Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-21
Łódź: Dostawa elementów umundurowania oraz identyfikatorów służbowych
Numer ogłoszenia: 257328 - 2007; data zamieszczenia: 21.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska w Łodzi, ul. Kilińskiego 81, 90-119 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 2502232, fax 0-42 2502200.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazmiejska.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów umundurowania oraz identyfikatorów służbowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania strażnika miejskiego oraz identyfikatorów służbowych w ilości: 1) Zadanie nr 1 - dostawa skarpet: a) skarpety letnie - 900 par, b) skarpety zimowe - 900 par; 2) Zadanie nr 2 - dostawa czapek: a) czapka zimowa - 450 szt., b) czapka letnia - 250 szt., c) czapka dziana - 450 szt.; 3) Zadanie nr 3 - dostawa ocieplaczy - 450 szt.; 4) Zadanie nr 4 - dostawa bielizny zimowej - 450 kpl; 5) Zadanie nr 5 - dostawa kurtek uniwersalnych - 250 szt.; 6) Zadanie nr 6 - dostawa butów - 450 par; 7) Zadanie nr 7 - dostawa swetrów - 250 szt.; 8) Zadanie nr 8 - dostawa rękawic zimowych - 250 par; 9) Zadanie nr 9 - dostawa pasów głównych oficerskich - 200 szt.; 10) Zadanie nr 10 - dostawa mundurów specjalnych - 450 kpl; 11) Zadanie nr 11 - dostawa kamizelek operacyjnych - 250 szt.; 12) Zadanie nr 12 - dostawa koszulek typu T-SHIRT - 1800 szt.; 13) Zadanie nr 13 - dostawa pagonów( dystynkcji) - 300 kpl; 14) Zadanie nr 14 - dostawa identyfikatorów służbowych - 200 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.00.00.00 - Ubrania i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki Oryginalny kod CPV: 17.28.11.30 - Skarpety Kod CPV wg słownika 2008: 18.31.70.00 - Skarpety Oryginalny kod CPV: 18.44.33.20 - Czapki Kod CPV wg słownika 2008: 18.44.33.20 - Czapki Oryginalny kod CPV: 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia Kod CPV wg słownika 2008: 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia Oryginalny kod CPV: 18.31.00.00 - Bielizna Kod CPV wg słownika 2008: 18.31.00.00 - Bielizna osobista Oryginalny kod CPV: 18.22.32.00 - Kurtki Kod CPV wg słownika 2008: 18.22.32.00 - Kurtki Oryginalny kod CPV: 19.31.50.00 - Buty Kod CPV wg słownika 2008: 18.81.50.00 - Buty Oryginalny kod CPV: 17.28.21.30 - Swetry Kod CPV wg słownika 2008: 18.23.53.00 - Swetry Oryginalny kod CPV: 18.51.10.00 - Rękawice lub mitenki skórzane Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.44.00 - Rękawiczki z jednym palcem Oryginalny kod CPV: 18.51.21.00 - Paski Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.50.00 - Paski Oryginalny kod CPV: 18.13.34.00 - Mundury bojowe Kod CPV wg słownika 2008: 35.81.20.00 - Mundury bojowe Oryginalny kod CPV: 18.13.15.00 - Kamizelki bezpieczeństwa Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.34.30 - Kamizelki bezpieczeństwa Oryginalny kod CPV: 18.33.00.00 - Koszulki Kod CPV wg słownika 2008: 18.33.10.00 - Koszulki Oryginalny kod CPV: 18.42.00.00 - Dodatki odzieżowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.00.00 - Dodatki odzieżowe Oryginalny kod CPV: 28.52.00.00 - Wyroby metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.91.36.00 - Śruby napędowe do statków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym niniejszą procedurą przetargową, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia składają wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 - 4, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazmiejska.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 90 - 119 Łódź, ul. Kilińskiego 81, pok. nr 25.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2008 godzina 10:00, miejsce: 90 - 119 Łódź ul. Kilińskiego 81, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa skarpet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skarpety z przędzy bawełnianej w kolorze ciemnogranatowym w ilości: 1) skarpety letnie 900 par, 2) skarpety zimowe - 900 par..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.28.11.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. JAKOŚĆ - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa czapek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czapek w ilości: 1) czapka zimowa typu baseball w kolorze ciemnogranatowym z ociepleniem - 450 szt. 2) czapka letnia typu baseball w kolorze ciemnogranatowym - 250 szt., 3) czapka dziana typu dokerka w kolorze ciemnogranatowym - 450 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa ocieplaczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ocieplacz - bezrękawnik, tkanina zewnętrzna 100% poliester, pikowany od wewnątrz, w kolorze ciemnogranatowym - 450 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa bielizny zimowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna zimowa - męska i damska, w skład kompletu wchodzą podkoszulka z długim rękawem (golf) i getry, wykonana w 100% z bawełny, w kolorze ciemnogranatowym - 450 kpl.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.31.