Ogłoszenie z dnia 2011-08-24
Czarne: Dostawa mebli biurowych przeznaczonych do wyposażenia pomieszczeń znajdujących się na poddaszu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie Koźlu
Numer ogłoszenia: 257494 - 2011; data zamieszczenia: 24.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA", ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 59 833 36 79, faks 59 833 24 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych przeznaczonych do wyposażenia pomieszczeń znajdujących się na poddaszu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie Koźlu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę n/w asortymentu meblowego: - biurko proste - 4 szt.; - przegroda z panelem 160 - 2 szt.; - kontener mobilny - 4 szt.; - szafa aktowa - 1 szt.; - szafa aktowa - 2 szt.; - krzesło obrotowe - 4 szt.; - krzesło dostawne - 2 szt.; - stół - 1 szt.; - szafa półotwarta - 1 szt.; - krzesło dostawne - 3 szt.; - sofa 2-os. - 1 szt.; - stolik dziecięcy - 1 szt.; - krzesło dziecięce - 2 szt.; - biurko proste - 2 szt.; - kontener mobilny - 1 szt.; - półka wisząca - 1 szt.; - regał otwarty - 1 szt.; - krzesło obrotowe - 1 szt.; - krzesło dostawne - 4 szt.; - biurko kątowe - 1 szt.; - osłona czołowa - 1 szt.; - kontener dostawny - 1 szt.; - szafka żaluzjowa wisząca - 2 szt.; - szafka przybiurkowa - 1 szt.; - szafa żaluzjowa 160 - 2 szt.; - nadstawka żaluzjowa - 2 szt.; - stolik dla stron - 1 szt.; - krzesło obrotowe - 1 szt.; - krzesło dostawne - 3 szt.; - biurko kątowe - 1 szt.; - osłona czołowa - 1 szt.; - biurko kątowe - 1 szt.; - kontener dostawny - 2 szt.; - szafa aktowa - 1 szt.; - szafa aktowa - 1 szt.; - krzesło obrotowe - 2 szt.; - krzesło dostawne - 2 szt.; - sofa rozkładana - 1 szt.; - fotel - 1 szt.; - stolik 60x60x60 - 1 szt.; - toaletka 80x60x74 - 1 szt.; - szafa ubraniowa - 1 szt.; - obudowa lodówki - 1 szt.; - lodówka - 1 szt.; - szafka socjalna / na TV - 2 szt.; - krzesło dostawne - 1 szt.; - biurko gabinetowe - 1 szt.; - przystawka - 1 szt.; - kontener - 1 szt.; - stół - 1 szt.; - stolik - 1 szt.; - witryna - 1 szt.; - szafka aktowa - 2 szt.; - wieniec górny - 1 szt.; - szafa aktowa - 1 szt.; - witryna - 1 szt.; - szafa ubraniowa - 1 szt.; -wieniec górny - 1 szt.; - fotel obrotowy - 1 szt.; - fotel konferencyjny - 8 szt.; - fotel - 2 szt.; - biurko gabinetowe - 1 szt.; - przystawka - 1 szt.; - kontener - 1 szt.; - przystawka konferencyjna - 1 szt.; - szafka aktowa - 2 szt.; - nadstawka - 1 szt.; - nadstawka oszklona - 1 szt.; - wieniec górny - 1 szt.;- szafa ubraniowa - 1 szt.; - wieniec górny - 1 szt.; - szafka z lodówką - 1 szt.; - fotel obrotowy - 1 szt.; - fotel dostawny - 3 szt.; - stół dla stron - 1 szt.; - szafa na ulotki - 1 szt.; - zestaw krzeseł 2-os. - 2 szt.; - zestaw krzeseł 4-os. - 1 szt.; - krzesło dostawne - 6 szt.; - biurko kątowe - 4 szt.; - przegroda z panelem 160 - 2 szt.; - przegroda z panelem 120 - 2 szt.; - kontener dostawny - 4 szt.; - szafa aktowa - 4 szt.; - szafa ubraniowa - 1 szt.; -nadstawka szafy ubraniowej - 1 szt.; - szafka gospodarcza - 1 szt.; - stół dla stron - 1 szt.; - krzesło obrotowe - 4 szt.; - krzesło dostawne - 5 szt.; - biurko kątowe - 4 szt.; -przegroda z panelem 100 - 2 szt.; - kontener dostawny - 4 szt.; - szafa żaluzjowa 