Ogłoszenie z dnia 2007-05-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Iwaniska: modernizacja dróg gminnych: 1/ Schabowka - Kujawy - Konary, 2/ Iwaniska - Wzory, 3/ Kamieniec - Kamieniec Kolonie, 4/ Borków przez wieś, 5/ Mydłów - Kaczyce, 6/ Odnowa nawierzchni Przepiórow - Garbowice Kolonie, 7/ Odnowa nawierzchni Iwaniska, ul. Witosa Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Iwaniska, do kontaktów: Zbigniew Kwiatkowski, ul. Rynek 3, 27-570 Iwaniska, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8601254, fax 015 8601240, e-mail: inwestycje@iwaniska.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja dróg gminnych: 1/ Schabowka - Kujawy - Konary, 2/ Iwaniska - Wzory, 3/ Kamieniec - Kamieniec Kolonie, 4/ Borków przez wieś, 5/ Mydłów - Kaczyce, 6/ Odnowa nawierzchni Przepiórow - Garbowice Kolonie, 7/ Odnowa nawierzchni Iwaniska, ul. Witosa. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 1/ Schabowka - Kujawy - Konary, 2/ Iwaniska - Wzory, 3/ Kamieniec - Kamieniec Kolonie, 4/ Borków przez wieś, 5/ Mydłów - Kaczyce, 6/ Przepiórow - Garbowice Kolonie, 7/ Iwaniska, ul. Witosa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja dróg gminnych: 1/ Schabówka - Kujawy - Konary o dł. 0,810 km, 2/ Iwaniska - Wzory o dł. 0,600 km, 3/ Kamieniec - Kamieniec Kolonie o dł. 0,450 km, 4/ Borków przez wieś o dł. 0,340 km, 5/ Mydłów - Kaczyce o dł. 0,240 km, 6/ Odnowa nawierzchni Przepiórow - Garbowice Kolonie o dł. 0,265 km, 7/ Odnowa nawierzchni Iwaniska, ul. Witosa o dł. 0,270 km. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - formularz ofertowy - formularz cenowy - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokument potwierdzający uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia i jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentami opracowanymi dla zadań - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeśli dotyczy) - umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Odnowa nawierzchni - 0,535 km Modernizacja drogi - 2 440 km. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.08.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych o podobnym charakterze i wartości (min. 3) - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://iwaniska.pl/bip/przetargi.php. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: - osobiście w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Iwaniska, ul. Rynek 3, 27-570 Iwanicka, pokój nr 3, - poczta na pisemny wniosek oferenta za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2007 godzina 10:50. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 28.06.2007; okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.05.2007, godzina 11:00, Urząd Gminy w Iwaniskach, ul. Rynek 3, 27-570 Iwaniska, Pokój nr 1 /sala konferencyjna/.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007.
INNE PRZETARGI IWANISKA
więcej: przetargi IWANISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej ulica Hugo Kołłątaja nr 144505N w Kisielicach
- Modernizacja drogi gminnej w Dusznej Górce
- Modernizacja ul. Wojciechowskiego w Krotoszynie
- Modernizacja DP: nr 23306C Piotrkowice - Słębowo odcinek granica powiatów - Podobowice nr 2329C Łopienno - Miniszewo, odci. Gącz- Łopienno oraz części DP nr 2315C Damasławek - Mieleszyn w m. Gącz
- Dostawa kruszywa kamiennego z rozplantowaniem i uwałowaniem na drogi leśne Nadleśnictwa Rytel
- "Modernizacja dróg powiatowych nr 2366C Kania - Mamlicz - Złotowo odcinek Mamlicz - Zlotowo i nr 2350C Rudunek - Niestronno - Dąbrowa odcinek Ryszewo - Nadleśnictwo Gołąbki
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





