Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-09
Kędzierzyn-Koźle: Dostawa tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 257582 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu , pl. Wolności 13, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4833116.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.POWIAT.KEDZIERZYN-KOZLE.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest dostawa w 2009 roku tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu zlokalizowanego w budynku przy Plac Wolności 13, 47-220 Kędzierzyn-Koźle wykonanych zgodnie z normą określoną w przepisach rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. nr 133 poz. 1123 z późn. zm.) Przedmiot zamówienia obejmuje poniżej wymieniony zakres dostawy tablic: Zakres dostawy: 1. Tablice samochodowe zwyczajne w tym: a) odmiana jednorzędowa do 12000 sztuk, b) odmiana dwurzędowa do 600 sztuk, 2. Tablice samochodowe indywidualne w tym: a) odmiana jednorzędowa do 10 sztuk, b) odmiana dwurzędowa do 2 sztuk, 3. Tablice motocyklowe zwyczajne do 500 sztuk, 4 Tablice motocyklowe indywidualne do 2 sztuk, 5. Tablice motorowerowe zwyczajne do 500 sztuk, 6. Tablice samochodowe zabytkowe w tym: a) odmiana jednorzędowa do 1 sztuki, b) odmiana dwurzędowa do 1 sztuki, 7. Tablice motocyklowe zabytkowe do 1 sztuki, 8. Tablice samochodowe tymczasowe w tym: a) odmiana jednorzędowa do 50 sztuk, b) odmiana dwurzędowa do 1 sztuki, 9. Tablice samochodowe tymczasowe badawcze w tym: a) odmiana jednorzędowa do 1 sztuki, b) odmiana dwurzędowa do 1 sztuki, 10.Tablice motocyklowe tymczasowe do 1 sztuki, 11.Tablice motocyklowe tymczasowe badawcze do 1 sztuki, 12.Tablice motorowerowe tymczasowe do 1 sztuki, 13.Tablice motorowerowe tymczasowe badawcze do 1 sztuki. II. Zamawiający każdorazowo poprzez złożone do wykonawcy zamówienie określi ilość i rodzaj dostawy tablic. III. Wykonawca dostarczy zamówione każdorazowo tablice na własny koszt i pod wskazany przez zamawiającego adres. IV. Dostarczane tablice wykonawca będzie dostarczał w opakowaniu kartonowym, po 50 sztuk tablic w jednym opakowaniu. V. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór i niszczenie wycofanych tablic na koszt producenta/wykonawcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy 14.72.10.00 - Glin .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymienionych warunków. O udzielenie zamówienia zgodnie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r.Nr 223, poz.1655 ze zm.) mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności: a. zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych wydane przez marszałka Województwa; b.certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r.Nr 223, poz.1655 ze zm.). W celu potwierdzenia spełnienia wymienionych wyżej warunków wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w pkt 6 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w pkt 6 SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia. II. Opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu złożył wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6) SIWZ. 2. Zamawiający żąda aby dokumenty składane były odpowiednio w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Zamawiający uzna wymienione powyżej warunki udziału w postępowaniu za spełnione na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych i opisanych w specyfikacji oraz złożonych przez wykonawcę. 4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów, których listę zawiera pkt 6) niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Zamawiający w toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 8. Nie złożenie przez wykonawcę wymaganych przez zamawiającego i wymienionych w niniejszej SIWZ dokumentów i oświadczeń, o których mowa również w art. 25 ust 1 ustawy, pełnomocnictw lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, zawierającego błędy, niewłaściwie poświadczonego (np.: nie poświadczenie klauzulą za zgodność z oryginałem odpisu lub kopii) lub złożenie wadliwego pełnomocnictwa spowoduje wezwanie przez Zamawiającego do uzupełnienia dokumentów chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczanie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp. Brak uzupełnienia dokumentów przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie skutkował będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia lub odrzuceniem oferty. 9. Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy nie spełniający warunków określonych w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r.Nr 223, poz.1655 ze zm.). Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wyklu?czeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 - ppkt. 1, 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że : a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 11. Dokumenty, o których mowa w pkt 5 ppkt 10 tiret 1 lit a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 5 ppkt 10 tiret 1 lit b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 12. Jeżeli w kraju, pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 10 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ppkt 11 stosuje się odpowiednio. 13. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać o udzielenie zamówienia. 14. W przypadku o którym mowa w pkt 5 ppkt 13, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. 15. W przypadku, kiedy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 16. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi złożyć dokumenty, o których mowa w pkt 6 ppkt 1, 2. 17. Wykonawcy występujący wspólnie złożą łącznie Formularz oferty oraz jeden komplet dokumentów, o których mowa w pkt 6 ppkt 3, 4, 5, 6 18. Zgodnie z art. 23 ust. 4 w/w ustawy, jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r.Nr 223, poz.1655 ze zm.) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1-2 ustawy pzp - druk nr 2 4. Zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych wydane przez marszałka Województwa; 5. Certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.kedzierzyn-kozle.pl/cms/php/strona.php3?cms=cms_powkk&lad=a&id_men=7.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu Plac Wolności 13, 47-220 Kędzierzyn- Koźle, Wydział Gospodarczy II piętro pokój nr 30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu Plac Wolności 13, 47-220 Kędzierzyn- Koźle, Wydział Gospodarczy II piętro pokój nr 30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Przeprowadzenie kursów zawodowych w roku szkolnym 2025/2026 i roku szkolnym 2026/2027 dla uczniów Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich w Kędzierzynie-Koźlu w ramach Projektu pt. "Wsparcie .....
- Prace arborystyczne na terenach zieleni i w parkach zabytkowych będących własnością Gminy Kędzierzyn-Koźle oraz na pomnikach przyrody w latach 2026 - 2027
- "Remont drogi powiatowej nr 1211 O Zwiastowice-Ucieszków na odcinku Karchów-Borzysławice"
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2026 roku
- Dostawa fortepianu koncertowego (1 szt.), dostawa pianin klasycznych (5 szt.), dostawa altówek uczniowskich (4 szt.), dostawa automatycznych systemów klimatycznych, wraz z dodatkowym wyposażeniem
- Budowa strefy rekreacyjno-sportowej z mini placem zabaw przy ul. Nowowiejskiej - etap I - B.O. - III POSTĘPOWANIE
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Leżajsku
- Wykonanie i dostarczenie tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pile
- Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych wg obowiązujących wzorów określonych przepisami prawa do oznaczania pojazdów na rok 2026
- Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku i ich zagospodarowanie.
- Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic zużytych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem
więcej: Glin »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