100 - 2 szt.; - szafa żaluzjowa 120 - 2 szt.; - szafa aktowa - 3 szt.; - szafa aktowa - 1 szt.; - szafa ubraniowa - 1 szt.; - krzesło obrotowe - 4 szt.; - biurko kątowe - 1 szt.; -biurko proste - 1 szt.; - kontener mobilny - 1 szt.; - kontener dostawny - 1 szt.; - szafa żaluzjowa 100 - 1 szt.; - szafa aktowa - 1 szt.; - szafa-witryna - 1 szt.; - szafa aktowa - 1 szt.; - krzesło obrotowe - 2 szt.; - biurko kątowe - 2 szt.; - przegroda z panelem 100 - 1 szt.; - kontener dostawny - 2 szt.; - szafka żaluzjowa wisząca - 2 szt.; - szafa żaluzjowa 100 - 3 szt.; - nadstawka żaluzjowa 100 - 3 szt.; - szafa aktowa - 4 szt.; -nadstawka aktowa - 4 szt.; - szafa aktowa - 2 szt.; - nadstawka aktowa - 2 szt.; - szafa ubraniowa - 1 szt.; - nadstawka szafy ubraniowej - 1 szt.; - stolik fi 80 - 1 szt.; - krzesło obrotowe - 2 szt.; - krzesło dostawne - 2 szt.; - biurko kątowe z regulacją wysokości - 1 szt.; - biurko kątowe z regulacją wysokości - 1 szt.; - przegroda z panelem 160 - 1 szt.; - kontener dostawny - 2 szt.; - kontener mobilny - 2 szt.; - szafa żaluzjowa z panelem tapicerow. - 2 szt.; - szafa żaluzjowa 100 - 3 szt.; - nadstawka żaluzjowa - 3 szt.; - szafa ubraniowa - 1 szt.; - obudowa sejfu + sejf - 1 szt.; - stolik dla stron - 1 szt.; - tablica ogłoszeń - 1 szt.; - krzesło obrotowe - 2 szt.; - krzesło dostawne - 3 szt.; - szafki kuchenne - komplet - 1 szt.; - lodówka - 1 szt.; - zmywarka - 1 szt.; -płyta ceramiczna - 1 szt.; - zlewozmywak - 1 szt.; - bateria - 1 szt.; - stół - 1 szt.; -krzesło - 6 szt.; - stół konferencyjny - 1 szt.; - medioport - 5 szt.; - zestaw szaf - 1 szt.; - stolik - 1 szt.; - zabudowa - 1 szt.; - lodówka - 1 szt.; - boazeria - 1 szt.; - krzesło konferencyjne - 28 szt.; - ławka - 3 szt.; - ławka - 1 szt.; - krzesło dostawne - 1 szt.; - pomocnik mobilny - 1 szt.; - szafka gospodarcza - 4 szt.; - stolik okolicznościowy - 4 szt.; - fotel - 8 szt.; - szafa półotwarta z nadstawką - 1 szt.;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.14.13.00 - Szafy 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.12.11.00 - Biurka 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIGMA SP. Z O.O., ul. Niemodlińska 87, 45-864 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 351613,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 396798,00
Oferta z najniższą ceną: 396798,00 / Oferta z najwyższą ceną: 414756,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzono na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - Prawo zamówień publicznych, który brzmi: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Przedmiotem zamówienia jest powszechnie dostępna dostawa o ustalonych standardach jakościowych, a wartość szacunkowa przedmiotu zamówienia wynosi 91 589,95 euro, czyli jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 cytowanej w/w ustawy.
INNE PRZETARGI CZARNE
więcej: przetargi CZARNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- BUDOWA/REMONT/WYKOŃCZENIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W NIEGOWIE
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- Dostawa mebli do Oddziału Okręgowego NBP w Kielcach
- Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Dostawa mebli biurowych
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.