Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-09
Żagań: Usługi regulacji stanu posiadania oraz sporządzenie ewidencyjnej mapy numerycznej Nadleśnictwa Żagań i lasów innych własności w zasięgu terytorialnym Nadleśnictwa Żagań.
Numer ogłoszenia: 257564 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Żagań , ul. Żarska 14, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 3681950, faks 068 3773492.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonagora.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi regulacji stanu posiadania oraz sporządzenie ewidencyjnej mapy numerycznej Nadleśnictwa Żagań i lasów innych własności w zasięgu terytorialnym Nadleśnictwa Żagań..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Regulacja stanu posiadania w zakresie: a) aktualizacji ewidencji gruntów w zakresie usunięcia klas na użytkach leśnych w 1 (jednej) działce; b) zmiany rodzajów użytków gruntowych z pomiarami terenowymi w 7 (siedmiu) działkach, sporządzenie dokumentacji dla założenia Ksiąg Wieczystych, bez ustalania i pomiaru granic - 2 (dwie) działki; c) wznowienie i ustalenie położenia punktów granicznych: całych działek wraz ze sporządzeniem dokumentów do aktualizacji danych ewidencyjnych oraz wpisów w księgach wieczystych - 15 (piętnaście) działek oraz niektórych odcinków granic działek - 6 działek (sześć) działek; d) wykonanie klasyfikacji gruntów pod stawami rybnymi (Wsr) wraz ze sporządzeniem dokumentacji dla aktualizacji operatu ewidencji gruntów - 8 (osiem) działek. 2. Sporządzenie ewidencyjnej mapy numerycznej Nadleśnictwa Żagań i lasów innych własności w terytorialnym zasięgu Nadleśnictwa Żagań, na dzień opracowania mapy numerycznej - ogólna ilość działek w zarządzie Nadleśnictwa - 1288, - ilość budynków - 62, - ilość działek z lasami innych własności - 193.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 2000 zł. (słownie: dwa tysiące zł). Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 22.12.2008 r. do godz. 10.00. Wymagania dotyczące sposobu oraz możliwych form wniesienia wadium zostały określone w pkt 8 SIWZIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O zamówienia na usługi wyszczególnione w załączniku nr 1 mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj: a) Wykonawca wykaże i udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielaniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych usług od-powiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę minimum 100 tys. zł netto, polegających na wykonaniu numerycznych map ewidencji gruntów przyjętych do państwowego zasobu geodezyjno-kartograficznego, przy założeniu, że ceny wykazanych pojedyńczych zleceń (zamówień) nie były niższe niż 20 000 zł, oraz załączy dokumenty potwierdzające że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5), b) Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby z uprawnieniami geodezyjnymi która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. C. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a mianowicie: -posiadają polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 25 000 zł. D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). II. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku - załącznik nr 2, b) formularz cenowy oferty - załącznik nr 3, c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), d) polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. e) kopię uprawnień geodezyjnych osoby(osób) która(e) będzie(będą) uczestniczyła(y) w wykonaniu zamówienia, a w przypadku udostępnienia przez inny podmiot osób z uprawnieniami geodezyjnymi - także pisemne zobowiązanie tego podmiotu, f) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 i 24 ustawy - załącznik nr 4, g) wykaz wykonanych usług potwierdzonych zaświadczeniami, o których mowa w pkt 5 SIWZ - załącznik nr 5. h) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (za zgodność z oryginałem) przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy -poświadczenie za zgodność z oryginałem musi zostać umieszczone na każdej stronie dokumentu!). 3. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, ze zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co, do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem -tajemnica przedsiębiorstwa-, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Uwaga: -Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. -Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 86 ust. 4 ustawy). 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie żądanych dokumentów stosuje się przepisy § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonagora.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Żagań
ul. Żarska 14;
68-100 Żagań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Żagań sekretariat (pokój nr 1) ul. Żarska 14; 68-100 Żagań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Budowa ścieżki rowerowej w miejscowości Tomaszowo, gmina Żagań
- Pełnienie funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego z zakresem nadzoru w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad zaprojektowaniem oraz realizacją robót budowlanych (...)
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębów Antonina, Wistka i Skąpa gm. Strzelce Wielkie
- Wykonanie map prawnych podziałowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Projekt budowy drogi powiatowej 4340W na odcinku Kukawki - Strachów, gm. Jadów".
- "Budowa budynku wielorodzinnego w Nowym Mieście Lubawskim".
- "Opracowanie dokumentacji niezbędnej do aktualizacji ewidencji gruntów i budynków dla działki oznaczonej numerem 2.745/7 położonej w obrębie Grabki Duże gm. Szydłów"
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy dróg wraz z odwodnieniem osiedla w obrębie ulic Piaskowa i Karmelowa w Piotrkowie Trybunalskim.
- CHWALISŁAW droga dojazdowa do gruntów rolnych
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.