To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-20
Kraków: Wykonanie mebli na potrzeby Centrum Obsługi Ruchu Turystycznego w Krakowie
Numer ogłoszenia: 257485 - 2010; data zamieszczenia: 20.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243297 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4249650, faks 012 4249652.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie mebli na potrzeby Centrum Obsługi Ruchu Turystycznego w Krakowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mebli, części stałych zabudowy oraz innych elementów wyposażenia na potrzeby Centrum Obsługi Ruchu Turystycznego, ul. Powiśle, Kraków (CORT), zgodnie z zestawieniem wyposażenia stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz projektem stanowiącym załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie mebli zgodnie z projektem, ich montaż w CORT oraz udzielenie gwarancji na wykonane meble na okres 36 miesięcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.17.00.00 - Meble sklepowe 39.11.31.00 - Fotele 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRAN - SOFT A. I G. CHAŁUPCZAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GRAN - SOFT A. I G. CHAŁUPCZAK SPÓŁKA JAWNA
- Gran-Soft A. i G. Chałupczak Spółka jawna, ul. Polonijna 1, 30-668 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 315000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 261848,60
Oferta z najniższą ceną: 261848,60 / Oferta z najwyższą ceną: 442908,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej do budynku dyspozytorni pętli Pleszów
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
- Obsługa Zamawiającego w zakresie sukcesywnej rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych realizowanych na terenie Polski oraz poza jej granicami w latach 2025-2026
- "Spawacz TIG - kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) stali zwykłej i nierdzewnej" wraz z egzaminem
- Dostawy radiofarmaceutyków i odczynników
- Remont sal laboratoryjnych i wykładowych nr 13, 102, 118, 119,218 i 218b w pawilonie A-1 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-468/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A
- Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Czarnocin - etap I
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku Starostwa Powiatowego w Bochni w zakresie budowy windy zewnętrznej oraz dostosowania obiektu do obowiązujących przepisów pożarowych
- Zakup wraz z dostawą, wniesieniem i montażem mebli dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego przy ul. Dalekiej 11a
- Dostawa wraz z montażem wykładziny dywanowej oraz 164 sztuk foteli kinowych w Kinie "Gwiazda" w Kętrzynie
- Modernizacja części Przychodni Rejonowo - Specjalistycznej Nr 2 w Myszkowie przy ul. Partyzantów 21 na potrzeby Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej.
więcej: Fotele »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.