eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarne › Dostawa mebli biurowych przeznaczonych do wyposażenia pomieszczeń znajdujących się na poddaszu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie Koźlu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-24

Czarne: Dostawa mebli biurowych przeznaczonych do wyposażenia pomieszczeń znajdujących się na poddaszu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie Koźlu
Numer ogłoszenia: 257494 - 2011; data zamieszczenia: 24.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA", ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 59 833 36 79, faks 59 833 24 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych przeznaczonych do wyposażenia pomieszczeń znajdujących się na poddaszu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie Koźlu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę n/w asortymentu meblowego: - biurko proste - 4 szt.; - przegroda z panelem 160 - 2 szt.; - kontener mobilny - 4 szt.; - szafa aktowa - 1 szt.; - szafa aktowa - 2 szt.; - krzesło obrotowe - 4 szt.; - krzesło dostawne - 2 szt.; - stół - 1 szt.; - szafa półotwarta - 1 szt.; - krzesło dostawne - 3 szt.; - sofa 2-os. - 1 szt.; - stolik dziecięcy - 1 szt.; - krzesło dziecięce - 2 szt.; - biurko proste - 2 szt.; - kontener mobilny - 1 szt.; - półka wisząca - 1 szt.; - regał otwarty - 1 szt.; - krzesło obrotowe - 1 szt.; - krzesło dostawne - 4 szt.; - biurko kątowe - 1 szt.; - osłona czołowa - 1 szt.; - kontener dostawny - 1 szt.; - szafka żaluzjowa wisząca - 2 szt.; - szafka przybiurkowa - 1 szt.; - szafa żaluzjowa 160 - 2 szt.; - nadstawka żaluzjowa - 2 szt.; - stolik dla stron - 1 szt.; - krzesło obrotowe - 1 szt.; - krzesło dostawne - 3 szt.; - biurko kątowe - 1 szt.; - osłona czołowa - 1 szt.; - biurko kątowe - 1 szt.; - kontener dostawny - 2 szt.; - szafa aktowa - 1 szt.; - szafa aktowa - 1 szt.; - krzesło obrotowe - 2 szt.; - krzesło dostawne - 2 szt.; - sofa rozkładana - 1 szt.; - fotel - 1 szt.; - stolik 60x60x60 - 1 szt.; - toaletka 80x60x74 - 1 szt.; - szafa ubraniowa - 1 szt.; - obudowa lodówki - 1 szt.; - lodówka - 1 szt.; - szafka socjalna / na TV - 2 szt.; - krzesło dostawne - 1 szt.; - biurko gabinetowe - 1 szt.; - przystawka - 1 szt.; - kontener - 1 szt.; - stół - 1 szt.; - stolik - 1 szt.; - witryna - 1 szt.; - szafka aktowa - 2 szt.; - wieniec górny - 1 szt.; - szafa aktowa - 1 szt.; - witryna - 1 szt.; - szafa ubraniowa - 1 szt.; -wieniec górny - 1 szt.; - fotel obrotowy - 1 szt.; - fotel konferencyjny - 8 szt.; - fotel - 2 szt.; - biurko gabinetowe - 1 szt.; - przystawka - 1 szt.; - kontener - 1 szt.; - przystawka konferencyjna - 1 szt.; - szafka aktowa - 2 szt.; - nadstawka - 1 szt.; - nadstawka oszklona - 1 szt.; - wieniec górny - 1 szt.;- szafa ubraniowa - 1 szt.; - wieniec górny - 1 szt.; - szafka z lodówką - 1 szt.; - fotel obrotowy - 1 szt.; - fotel dostawny - 3 szt.; - stół dla stron - 1 szt.; - szafa na ulotki - 1 szt.; - zestaw krzeseł 2-os. - 2 szt.; - zestaw krzeseł 4-os. - 1 szt.; - krzesło dostawne - 6 szt.; - biurko kątowe - 4 szt.; - przegroda z panelem 160 - 2 szt.; - przegroda z panelem 120 - 2 szt.; - kontener dostawny - 4 szt.; - szafa