eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › dostawa wirówek do preparatyki krwi oraz wirówek laboratoryjnych



Ogłoszenie z dnia 2006-01-16

POZYCJA 2577

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: dostawa wirówek do preparatyki krwi oraz wirówek laboratoryjnych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Krzysztof Bielec, ul. Hoene Wrońskiego 4, 80-210 Gdańsk, tel. 058 5204040, fax 058 5204040, e-mail: kr_gdansk@spinet.com.pl, http://www.krew.gda.pl/. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wirówek do preparatyki krwi oraz wirówek laboratoryjnych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa wirówek do preparatyki krwi oraz wirówek laboratoryjnych: Zadanie 1: Dostawa do siedziby Zamawiającego w Gdańsku i do oddziału terenowego w Gdyni, montaż, uruchomienie po jednej sztuce fabrycznie nowych (rok produkcji 2006) wirówek do preparatyki krwi (razem dwie sztuki) o pojemności około 6 000 ml każda, wyposażonych w układ chłodzący, czytniki kodów kreskowych, dwa urządzenia do transmisji danych do systemu Bank Krwi firmy Spin używany przez Zamawiającego (jeden w siedzibie Zamawiającego, drugi w oddziale terenowym w Gdyni), wraz z usługami: montaż w siedzibie zamawiającego i oddziale terenowym w Gdyni, uruchomienie dostarczonych urządzeń w obu placówkach Zamawiającego, przeszkolenie personelu do obsługi dostarczonych urządzeń w obu placówkach Zamawiającego. Zadanie 2: Dostawa dwóch sztuk wirówek laboratoryjnych stołowych (uniwersalnych) z wirnikiem horyzontalnym montowanym na automatyczny zamek zatrzaskowy, umożliwiającym zastosowanie czterech wkładów redukcyjnych; na 48 probówek o wymiarach średnica fi 16 mm, wysokości od 79 mm do 107 mm; o prędkości maksymalnej wirówki minimum 13 900 obr./min. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Zamawiającego jak w pkt.I.1. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.24.31.00 - Wirówki Kod CPV wg słownika 2008: 42.93.10.00 - Wirówki 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wszystkie zadania razem: powyżej 60 000.00 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: Zadanie 1: - 1: dostawa, 2 : podłączenie; Zadanie 2 - 1 miesiąc

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Zadanie 1: w wysokości 6 600,00 PLN , Zadanie 2: w wysokości 1 500,00 PLN. Razem: w wysokości 8 100,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1. Dla Zadania 1 1) Wypełnione formularze ofertowe stanowiące załączniki od nr 1 do nr 5 do SIWZ; 2. Dla Zadania 2 2) Wypełnione formularze ofertowe stanowiące załączniki od nr 6 do nr 10 do SIWZ; 3. Dla wszystkich zadań 3) załącznik nr 11 - wypełniona Specyfikacja Techniczna; 4) załącznik nr 12 - oświadczenie prawne w trybie art. 22 i 44 Ustawy; 5) załącznik nr 13 - oświadczenie o spełnianiu warunków zamówienia; 6) załącznik nr 14 - oświadczenie o posiadaniu autoryzowanego serwisu i sprzedaży przedmiotu zamówienia z dokumentami potwierdzającymi autoryzację; 7 ) załącznik nr 15 - podpisany projekt umowy; 8) potwierdzenie wniesienia wadium; 9) świadectwo/-twa/ dopuszczenia do użytku w Polsce; 10) kolorowe foldery oferowanego przedmiotu zamówienia; 11) Aktualny dokument wystawiony przez właściwy organ rejestrowy potwierdzający prawo występowania w obrocie prawnym oraz stwierdzający, że zakres działania Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku gdy Wykonawca jest spółką cywilną - umowa spółki, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie - umowa regulująca współpracę; 12) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS muszą być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert); 13) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy dotyczącą osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy (Informacja z Krajowego Rejestru Karnego musi być wystawiona nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Informacja w nim zawarta musi być zgodna ze stanem obecnym i aktualna na dzień upływu terminu składania ofert), 14) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy wystawionych nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert (Informacja w nim zawarta musi być zgodna ze stanem obecnym i aktualna na dzień upływu terminu składania ofert); 15) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprzwozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres; 16) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat .

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Cena - 40% 2. Parametry techniczne - 50% 3. Warunki gwarancji i serwisu - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 21.02.2006, cena - 15,00 + 22% VAT = 18,30 PLN Sposób zamówienia specyfikacji: 1) SIWZ należy zamówić w formie telefaksu potwierdzając zamówienie niezwłocznie w formie pisemnej. 2) Zamawiający wysyła Specyfikację w formie pisemnej (dokumentacyjnej). Po uiszczeniu opłaty za Specyfikację (wpływ środków finansowych na konto Zamawiającego), na życzenie wykonawcy, Zamawiający może wysłać SIWZ w formie elektronicznej. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.02.2006 godzina 13:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 28.04.2006; liczba miesięcy: 2 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.02.2006, godzina 13:30, siedziba zamawiającego jak w pkt. I.1.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 03.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.