eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piechowice › Remont zabudowy regulacyjnej potoku Młynówka w miejscowości Piechowice.(IZP/341/1/9/10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-20

Piechowice: Remont zabudowy regulacyjnej potoku Młynówka w miejscowości Piechowice.(IZP/341/1/9/10
Numer ogłoszenia: 257727 - 2010; data zamieszczenia: 20.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piechowice , ul. Żymierskiego 49, 58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie, tel. 075 7548900, faks 075 7612274.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://piechowice.bip.pbox.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zabudowy regulacyjnej potoku Młynówka w miejscowości Piechowice.(IZP/341/1/9/10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie: Remont zabudowy regulacyjnej potoku Młynówka w miejscowości Piechowice. W/w zamówienie realizowane będzie w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiotem tego zamówienia jest : - opracowanie dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (tzw. STWiORB) w zakresie wszystkich branż na bazie Programu Funkcjonalno Użytkowego (w 4 egz. w formie pisemnej i 1 w formie elektronicznej), - uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień, zezwoleń, zatwierdzeń i decyzji wymaganych przepisami prawa, - Wykonanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej i STWiORB, - pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie wszystkich branż - zapewnienie obsługi geodezyjnej w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót Oraz ich odbioru i sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w zakresie wszystkich branż - sporządzenie dokumentacji powykonawczej - 2 egz. - integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są obowiązki Wykonawcy wynikające z wzoru (projektu) umowy stanowiącego Załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (tzw.SIWZ lub specyfikacja). Zamówienie dotyczy remontu potoku Młynówka w miejscowości Piechowice na odcinku o długości 1.380,00 m tj. od hm 0+00,00 (wlot do rzeki Kamiennej w Piechowicach przy ulicy Świerczewskiego) do hm 13+80,00 (ulica Nadrzeczna), zniszczonego wskutek powodzi w sierpniu 2010 r. CPV 71322000-1 - usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej CPV 45246000-3 - roboty w zakresie budowy rzek i kontroli przeciw powodziowej CPV 45110000-1 - roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych ; roboty ziemne CPV 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę CPV 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY OKREŚLAJĄCE WIELKOŚĆ I ZAKRES RZECZOWY ZAMÓWIENIA: 1.WYKONANIE WYKOPU W DNIE POD UBEZPIECZENIA Z WYKONANIEM UBEZPIECZENIA DNA Z PŁYT AŻUROWYCH PA II PASEM 1,8 M - 800 MB. 2. UDROŻNIENIE KORYTA NA GŁĘBOKOŚĆ ŚR. 1,0 m - 250 MB UWAGA: dot. punktu 2 - w Programie Funkcjonalno Użytkowym w Tabeli pn. Zakres rzeczowy robót budowlanych - od pkt 68 do 72 dotychczasowy zapis dotyczący ubezpieczenia dna i skarp zastępuje się w sposób następujący: w hm 10+50 do 12+93 należy wykonać udrożnienie kanału na głębokość śr. 1,00 m. 3.SKARPOWANIE DO NACHYLENIA 1 : 1,5 Z WYKONANIEM UBEZPIECZENIA Z PŁYT AŻUROWYCH PA II PASEM 1,8 M - BRZEG LEWY - 364 MB - BRZEG PRAWY - 725 MB 4.REMONT ISTNIEJĄCYCH MURÓW OPOROWYCH POPRZEZ WYKONANIE OPASEK PODTRZYMUJĄCYCH O WYM. 60 X 40 CM , UZUPEŁNIENIE UBYTKÓW, OCZYSZCZENIE ŚCIAN, RESPOINOWANIE LICA I KORONY - BRZEG LEWY -mur o wysokości śr. 1,4 m - 277 MB -mur o wysokości śr. 2,9 m - 17 MB - BRZEG PRAWY -mur o wysokości śr. 1,4 m - 17 MB -mur o wysokości śr. 2,1 m - 30 MB 5.ISTNIEJĄCY MUR OPOROWY KAMIENNY DO ROZBIÓRKI - WYSOKOŚĆ ŚR. DO 1,4 M - 67 MB 6.MUR OPOROWY PROJEKTOWANY BETONOWY Z OKŁADZINĄ KAMIENNĄ SZER. GÓRĄ 0,4 M, NACHYLENIE 5:1 - BRZEG LEWY -mur o wysokości śr. 1,2 m - 291 MB -mur o wysokości śr. 2,9 m - 11 MB - BRZEG PRAWY -mur o wysokości śr. 1,2 m - 202 MB -mur o wysokości śr. 2,6 m - 54 MB 7. REMONT ISTNIEJĄCYCH MURÓW OPOROWYCH POPRZEZ WYKONANIE OPASEK PODTRZYMUJĄCYCH O WYM. 60 X 40 CM , UZUPEŁNIENIE UBYTKÓW, OCZYSZCZENIE ŚCIAN, RESPOINOWANIE LICA ORAZ PODWYŻSZENIEM KAMIENIEM ŁAMANYM MUROWANYM NA WYSOKOŚĆ DO 40 CM - BRZEG LEWY - 91 MB - BRZEG PRAWY - 63 MB 8.ISTNIEJĄCY KAMIENNY MUR OPOROWY DO ROZBIÓRKI - BRZEG LEWY -mur o wysokości śr. 1,0 m - 180 MB - BRZEG PRAWY -mur o wysokości śr. 1,2 m - 158 MB 9.PODNIESIENIE ISTNIEJĄCEJ KŁADKI - 1 SZT 10. UBEZPIECZENIA DNA BRUKIEM KAMIENNYM - 26 MB 11. ISTNIEJĄCY MOST DO ROZBIÓRKI / ZAMIANA NA PRZEPUST RAMOWY/ - 2 SZT 12. PROJEKTOWANY PRZEPUST RAMOWY - 2 X 1 M - 5 SZT / 85 MB/ 13. PROJEKTOWANA BARIERA ENERGOCHŁONNA SP 06 - 105 MB/ 14. Integralną części niniejszego Opisu Przedmiotu Zamówienia jest Program Funkcjonalno Użytkowy pn. Program funkcjonalno-użytkowy - MŁYNÓWKA PIECHOWICE - usuwanie szkód powodziowych, stanowiący załącznik do SIWZ. 15. Termin wykonania zamówienia: do 15 grudnia 2010 r. w tym prace projektowe do 22 października 2010 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 36.000,00 złotych (słownie złotych: trzydzieści sześć tysięcy 00/100). 2. Forma wadium. 1) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) zwaną tez ustawą lub Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 2) W przypadku złożenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego : zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, a nie udowodnił, że nie wynikało to z przyczyn leżących po jego stronie, f) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. g) W przypadku Konsorcjum w treści dokumentu należy zaznaczyć zapis, że dotyczy ona Konsorcjum. 3) Postanowienia podpunktu 2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w podpunktach: 1) b) oraz 1) e). