Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-08
Szczecin: WYKONANIE USŁUGI DRUKU I DOSTAWY ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ PROJEKTU POZNAJEMY PRZYRODĘ
Numer ogłoszenia: 257301 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Kultury i Sportu "Prawobrzeże" , ul. Seledynowa 91A, 70-781 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4631744, fax. 091 4631744.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prawobrzeze.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundacja, organizacja pozarządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUGI DRUKU I DOSTAWY ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ PROJEKTU POZNAJEMY PRZYRODĘ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi składu, druku i dostawy plansz edukacyjnych oraz projektu, składu, druku i dostawy poradnika według następującego zestawienia: Plansze edukacyjne wraz z teczką (800 zestawów składających się z 6 plansz) 1.Format B1 (100 x 70 cm) 2.Papier 350 gram, kreda, dwustronnie, dwukrotnie laminowana 3.Kolorystyka 4/2, 4.Objętość obustronna 5.Nakład - 800 zestawów składających się z 6 plansz 6.Wydanie w języku polskim 7.Skład, druk i dostawa w terminie maksymalnie do 15 dni roboczych licząc od dnia protokolarnego przekazania przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia (teksty w plikach MS Word, PDF, zdjęcia w formie elektronicznej lub papierowej). 8.Opracowanie elementów graficznych. 9.Teczka - 800 sztuk - do każdego zestawu plansz, opatrzona wizualizacją projektu (kolor 4/0), z uchwytem, sztywna 10.Każda plansza z uchwytem umożliwiającym powieszenie planszy 11.Dostawa w paczkach zestawy popakowane w teczki - do siedziby Zamawiającego. Poradnik 1.Format A5 2.Ilość stron 40 3.Papier kreda 115-120 gram 4.Kolorystyka 4/4 5.Objętość obustronna 6.Nakład 5 000 egz. 7.Wydanie w języku polskim 8.Projekt, skład, druk i dostawa w terminie maksymalnie do 15 dni roboczych licząc od dnia protokolarnego przekazania przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia (teksty w plikach MS Word, PDF, zdjęcia w formie elektronicznej lub papierowej). 9.Opracowanie elementów graficznych. 10.Dostawa w paczkach do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, wymaganych specyfikacją..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, następujących dokumentów: 1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego treść stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę usługi odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający żąda: 1.dołączenia do oferty opisu przedmiotu zamówienia (zgodnie z załącznikiem od nr 1a do SIWZ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IX składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku wykonawców (dotyczy również spółek cywilnych) do oferty winni załączyć: dokument pełnomocnictwa, gdyż w tym przypadku ofertę złożyć można jedynie przez pełnomocnika, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Wykonawca może dołączyć umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (minimalna treść umowy wskazana jest w rozdziale XIII pkt 11 niniejszej SIWZ) do oferty lub przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeśli złożona oferta została uznana za najkorzystniejszą przez Zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prawobrzeze.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Kultury i Sportu Prawobrzeże, 70-781 Szczecin, ul. Seledynowa 91A.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Fundacja Kultury i Sportu Prawobrzeże, 70-781 Szczecin, ul. Seledynowa 91A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt został dofinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlano-instalacyjnych, napraw, wymiany i usuwanie awarii w zasobach własnych i zarządzanych przez Szczecińskie TBS Spółka z o.o. w rejonie lewobrzeża - część 2
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: przebudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania kamienicy zlokalizowanej przy ul. S. Więckowskiego 5
- TESTY I PCR - IV TURA
- Wykonanie punktu widokowego, przy ul. Górskiej na działkach 11/12 i 11/5 obrębu 3073 w Szczecinie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Stabilizacja szyn w tunelach płyt prefabrykowanych "systemu węgierskiego" w ul. Wyszyńskiego.
- Dostawa sprzętu medycznego II na potrzeby Szczecińskiego Centrum Zdrowia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie drukowania pozycji wydawniczych dla Politechniki Łódzkiej
- WYDRUK I DOSTAWA KALENDARZY NA ROK 2026.
- Druk publikacji
- Wydruk oraz dostawa wraz z wniesieniem nakładu publikacji pt. "Jasna sprawa! Przewodnik po systemie wsparcia dla dorosłych osób z niepełnosprawnościami w powiecie krotoszyńskim"
- Wykonanie usługi poligraficznej wraz z dostawą dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli
- Wykonanie usługi drukowania wydawnictwa "Nostalgia. Poszukiwacze gasnących gwiazd"
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.