Ogłoszenie z dnia 2007-12-24
Wysowa: Sprzedaż i dostawa nakrętek PET
Numer ogłoszenia: 257499 - 2007; data zamieszczenia: 24.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko Wysowa" S.A., Wysowa-Zdrój 149, 38-316 Wysowa, woj. małopolskie, tel. 018 3532400, fax 018 3532447.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-wysowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uzdrowisko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa nakrętek PET.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostawa nakrętek PET: - Gwint PCO - 3 000 000 szt. - Gwint BPF - 3 000 000 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.22.61.00 - Korki z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.83.20 - Zatyczki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ww. ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełnioną i podpisaną ofertę na formularzu stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ, 3. Aktualny odpis właściwego rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-wysowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Wysowa S.A. 38-316 Wysowa-Zdrój 149.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Wysowa S.A. 38-316 Wysowa-Zdrój 149 pok. nr 5 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.