eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żydowodostawy owoców i warzyw

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-09

Żydowo: dostawy owoców i warzyw
Numer ogłoszenia: 257276 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 296681 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Gębarzewie, Gębarzewo, Żydowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 4292300, faks 061 4262453.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy owoców i warzyw.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje dostawy do siedziby Zamawiającego w szacunkowej wielkości: Lp. Nazwa przedmiotu Ilość (kg) Główny słownik zamówień CPV 1. Buraki czerwone 9 510 03221100-7 2. Cebula 8 935 03221113-1 3. Fasola 1 377 03221210-1 4. Groch połówki 1 150 03221220-4 5. Jabłka 5 861 03222321-9 6. Kalafior 2 577 03221420-6 7. Kapusta biała 9 232 03221410-3 8. Marchew 18 858 03221112-4 9. Ogórek świeży 1 642 03221270-9 10. Pieczarki 878 03221260-6 11. Pietruszka 7 202 03221110-0 12. Pomidory 4 755 03221240-0 13. Por 1 383 03221000-6 14. Seler 7 583 03221110-0 15. Cytryny 129 03222210-8 16. Kapusta kiszona (opakowanie do 30 kg) 8 476 15331142-4 17. Ogórki kiszone (opakowanie do 30 kg) 3 717 15331400-1 18. Banany 165 03222111-4 19. Pomarańcza 129 03222220-1 20. Ziemniaki 127 276 03212100-1 Warunki wymagane związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, jakie powinien spełniać wykonawca: - artykuły muszą spełniać parametry jakościowe wynikające z Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub z Polskich Norm, - zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, jednolitego gatunku i kształtu, wolny od wad eliminujących go ze spożycia, o terminie przydatności do spożycia pozwalającym na przechowywanie przez okres co najmniej 2 tygodni, - dostawy następować będą partiami, zgodnie ze sukcesywnie składanymi zamówieniami częściowymi, szczegółowe ilości dostaw na każdy dzień określi zamawiający telefonicznie z 48 godzinnym wyprzedzeniem. Przy dostawie ziemniaków jednorazowa dostawa wyniesie ok.2-3 ton, - dostawa musi być zrealizowana 2 razy w tygodniu, w ciągu 48 godzin od złożenia telefonicznego lub pisemnego zamówienia, dostawy realizowane są w godzinach od 9.00 -12.00 do magazynu żywnościowego na terenie jednostki, - samochód dostawczy musi spełniać wymagania sanitarne i HACCP zgodnie z obowiązującymi przepisami, - Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania korekt zamawianych ilości poszczególnych asortymentów w zależności od bieżących potrzeb zakładu, - ustala się następujący sposób zmiany cen: na dzień otwarcia ofert dokonuje się obliczenia wskaźnika zmiany cen Wzc dla poszczególnych asortymentów z formularza cenowego wybranej oferty, przez porównanie ceny zawartej w formularzu cenowym do średniej ceny hurtowej Ch z Wielkopolskiej Giełdy Rolno - Ogrodniczej SA, publikowanej w Internecie, według wzoru: W zc = cena oferenta za 1 kg : średnia cena giełdowa za 1 kg W dniu dostawy towaru Dostawca będzie zobowiązany przeliczyć cenę średnią Ch z Wielkopolskiej Giełdy Rolno - Ogrodniczej, obowiązującą w danym dniu przez wskaźnik dla danego artykułu Wzc według wzoru: cena zakupu = W zc x Ch - do każdej dostawy musi być dołączona faktura..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.0 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 166428.85 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa KOKOTT Elżbieta i Roman Kokott, ul. Lecha 13, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 166428.85
  • Oferta z najniższą ceną: 166428.85 oferta z najwyższą ceną: 197524.09
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.