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa kurtek uniwersalnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurtka uniwersalna - krótka, w kolorze ciemnogranatowym, z dopinaną na zamek błyskawiczny podpinką, podpinka w rękawach, na zewnątrz naszyte dwie dolne kieszenie z patkami zapinanymi na rzepy, u góry na wysokości lewej piersi uchwyt na identyfikator, kołnierz wykładany z kapturem przeciwdeszczowym chowanym w kołnierzu, zapinana na zamek błyskawiczny kryty listwą zapinaną na rzepy, wykonana z tkaniny nieprzemakalnej, odpornej na eksploatację w trudnych warunkach atmosferycznych - 250 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa butów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buty wysokie (tzw. trzewiki desantowca) - typu Grom, wykonane z naturalnej skóry licowej w kolorze czarnym, w połączeniu z tkaniną impregnowaną typu Cordura, wnętrze nieocieplane, cholewki wysokie, podeszwa wulkanizowana w kolorze czarnym z bieżnikiem antyelektrostatycznym i antypoślizgowym, odporna na ścieranie, oleje i smary, klejona i dodatkowo przyszyta do buta, system szybkiego sznurowania - 450 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.31.50.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa swetrów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sweter - w serek, kolor ciemnogranatowy, wykonany z przędzy z zawartością min. 50% wełny - 250 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.28.21.30-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa rękawic zimowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice wykonane ze skóry naturalnej w kolorze czarnym, wkład ocieplający z podszewki dzianinowej - 250 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.51.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa pasów głównych oficerskich.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pas wykonany z licowej, naturalnej skóry w kolorze czarnym, zapinany na klamrę z dwoma trzpieniami i knopik - 200 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.51.21.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa mundurów specjalnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mundur składający się ze spodni i bluzy, w kolorze ciemnogranatowym, z tkaniny typu Frontiera 150 RIPSTOP WDP-OLF o składzie materiałowym 50 % bawełna, 50% poliester, gramatura 245 g/m2 - 450 kpl.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.34.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa kamizelek operacyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kamizelka koloru czarnego, na siatce, elementy naszyte na siatce wykonane z tkaniny typu Cordura (100 % poliamid), wielofunkcyjna, zapinana na zamek błyskawiczny kryty klapą zapinaną na zatrzaski - 250 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.15.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa koszulek typu t-shirt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszulka wykonana z tkaniny stabilizowanej o składzie materiałowym bawełna 100 %, gramatura 180 gr/m2, kolor ciemnogranatowy - 1800 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa pagonów (dystynkcji).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pagony - nakładki z dystynkcjami, kolor ciemnogranatowy, 1 komplet składa się z 2 sztuk nakładek - 300 kpl.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa identyfikatorów służbowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Identyfikatory - wykonane z blachy mosiężnej, grawerowany nr służbowy i nazwa miasta oraz tłoczony stylizowany wizerunek orła w koronie - 200 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostosowanie przestrzeni w bibliotece w celu przygotowania zaplecza socjalnego dla studentów korzystających z CIB w trybie całodobowym w budynku przy ul. Muszyńskiego 2
- Termomodernizacja budynku G w SP ZOZ MSWiA w Łodzi przy ul. Północnej 42 - powtórka
- Dostawa inkubatorów w ramach realizacji projektu: PRU UMED - Poprawa warunków studiowania w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi, poprzez budowę, rozbudowę, modernizację i doposażenie obiektów Uczelni...
- 144/TP/ZP/U/2025 usługa odśnieżania terenów zewnętrznych we wszystkich obiektach USK nr 2 w Łodzi oraz lądowiska dla śmigłowców w Łodzi przy ul. Żeromskiego 113
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb WORD w Łodzi, Oddział Terenowy w Skierniewicach
- " Dostawa agregatów prądotwórczych zamontowanych na specjalistycznych przyczepach transportowych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi".
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakupy bieżące w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa umundurowania służbowego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby KM PSP w Lublinie z podziałem na części
- Dostawa ubrań specjalnych oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wejherowie
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa odzieży roboczej
- "Dostawa bielizny termoaktywnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu." MT.2370.47.2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





