eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Dostawa materiałów budowlanych i hydraulicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-09

Łuków: Dostawa materiałów : budowlanych i hydraulicznych
Numer ogłoszenia: 257810 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982100, faks 025 7982100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl/bip
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Miasta Łuków.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów : budowlanych i hydraulicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa transportem Wykonawcy dla Zarządu Dróg Miejskich w Łukowie materiałów : budowlanych i hydraulicznych, z przeznaczeniem na modernizację i rozbudowę budynku administracyjno-biurowego na bazie technicznej, przy ul. Łąkowej 8 w m. Łuków. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne 39.71.52.10 - Urządzenia centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy przedłożą niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych- wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. - dotyczy CZĘŚCI 1 i CZĘŚCI 2 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć : Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej . Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy CZĘŚCI 1, CZĘŚCI 2 . Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosują przepisy § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.(Dz..U. z 2006 r. Nr 87, poz.605 z późn.zm). 3) W przypadku zatrudniania podwykonawców Zamawiający żąda by złożyli oni oświadczenie stwierdzające ten fakt i dołączyli dokumenty takie jakie są wymagane od Wykonawcy (dokumenty pkt. 10 ppkt 1,2 ) - dotyczy CZĘŚCI 1, CZĘŚCI 2 . 4) W przypadku składania oferty wspólnej, każdy ze wspólników musi przedłożyć dokumenty takie jak określone dla wykonawcy jak w pkt 10 ppkt. 1,2 oraz ustanowić pełnomocnika do reprezentowania wspólników (wymagane stosowne pełnomocnictwo) - dotyczy CZĘŚCI 1, CZĘŚCI 2 ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21-400 Łuków, ul. Piłsudskiego 17, pokój 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 07:30, miejsce: 21-400 Łuków, ul. Piłsudskiego 17, pokój 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów budowlanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów budowlanych, zgodnie z załącznikiem Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Materiały budowlane.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0, 44.41.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów hydraulicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów hydraulicznych, zgodnie z załącznikiem Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Materiały hydrauliczne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.52.10-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.