949,34 / Oferta z najwyższą ceną: 182905,85
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- "Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części: konserwy i przetwory z mięsa i ryb; produkty przemiału ziarna; różne produkty spożywcze; produkty mleczarskie dla DPS Ruda Różaniecka
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Świdniku z podziałem na 3 części
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Przedszkola "Tęczowy Zakątek" w Chełmnie na rok 2026"
- Dostawa przypraw, sosów i wody butelkowanej do zakładu Karnego w Sieradzu w roku 2026.(2)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