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział w Jeleniej Górze Nr 65 2030 0045 1110 0000 0080 3550 z adnotacją na tytule wpłaty: wadium - przetarg na Remont Młynówki w Piechowicach IZP/341/1/9/10. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał takiego dokumentu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pok. 11 (Referat Finansowy I piętro). Jeżeli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał dokumentu wadialnego umieścić w odrębnej kopercie oznaczonej oryginał dowodu wniesienia wadium. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniej-sza, z zastrzeżeniem pkt 11. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie. UWAGA: W przypadku wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu w/w okoliczności - patrz punkt 2 ppkt 2)i 3). 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 14. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowych lub gwarancji bankowych lub poręczeń, treść dokumentów winna zawierać zapis zapewniający Zamawiającemu możliwość doręczenia Gwarantowi wezwania do zapłaty w terminie 14 dni od terminów upływu ważności gwarancji.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczególnych warunków ; uzna warunek za spełniony gdy wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wg. zasady spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie: a) robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres pro-wadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum 1 roboty budowlanej (zadania) w zakresie budowy, i/lub przebudowy i/ lub remontu zabudowy regulacyjnej potoków, rzek, zbiorników wodnych o wartości zadania minimum 1.000.000,00 zł, brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, b) wykonanie prac projektowych (usług) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedno zadanie w zakresie projektowania budowy i/lub przebudowy i/lub remontu zabudowy regulacyjnej potoków, rzek zbiorników wodnych o długości minimum 500,00 m, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami ,tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu Zamówienia. Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wg. zasady spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu Zamówienia. Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wg. zasady spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: a) min. 1 osobą na stanowisku Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń ze specjalizacją obiekty melioracji wodnych albo za specjalizacją budowle hydrotechniczne lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będący członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. b) min. 1 jedną osobę na stanowisku Projektanta posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności mostowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązują-cych przepisów oraz będący członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania Zamówienia innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu Zamówienia. Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wg. zasady spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, ze jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem Zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.200.000,00 zł. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, ze będzie dysponował tymi zasobami, tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu Zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku. Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wg. zasady spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

jeżeli dotyczy - W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych i usług, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej -5 st. C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi; b) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych. c) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: c.1) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; c.2) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń; 1.2. Zmiany osobowe: a) zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest możliwa tylko w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania Zamówienia a także jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej, jak dotychczasowy podwykonawca. b) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się Podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. Zmiana ta nie może dotyczyć czynności, które zgodnie z SIWZ muszą być wykonane przez Wykonawcę osobiście., c) zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, d) zmiana osoby/osób nadzorujących roboty. 1.3. Pozostałe zmiany: a) zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; b) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; c) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357.1 KC z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh; d) siła wyższa (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, e) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, f) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, g) inna niż wymienione siła wyższa (zdarzenie zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiające wykonanie umowy zgodnie z SIWZ, h) zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z art. 149 PZP. 1.4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.: http://piechowice.bip.pbox.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piechowice, 58-573 Piechowice, ul.Żymierskiego 49, pok. nr 15, II piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Piechowice, 58-573 Piechowice, ul.Żymierskiego 49, pok. nr 6 sekretariat , I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 05 października 2010 r. o godzinie 10:30 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Piechowice, 58-573 Piechowice, ul.Żymierskiego 49, pok. nr 14 II piętro..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.