To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-01-22
Zabrze: Dostawa żywności
Numer ogłoszenia: 25799 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5325 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Roosevelta 40, Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a)zamówienia jest dostarczanie żywności w tym: 1.nabiału i tłuszczy wskazanych w zał. nr 1 doPrzedmiotem SIWZ - część 1 (CPV: 15500000-3, 03142500-3, 15411100-3, 15431100-9, 15511210-8, 15512000-0, 15530000-2, 15541000-2, 15542100-0, 15551300-8) 2.warzyw i owoców wskazanych w zał. nr 2 do SIWZ - część 2 (CPV: 03212100-1, 03221220-4, 03221111-7, 03221112-4, 03221113-1, 03221210-1, 03221240-0, 03221270-9, 03221260-6, 03221410-3, 03222111-4, 03222210-8, 03222220-1, 03222321-9, 15331142-4) 3.wędlin wskazanych w zał. nr 3 do SIWZ - część 3 (CPV: 15100000-9, 15110006-2, 15131130-5, 15112000-6, 15131410-2) 4.artykułów spożywczych wskazanych w zał. nr 4 do SIWZ - część 4 (CPV: 15800000-6, 15831000-2, 15831600-8, 15841000-5, 15332240-8 15863000-5, 15871230-5, 15871250-1, 15871260-4, 15331470-2 15871273-8, 15872400-5, 15891400-4, 15200000-0, 15332290-3, 15612100-2, 15613311-1, 15614100-6, 15872100-2, 15871250-1, 15332400-8) b)Zamówienie dotyczące części 1-4 będzie realizowane częściami na podstawie indywidualnych zleceń zamawiającego. Wykonawcy zobowiązani będą dostarczać artykuły określone w części 1-3 własnym środkiem transportu dwa razy w miesiącu, oraz dodatkowo w razie wyjątkowej potrzeby na podstawie indywidualnych zleceń zamawiającego do placówek zamawiającego wskazanych niżej. Dostawa do wszystkich świetlic przeprowadzana będzie tego samego dnia. Dom Noclegowy ul. Trocera 63, Świetlica Roosevelta ul. Roosevelta 40, Świetlica Wyzwolenia ul. Wyzwolenia 7, Świetlica Mikulczyce ul. Tarnopolska 57, Świetlica Biskupice ul. Kasprowicza 7, Świetlica Rokitnica ul. Andersa 34, Świetlica, ul. Dworcowa 8a, Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Andersa 34. c)Artykuły spożywcze określone w części 4 będą dostarczane własnym transportem raz w miesiącu do wskazanych niżej placówek MOPR Dom Noclegowy ul. Trocera 63, Świetlica Roosevelta ul. Roosevelta 40, Świetlica Rokitnica ul. Andersa 34, Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Andersa 34. d)Dostarczane wędliny (część 3), warzywa i owoce (część 2) muszą być świeże. Nabiał (część 1) musi posiadać termin przydatności do spożycia minimum 14 dni od dnia dostawy w przypadku mleka i tłuszczy termin wynosi minimum 30 dni. Art. spożywcze (część 4) muszą posiadać termin przydatności do spożycia wynoszący minimum 30 dni od dnia dostawy. e)Ceny poszczególnych produktów przez czas trwania umowy muszą być stałe. f)W przypadku zamówienia dotyczącego wszystkich części zamawiający zobowiązuje się zamówić co najmniej 60% wartości przedmiotu każdej umowy. Pozostałe 40 % zostanie zamówione w zależności od potrzeb zamawiającego. g)Termin płatności za wszystkie dostarczone artykuły - 14 dni..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-3, 03.12.45.00-3, 15.41.11.00-3, 15.43.11.00-9, 15.51.12.10-8, 15.51.20.00-0, 15.53.00.00-2, 15.54.10.00-2, 15.54.21.00-0, 15.55.13.00-8, 03.12.11.00-1, 03.22.12.20-4, 03.22.11.11-7, 03.22.11.12-4, 15.10.00.00-9, 15.11.00.06-2, 15.13.11.30-5, 15.13.14.10-2, 15.80.00.00-6, 15.83.10.00-2, 15.83.16.00-8.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 54196.05 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Nabiał i tłuszcze
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALFA Sp. z o.o., ul. Sikorek 12, 41-705 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13036.69
- Oferta z najniższą ceną: 13036.69 oferta z najwyższą ceną: 13036.69
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Warzywa i owoce
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALFA Sp. z o.o., Sikorek12, 41-705 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7050.94
- Oferta z najniższą ceną: 7050.94 oferta z najwyższą ceną: 7050.94
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wędliny
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALFA Sp. z o.o., SIKOREK 12, 41-705 RUDA ŚLĄSKA, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8384.20
- Oferta z najniższą ceną: 8384.20 oferta z najwyższą ceną: 8384.20
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Artykuły spożywcze
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alfa Sp. z o.o., Sikorek 12, 41-705 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 25724.22
- Oferta z najniższą ceną: 25724.22 oferta z najwyższą ceną: 25724.22
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa cewników do wkłuć centralnych
- Dostawa sprzętu i narzędzi do pracowni zawodowych w szkołach zawodowych w Zabrzu w ramach projektu "Kurs na zawód" z podziałem na części c.d. w Sekcji IX pozostałe informacje
- Zakup czujników SpO2 jednorazowych oraz wielorazowych wraz z osprzętem na okres 36 miesięcy
- Ochrona osób i mienia - poprzez bezpośrednią ochronę fizyczną oraz zabezpieczenia techniczne - na obszarach użytkowanych przez Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
- Usuwanie drzew oraz interwencyjne prace w drzewostanie na terenie Miasta Zabrze w latach 2026-2027
- Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych oraz urządzeń sygnalizacyjnych na terenie miasta Zabrze
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku (powtórzone)
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola w Szadku
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych -7 części (P80Gdańsk)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