aktowa - 4 szt.; - szafa ubraniowa - 1 szt.; -nadstawka szafy ubraniowej - 1 szt.; - szafka gospodarcza - 1 szt.; - stół dla stron - 1 szt.; - krzesło obrotowe - 4 szt.; - krzesło dostawne - 5 szt.; - biurko kątowe - 4 szt.; -przegroda z panelem 100 - 2 szt.; - kontener dostawny - 4 szt.; - szafa żaluzjowa 100 - 2 szt.; - szafa żaluzjowa 120 - 2 szt.; - szafa aktowa - 3 szt.; - szafa aktowa - 1 szt.; - szafa ubraniowa - 1 szt.; - krzesło obrotowe - 4 szt.; - biurko kątowe - 1 szt.; -biurko proste - 1 szt.; - kontener mobilny - 1 szt.; - kontener dostawny - 1 szt.; - szafa żaluzjowa 100 - 1 szt.; - szafa aktowa - 1 szt.; - szafa-witryna - 1 szt.; - szafa aktowa - 1 szt.; - krzesło obrotowe - 2 szt.; - biurko kątowe - 2 szt.; - przegroda z panelem 100 - 1 szt.; - kontener dostawny - 2 szt.; - szafka żaluzjowa wisząca - 2 szt.; - szafa żaluzjowa 100 - 3 szt.; - nadstawka żaluzjowa 100 - 3 szt.; - szafa aktowa - 4 szt.; -nadstawka aktowa - 4 szt.; - szafa aktowa - 2 szt.; - nadstawka aktowa - 2 szt.; - szafa ubraniowa - 1 szt.; - nadstawka szafy ubraniowej - 1 szt.; - stolik fi 80 - 1 szt.; - krzesło obrotowe - 2 szt.; - krzesło dostawne - 2 szt.; - biurko kątowe z regulacją wysokości - 1 szt.; - biurko kątowe z regulacją wysokości - 1 szt.; - przegroda z panelem 160 - 1 szt.; - kontener dostawny - 2 szt.; - kontener mobilny - 2 szt.; - szafa żaluzjowa z panelem tapicerow. - 2 szt.; - szafa żaluzjowa 100 - 3 szt.; - nadstawka żaluzjowa - 3 szt.; - szafa ubraniowa - 1 szt.; - obudowa sejfu + sejf - 1 szt.; - stolik dla stron - 1 szt.; - tablica ogłoszeń - 1 szt.; - krzesło obrotowe - 2 szt.; - krzesło dostawne - 3 szt.; - szafki kuchenne - komplet - 1 szt.; - lodówka - 1 szt.; - zmywarka - 1 szt.; -płyta ceramiczna - 1 szt.; - zlewozmywak - 1 szt.; - bateria - 1 szt.; - stół - 1 szt.; -krzesło - 6 szt.; - stół konferencyjny - 1 szt.; - medioport - 5 szt.; - zestaw szaf - 1 szt.; - stolik - 1 szt.; - zabudowa - 1 szt.; - lodówka - 1 szt.; - boazeria - 1 szt.; - krzesło konferencyjne - 28 szt.; - ławka - 3 szt.; - ławka - 1 szt.; - krzesło dostawne - 1 szt.; - pomocnik mobilny - 1 szt.; - szafka gospodarcza - 4 szt.; - stolik okolicznościowy - 4 szt.; - fotel - 8 szt.; - szafa półotwarta z nadstawką - 1 szt.;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.14.13.00 - Szafy 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.12.11.00 - Biurka 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIGMA SP. Z O.O., ul. Niemodlińska 87, 45-864 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 351613,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 396798,00

  • Oferta z najniższą ceną: 396798,00 / Oferta z najwyższą ceną: 414756,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzono na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - Prawo zamówień publicznych, który brzmi: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Przedmiotem zamówienia jest powszechnie dostępna dostawa o ustalonych standardach jakościowych, a wartość szacunkowa przedmiotu zamówienia wynosi 91 589,95 euro, czyli jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 cytowanej w/w ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.