Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-29
Skórcz: dowóz uczniów do szkoły
Numer ogłoszenia: 257480 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Publicznych , ul. gen. Hallera 7A, 83-220 Skórcz, woj. pomorskie, tel. 058 5824721, faks 058 5824721.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dowóz uczniów do szkoły.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz dzieci szkolnych w okresie od 01.09.2009 do 25.06.2010 z miejscowosci : Kreanek, Boraszewo, Mieliczki, Ryzowie, Wielbrandowo, Wybudowanie Wielbrandowskie do Zespołu Szkół Publicznych w Skórczu. Zamówienie obejmuje dwa pojazdy: pojazd o ilości miejsc 21 (ok.2200 km) i pojazd o ilości miejsc 15 (ok. 19190 km), miesięcznie średnio 2139 km.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalnosci lub czynnosci, jeśli ustawy nakładaja obowiązek posiadania takich uprawnień, posiada licencję na wykonanie transportu drogowego a zakresie przewozu osób autobusami, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujacy potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: nie spełniaja warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawo zamówień publicznych, podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art 24 ust.1 PZP, wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postepowania, lub posługiwali sie w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynnosci chyba, że udział tych wykonawcóww postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, nie złozyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzajacych spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP, nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli : jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, zawiera omyłki rachunkowe w obliczaniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 PZP, lub błędu w obliczeniu ceny, wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczaniu ceny, jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznajesię za odrzuconą.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają sie następujące dokumenty i załączniki: formularz ofertowy, oświadczenie, wzór umowy, inne dokumenty. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalnosci lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP składa następujace dokumenty:aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestry lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert;dokumenty potwierdzajace posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składajacych ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne; oswiadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 PZP; Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeśli ustawy nakładaja obowiazek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalnosci gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; posiada licencje na wykonanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób autobusami, wykaz wykonanych usług w okresie 3 lat, wykaz niezbednych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywania przez nich czynności; polisa..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skorcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Publicznych 83-220 Skórcz ul Hallera 7A pok. księgowość.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Publicznych 83-220 Skórcz, ul. Hallera 7A pok. sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 14.09.2009.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja w 2026 roku obozów terapeutyczno-rekreacyjnych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych
- Wynajem autokaru z kierowcą w terminie 21.01.2026 r. na trasie Warszawa - Sokołów /k. Warszawy - Warszawa
- Organizacja wyjazdów na zajęcia edukacyjne dla uczestników projektu "Kompetencje na + w Sercu Kaszub"
- Obsługa konferencji YoungChem 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





