Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-03
Rybnik: Usługi serwisowania pojazdów sanitarnych wraz z dostawą części samochodowych (zamówienie: LSOR-79-PN/28-2013)
Numer ogłoszenia: 257848 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku , ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0324291000, 4291288, faks 032 4291225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi serwisowania pojazdów sanitarnych wraz z dostawą części samochodowych (zamówienie: LSOR-79-PN/28-2013).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania pojazdów sanitarnych wraz z dostawą części tj. stała usługa serwisowania pojazdów sanitarnych obejmująca serwis - w ramach którego wykonywane będą przeglądy i naprawy bieżące wraz dostawą niezbędnych części zamiennych (także: materiałów eksploatacyjnych, wymiana olejów, opon, akumulatorów) dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku. Komplet załączników nr 1 (dołączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) - stanowiących charakterystykę przedmiotu zamówienia, złożony jest z następujących części: 1.A Formularz cenowy. 1.B Wykaz części zamiennych związanych z usługą serwisowania pojazdów sanitarnych. 1.C Wykaz samochodów objętych usługą. Umowa zostanie zawarta bezpośrednio po zakończeniu niniejszego postępowania na okres 12 miesięcy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.00.00 - Mechaniczne części zapasowe, z wyłączeniem silników i części silników 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów 34.35.11.00 - Opony do pojazdów silnikowych 09.21.16.00 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów 09.21.16.50 - Płyny hamulcowe 09.21.11.00 - Oleje silnikowe 34.32.20.00 - Hamulce i części hamulców 34.32.25.00 - Klocki hamulcowe 42.91.35.00 - Filtry wlotu powietrza 34.32.51.00 - Tłumiki 42.91.33.00 - Filtry oleju 31.43.10.00 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe 42.91.34.00 - Filtry paliwa 34.32.23.00 - Linki hamulcowe 34.31.20.00 - Części silników 24.96.10.00 - Płyny chłodnicze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oraz wykazu wymienionego poniżej w punkcie III.4.1. W szczególności - zgodnie z punktem III.4.1 - zamawiający wymaga przedłożenia wykazu wyposażenia zakładu (warsztatu) dostępnego wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Załącznik należy sporządzić na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2.2 do specyfikacji. Musi on potwierdzać spełnianie warunków: dysponowania w celu realizacji zamówienia zakładem (warsztatem), odpowiednim do serwisowania pojazdów sanitarnych objętych przedmiotem zamówienia, a w szczególności: wyposażonego w co najmniej 2 stanowiska naprawcze w pomieszczeniach zamkniętych, o wysokości wjazdu na stanowiska naprawcze wynoszącej minimum 300 cm
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku wykonawców występujących wspólnie: wymagane jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punktach III.3.1 - 3.5 oraz III.4 niniejszego ogłoszenia należy wykazać, że warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy wykonawcy spełniają co najmniej łącznie, a żaden z nich nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. W związku z tym w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy wystarczające jest złożenie jednego wspólnego oświadczenia wymienionego w punkcie III.3.1 - 3.5 i III.4.1 - wg wzoru dołączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jako załącznik nr 2.1), natomiast odnośnie wymienionego w punkcie III.4.1 wykazu wyposażenia zakładu (warsztatu) dostępnego wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami za wystarczające zostanie uznane, gdy chociaż jeden z wykonawców występujących wspólnie będzie dysponował zakładem (warsztatem) spełniającym wymagane warunki. W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy należy złożyć odrębne dla każdego z wykonawców oświadczenia wymienione w punkcie III.4.2 wg wzoru dołączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jako załącznik nr 3.1) i odrębne dla każdego z wykonawców dokumenty, o których mowa w punkcie III.4.2 (lub III.4.3) i III.4.4
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
określono w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie szpitala (kancelaria - w Pawilonie nr 2, Przychodnia Wielospecjalistyczna, I piętro, pok. nr 116), dodatkowe informacje zawarto w punkcie IV.4.16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2013 godzina 09:00, miejsce: oferty należy składać w sekretariacie Dyrektora, w Pawilonie nr 2 (Przychodnia Wielospecjalistyczna), I piętro, pok. 103.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać w wersji elektronicznej z ww. strony internetowej zamawiającego lub w formie pisemnej: u zamawiającego w terminie 5 dni od dnia złożenia wniosku - w godzinach pracy zamawiającego, tj. 7:15-14:00 (płatność w kasie) albo pocztą za pobraniem. Adres strony internetowej oraz miejsce wydawania specyfikacji - jak w punkcie IV.4.1. Wzory wniosków o wydanie specyfikacji lub jej przesłanie za pobraniem dostępne są na stronie internetowej szpitala (wnioski należy złożyć w formie pisemnej powołując się na nazwę i numer referencyjny, podane w punkcie II.1.1). Koszt specyfikacji: 15,50 zł (nie obejmuje kosztów przesłania).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Usługa udostępnienia systemu do zgłoszeń kandydatów, prowadzenia wyborów radnych oraz zarządzania Młodzieżową Radą Miasta
- Zapewnienie wsparcia technicznego, serwisu oraz subskrypcji licencji dla systemu równoważenia ruchu f5 serii i10600 oraz subskrypcji dla r5800 przez 12 miesięcy
- Dostawa i wdrożenie w sieci Zamawiającego redundantnego routera z przeniesieniem konfiguracji z rozwiązania dotychczasowego (CISCO Catalyst)
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla potrzeb wykonania modernizacji instalacji hydrantowej w budynku Oddziału ZUS w Rybnik przy ul. Jankowickiej 13.
- Rozbudowa wiaduktu drogowego nad torami kolejowymi w ciągu DP 5613S - ul. Pojdy w Czerwionce-Leszczynach
- Eksploatacja osadnika nr V ZPMW w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Jankowice
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA OLEJÓW SILNIKOWYCH, OLEJÓW PRZEKŁADNIOWYCH, PŁYNÓW HAMULCOWYCH, PŁYNÓW CHŁODZĄCYCH I PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH POLICJI WOJ. PODLASKIEGO
- Usługa - wykonywanie kompleksowych napraw i obsługiwań pojazdów służbowych, będących na ewidencji 1RBLog w Wałczu.
- ZP/13/2025 - SUKCESYWNE DOSTAWY CZĘŚCI EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW
- Dostawa pomocy dydaktycznych, doposażenia dla uczniów Technikum nr 1 w ramach projektu pn. "Transformacja kształcenia w Technikum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Żorach
- Naprawy i przeglądy pogwarancyjne samochodów służbowych Biura Prezesa Agencji Mienia Wojskowego
- Usługa naprawy samochodu asenizacyjnego JELCZ 325 C rocznik 1988 na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.
więcej: Oleje silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.