eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeDostawa żywności

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-22

Zabrze: Dostawa żywności
Numer ogłoszenia: 25799 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5325 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Roosevelta 40, Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a)zamówienia jest dostarczanie żywności w tym: 1.nabiału i tłuszczy wskazanych w zał. nr 1 doPrzedmiotem SIWZ - część 1 (CPV: 15500000-3, 03142500-3, 15411100-3, 15431100-9, 15511210-8, 15512000-0, 15530000-2, 15541000-2, 15542100-0, 15551300-8) 2.warzyw i owoców wskazanych w zał. nr 2 do SIWZ - część 2 (CPV: 03212100-1, 03221220-4, 03221111-7, 03221112-4, 03221113-1, 03221210-1, 03221240-0, 03221270-9, 03221260-6, 03221410-3, 03222111-4, 03222210-8, 03222220-1, 03222321-9, 15331142-4) 3.wędlin wskazanych w zał. nr 3 do SIWZ - część 3 (CPV: 15100000-9, 15110006-2, 15131130-5, 15112000-6, 15131410-2) 4.artykułów spożywczych wskazanych w zał. nr 4 do SIWZ - część 4 (CPV: 15800000-6, 15831000-2, 15831600-8, 15841000-5, 15332240-8 15863000-5, 15871230-5, 15871250-1, 15871260-4, 15331470-2 15871273-8, 15872400-5, 15891400-4, 15200000-0, 15332290-3, 15612100-2, 15613311-1, 15614100-6, 15872100-2, 15871250-1, 15332400-8) b)Zamówienie dotyczące części 1-4 będzie realizowane częściami na podstawie indywidualnych zleceń zamawiającego. Wykonawcy zobowiązani będą dostarczać artykuły określone w części 1-3 własnym środkiem transportu dwa razy w miesiącu, oraz dodatkowo w razie wyjątkowej potrzeby na podstawie indywidualnych zleceń zamawiającego do placówek zamawiającego wskazanych niżej. Dostawa do wszystkich świetlic przeprowadzana będzie tego samego dnia. Dom Noclegowy ul. Trocera 63, Świetlica Roosevelta ul. Roosevelta 40, Świetlica Wyzwolenia ul. Wyzwolenia 7, Świetlica Mikulczyce ul. Tarnopolska 57, Świetlica Biskupice ul. Kasprowicza 7, Świetlica Rokitnica ul. Andersa 34, Świetlica, ul. Dworcowa 8a, Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Andersa 34. c)Artykuły spożywcze określone w części 4 będą dostarczane własnym transportem raz w miesiącu do wskazanych niżej placówek MOPR Dom Noclegowy ul. Trocera 63, Świetlica Roosevelta ul. Roosevelta 40, Świetlica Rokitnica ul. Andersa 34, Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Andersa 34. d)Dostarczane wędliny (część 3), warzywa i owoce (część 2) muszą być świeże. Nabiał (część 1) musi posiadać termin przydatności do spożycia minimum 14 dni od dnia dostawy w przypadku mleka i tłuszczy termin wynosi minimum 30 dni. Art. spożywcze (część 4) muszą posiadać termin przydatności do spożycia wynoszący minimum 30 dni od dnia dostawy. e)Ceny poszczególnych produktów przez czas trwania umowy muszą być stałe. f)W przypadku zamówienia dotyczącego wszystkich części zamawiający zobowiązuje się zamówić co najmniej 60% wartości przedmiotu każdej umowy. Pozostałe 40 % zostanie zamówione w zależności od potrzeb zamawiającego. g)Termin płatności za wszystkie dostarczone artykuły - 14 dni..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-3, 03.12.45.00-3, 15.41.11.00-3, 15.43.11.00-9, 15.51.12.10-8, 15.51.20.00-0, 15.53.00.00-2, 15.54.10.00-2, 15.54.21.00-0, 15.55.13.00-8, 03.12.11.00-1, 03.22.12.20-4, 03.22.11.11-7, 03.22.11.12-4, 15.10.00.00-9, 15.11.00.06-2, 15.13.11.30-5, 15.13.14.10-2, 15.80.00.00-6, 15.83.10.00-2, 15.83.16.00-8.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 54196.05 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Nabiał i tłuszcze

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALFA Sp. z o.o., ul. Sikorek 12, 41-705 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 13036.69
  • Oferta z najniższą ceną: 13036.69 oferta z najwyższą ceną: 13036.69
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Warzywa i owoce

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALFA Sp. z o.o., Sikorek12, 41-705 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7050.94
  • Oferta z najniższą ceną: 7050.94 oferta z najwyższą ceną: 7050.94
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wędliny

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALFA Sp. z o.o., SIKOREK 12, 41-705 RUDA ŚLĄSKA, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 8384.20
  • Oferta z najniższą ceną: 8384.20 oferta z najwyższą ceną: 8384.20
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Artykuły spożywcze

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alfa Sp. z o.o., Sikorek 12, 41-705 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 25724.22
  • Oferta z najniższą ceną: 25724.22 oferta z najwyższą ceną: 25724.22
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.