eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › PROFILOWANIE I WAŁOWANIE ORAZ UTWARDZANIE KRUSZYWEM BETONOWYM DRÓG I ULIC NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN W 2009 ROKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-09

Kostrzyn: PROFILOWANIE I WAŁOWANIE ORAZ UTWARDZANIE KRUSZYWEM BETONOWYM DRÓG I ULIC NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN W 2009 ROKU
Numer ogłoszenia: 257760 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie , ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 061 8178565, faks 061 8178191.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROFILOWANIE I WAŁOWANIE ORAZ UTWARDZANIE KRUSZYWEM BETONOWYM DRÓG I ULIC NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN W 2009 ROKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest profilowanie i wałowanie oraz utwardzanie kruszywem betonowym dróg i ulic na terenie miasta i gm. Kostrzyn w 2009 r. Całość zamówienia została podzielona na dwa niezależne zadania: I i II. Ilościowy wykaz dróg i ulic objętych profilowaniem i wałowaniem (zadanie I) zawarto w załączniku nr 8 do SIWZ. Pozostały zakres robót dla zadania II został określony w kosztorysach ofertowych - zał. nr 5.II będzie ustalany i rozliczany na bieżąco w miarę potrzeb w oparciu o ofertowe ceny jednostkowe dla poszczególnych rodzajów robót, przy czym zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów robót w ciągu trwania realizacji robót w zależności od potrzeb, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia przetargu nieograniczonego. Całkowita wartość udzielonych robót nie może przekroczyć kwoty brutto, na którą zostanie zawarta umowa. Wykonawca przystępujący do przetargu może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru oferty najkorzystniejszej na każde zadanie osobno. W przypadku wyboru tego samego Wykonawcy na oba zadanie zostanie zawarta jedna umowa. Wszystkie roboty prowadzone będą na terenie miasta i gminy Kostrzyn, przy spełnieniu wymogów sztuki budowlanej. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Oferent jest zobowiązany ująć w cenie jednostkowej. ROBOTY BUDOWLANE. Szczegółowy zakres robót został określony w : a) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. Nr 4 do SIWZ) b) Rzeczowym wykazie dróg i ulic objętych profilowaniem i wałowaniem - zał. nr 6 do SIWZ. c) Kosztorysie ofertowym - zał. nr 5 do SIWZ Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba zadań: 2. Całość zamówienia została podzielona na części: I i II. Zadanie I obejmuje: profilowanie i wałowanie dróg i ulic gruntowych - 453 105,00 m2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu robót. Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonany zakres robót, wskazany przez Zamawiającego, przy uwzględnieniu ofertowych cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym. Zadanie II dotyczy : utwardzenia dróg i ulic kruszywem betonowym o łącznej powierzchni do 20 000,00 m2: - W przypadku utwardzenia drogi lub ulicy nie wyprofilowanej, do zadania wykonawcy należeć będzie również wyprofilowanie (3 000,00 m2). - Wymagana frakcja kruszywa: 0 - 63 mm, - Kruszywo musi posiadać (orzeczenie o jakości kruszywa), stwierdzające, że nadaje się do wykonywania warstw konstrukcji drogowych o małym natężeniu ruchu, - Warunki wykonania i odbioru robót określa norma PN - S - 06102 : 1997 - Wskaźnik zagęszczenia utwardzonej nawierzchni: 0.90 - 0.98, - Grubość nawierzchni z kruszywa po wałowaniu musi wynosić 0,15 m Zamawiający będzie określał Wykonawcy na bieżąco zakres robót do wykonania wraz z lokalizacją oraz terminy realizacji każdego zakresu zamówienia w formie pisemnej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu robót. Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie z wykonany zakres robót, wskazany przez Zamawiającego, przy uwzględnieniu ofertowych cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym. Wykonawca przystępujący do przetargu może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie. Wszystkie roboty prowadzone będą na terenie miasta i gminy Kostrzyn, przy spełnieniu wymogów sztuki budowlanej. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających o łącznej wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające to zamówienia polegające wyłącznie na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, które objęte były zamówieniem podstawowym. Wymagane terminy realizacji zamówienia : 1. Rozpoczęcie robót: gotowość do świadczenia robót od daty zawarcia umowy. 2. Zakończenie robót: 30.10.2009 r. (termin zakończenia robót może ulec skróceniu w przypadku wcześniejszego wykorzystania środków finansowych) 3. Zamawiający przewiduje automatyczne przedłużenie terminu realizacji zamówienia do: 31.12.2009 r. w przypadku braku potrzeb Zamawiającego do wykorzystania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, w terminie do dnia 30.10.2009 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w łącznej wysokości: 8 700,00 zł (słownie: osiemtysiecysiedemsetzłotych ), przy czym na zadanie : - Zadanie I - 2 700,00 zł (słownie: dwatysiącesiedemsetzłotych) - Zadanie II - 6 000,00 zł (słownie: sześćtysiecyzłotych) Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego nr 26 1050 1520 1000 0022 4573 0391 w ING BANK ŚLĄSKI S. A. O KOSTRZYN, ul. Dworcowa 1, lub w jednej z poniżej podanych form : 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami) Oryginały dokumentów 1) -4) lub dokonanego przelewu oraz informację o sposobie zwrotu wadium należy złożyć razem z ofertą w osobnej kopercie oznaczonej w następujący sposób : WADIUM DO PRZETARGU NA : - Zadanie I - PROFILOWANIE I WAŁOWANIE - Zadanie II -UTWARDZANIE KRUSZYWEM BETONOWYM DRÓG I ULIC NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN W 2009 ROKU oraz nazwa i adres firmy, nr telefonu. