Ogłoszenie z dnia 2010-08-19
Poznań: ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH I ZDROWOTNYCH
Numer ogłoszenia: 257782 - 2010; data zamieszczenia: 19.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8345640, 8345688, faks 061 8339808.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH I ZDROWOTNYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Świadczenie usług medycznych dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu w 2010r. 2.Zakres usług medycznych powinien obejmować badania profilaktyczne wymagane zgodnie z art. 179 i 229 Kodeksu Pracy: a)wstępne, b)okresowe, c)kontrolne; przeprowadzane w trybie i zakresie oraz częstotliwości określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz.U. z 1996r. Nr 69, poz.332 z póź. zm.) 3.Wykonywanie badań lekarskich i wydanie orzeczenia dla osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu: -mających na celu stwierdzenie ogólnej zdolności do wykonania pracy, stażu, przygotowania zawodowego dorosłych, wykonywania prac społecznie użytecznych -mających na celu stwierdzenie zdolności do pracy dla osób kierowanych na szkolenia. Kierunki realizowanych szkoleń to mi.in. sprzedawca-kasjer, spawacz, kelner, pielęgniarka, kurs prawa jazdy, operator maszyn budowlanych i drogowych. 4.Przeprowadzenie konsultacji psychiatrycznych dla skierowanych bezrobotnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00 - Usługi medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: 1) Projekt Lepsze jutro / Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2) Projekt Nowa szansa - kontynuacja / Program Operacyjny Kapitał Ludzki 3) Projekt dla zwalnianych pracowników z województwa wielkopolskiego z zakładów H. Cegielski Poznań S.A. oraz firm stanowiących ich łańcuch dostaw, tj. Sulzer Chemtech Polska Sp. z o. o., H. Cegielski Logocentrum Sp. z o. o., H. Cegielski Remocentrum Sp. z o. o. i Arwimont Spółdzielnia Pracy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2009.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM MEDYCZNE HCP SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM MEDYCZNE HCP SP. Z O.O.
- NZOZ Centrum Medyczne HCP w Poznaniu Sp. z o. o., ul. 28 Czerwca 1956r. nr 194, 61-485 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 191600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 191600,00
Oferta z najniższą ceną: 191600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 191600,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia na świadczenie usług zdrowotnych (medycznych)w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z załącznikiem VII rozporządzenia Komisji /WE/ nr 213/2008
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont sali gimnastycznej i modernizacja pracowni informatycznej
- Dostawa pojemników na odpady medyczne
- Remont schodów wewnętrznych i malowanie sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Stanisława Staszica przy ul. Marszałkowskiej 40 w Poznaniu
- "Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego przy przygotowaniu i realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Wsparcie małej (...)" - część nazwy
- Roboty budowlane obejmujące remont schodów zewnętrznych oraz drogi dojazdowej przy budynku Urzędu Skarbowego w Złotowie.
- Remont sali gimnastycznej i korytarza
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi społeczne na usługi opiekuńcze oraz asystenckie dla osób potrzebujących wsparcia - zamówienie z podziałem na dwie części
- "Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usług z zakresu medycyny pracy dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich we Wrocławiu"
- Przeprowadzenie analiz multiomicznych na rzecz badania naukowego "Identyfikacja markerów metabolicznej stłuszczeniowej choroby wątroby", w podziale na 2 zadania
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy wraz z dodatkową opieką medyczną w Warszawie i w Łodzi
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.