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz informację dotyczącą sposobu zwrotu wadium - należy również załączyć do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane będzie na rachunku bankowym Zamawiającego, natomiast wadium wniesione w innych formach zostanie zdeponowane w Kasie Urzędu Miejskiego w Kostrzynie. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 30.12.2008 r. godz. 09.00, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców : 1) Wykonawca dysponuje odpowiednim sprzętem do realizacji zakresu robót, objętego niniejszym postępowaniem dla zadań, na które Wykonawca składa ofertę, 2) Wykonawca dysponuje: a) odpowiednią liczbą pracowników posiadających niezbędne kwalifikacje, b) osobą wyznaczoną na kierownika robót posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót drogowych i należącą do właściwej izby inżynierów budownictwa, 3) Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj. 09.12.2008 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę i o którym mowa w punkcie III niniejszej SIWZ tj. (profilowanie i wałowanie, utwardzanie kruszywem betonowym dróg i ulic gruntowych) i o wartości min 50 % ceny ofertowej brutto i dysponuje odpowiednimi referencjami potwierdzającymi to. 4) Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzenia swojej działalności, dotyczącej przedmiotu zamówienia, 5) Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców. Zamawiający przewiduje możliwości udziału podwykonawców, pod warunkiem załączenia przez Wykonawcę do składanej przez niego oferty wykazu robót, które zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku braku wykazu robót, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom. Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca wykona te roboty we własnym zakresie. 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów na zasadzie: spełnia - nie spełnia. 3.1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22. ust. pkt. 1-3, art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 2) wykonawców, którzy bezpośrednio wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy , z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3, 5) wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (tj. wystawiony po dniu 29.06.2008 r.) 3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4) oświadczenie do postępowania o zamówienia publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru - zawartym w załączniku nr 1.I - 1.II do SIWZ. 5) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy dotyczący zadania, na które Wykonawca składa ofertę (zał. nr 1.I - 1.II do SIWZ) 6) Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY dotyczący zadania, na które Wykonawca składa ofertę - zał. nr 5.I - 5.II do SIWZ), 7) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej roboty, na które Wykonawca składa ofertę. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dodatkowe dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie lub zobowiązanie do jej zawarcia w przypadku wyboru ich oferty. 2) Oferta winna zawierać wymienione wcześniej wymagane dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie . 4. Inne dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) imienny wykaz pracowników (kierownik robót) + uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót drogowych + przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa (zał. nr 7 do SIWZ) b) wykaz robót dotyczących profilowania i wałowania oraz dla zadania II utwardzania kruszywem betonowym dróg i ulic gruntowych o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę o wartości min. 50 % ceny ofertowej brutto, zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj. 09.12.2008 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie + referencje, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (wg wzoru zał. nr 6 do SIWZ) 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wystarczy oświadczenie Wykonawcy, złożone w formularzu ofertowym (zał. 1.I - 1.II do SIWZ) 3. Wykaz robót, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom Wszystkie dokumenty (z wyjątkiem oryginałów pełnomocnictw i upoważnień do podpisania oferty) mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność (każdą zapisaną stronę dokumentu) przez osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem i z datą dokonania potwierdzenia. Wyjątek stanowi indywidualne pełnomocnictwo, które musi być złożone w oryginale..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.wlkp.pl (bip, przetargi SIWZ, 2008).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIEJSKI W KOSTRZYNIE, 62-025 Kostrzyn, ul. Dworcowa 5 pok. 31, II p..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 09:00, miejsce: URZĄD MIEJSKI W KOSTRZYNIE, 62-025 Kostrzyn, ul. Dworcowa 5 pok. 01 - sekretariat, I p..

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 28.01.2009.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: profilowanie i wałowanie dróg i ulic gruntowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I obejmuje: profilowanie i wałowanie dróg i ulic gruntowych - 453 105,00 m2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu robót. Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonany zakres robót, wskazany przez Zamawiającego, przy uwzględnieniu ofertowych cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: utwardzanie dróg i ulic kruszywem betonowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II dotyczy : utwardzenia dróg i ulic kruszywem betonowym o łącznej powierzchni do 20 000,00 m2: - W przypadku utwardzenia drogi lub ulicy nie wyprofilowanej, do zadania wykonawcy należeć będzie również wyprofilowanie (3 000,00 m2). - Wymagana frakcja kruszywa: 0 - 63 mm, - Kruszywo musi posiadać (orzeczenie o jakości kruszywa), stwierdzające, że nadaje się do wykonywania warstw konstrukcji drogowych o małym natężeniu ruchu, - Warunki wykonania i odbioru robót określa norma PN - S - 06102 : 1997 - Wskaźnik zagęszczenia utwardzonej nawierzchni: 0.90 - 0.98, - Grubość nawierzchni z kruszywa po wałowaniu musi wynosić 0,15 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.