eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDOSTAWA SPRZĘTU I OSPRZĘTU INFORMATYCZNEGO NA POTRZEBY SĄDU OKRĘGOWEGO W RZESZOWIE - II.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-20

Rzeszów: DOSTAWA SPRZĘTU I OSPRZĘTU INFORMATYCZNEGO NA POTRZEBY SĄDU OKRĘGOWEGO W RZESZOWIE - II.
Numer ogłoszenia: 257257 - 2010; data zamieszczenia: 20.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Rzeszowie , Pl. Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8756200, faks 017 8756299.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://rzeszow.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU I OSPRZĘTU INFORMATYCZNEGO NA POTRZEBY SĄDU OKRĘGOWEGO W RZESZOWIE - II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.I.3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i osprzętu informatycznego na potrzeby Sądu Okręgowego Rzeszowie i obejmuje :
- Zestaw komputerowy -3 szt,
- Drukarka laserowa sieciowa dla WKW w Rzeszowie-13 szt,
- Drukarka kodów kreskowych dla WKW w Rzeszowie - 4szt,
- Przełącznik KVM (Konsola KVM) dla SR w Dębicy - 1 szt
- Zasilacz awaryjny (UPS) dla SR w Łańcucie -1 szt,
- Switch dla SO w Rzeszowie -1 szt,
- Serwer dla SO w Rzeszowie -1 szt.
II.1.3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 7 do niniejszej SIWZ pn. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Od Wykonawców oczekuje się starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia. Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego w SIWZ wymaga potwierdzenia wszystkich minimalnych parametrów i konfiguracji oraz innych wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczących przedmiotu zamówienia poprzez wypełnienie formularza SPECYFIKACJA TECHNICZNO-CENOWA DOSTAWY, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oryginał w/w formularza, sporządzony w języku polskim, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę.
II.1.3.3 Dodatkowo w celu potwierdzenia, że oferowane przez wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów wymienionych w Załączniku nr 7 do SIWZ:
a/ dokumentu - Certyfikatu jakości ISO 9001:2000 na cały proces produkcji dla producenta sprzętu;
b/ dokumentu - Certyfikatu jakości ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych;
c/ dokumentu - Deklaracji zgodności CE;
d/ dokumentu - potwierdzającego, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom dotyczącym ergonomii pracy i poziomów dopuszczalnego promieniowania monitorów zgodnie z normami TCO 03 i ISO 13406-2;
e) dokumentu potwierdzającego, że oferowany serwer znajduje się na liście Windows Server Catalog i posiada status Designer for Windows dla MS Windows Server 2003 w wersji x86 i x64,
f/ dokumentu - oświadczenia producenta sprzętu wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę, potwierdzającym spełnienie wymogu głośności jednostki centralnej maksymalnie 19dB według normy ISO 9296;
g/ dokumentu - Certyfikatu jakości ISO 14001 systemu zarządzania środowiskiem dla producenta sprzętu.
Dokumenty te stanowią odpowiednio: - zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, ponieważ Zamawiający odwołuje się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich (dotyczy pkt. II.1.3.3.a, II.1.3.3.b ) - zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem (dotyczy pkt. II.1.3.3.g) - zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (dotyczy pkt. II.1.3.3.c, II.1.3.3.d, II.1.3.3.e, II.1.3.3.f, ).
Wykonawca zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. II.1.3.3 może złożyć: - równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego; - inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem. Dokumenty te są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
II.1.3.4. Ilekroć w treści Opisu przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza produkty równoważne i zastrzega sobie prawo (np. w przypadku oferowania sprzętu równoważnego) do przeprowadzenia testów zgodności na zasadach określonych w pkt. II.1.3.6.
II.1.3.5. Przez produkt równoważny dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia rozumie się taki, który w sposób poprawny współpracuje z dedykowanymi programami (aplikacjami) Zamawiającego, a jego zastosowanie nie wymaga żadnych nakładów związanych z dostosowaniem programów (aplikacji) Zamawiającego lub oferowanego przez Wykonawcę produktu równoważnego oraz posiada i realizuje wszystkie funkcjonalności zamawianego sprzętu określone w załączniku Nr 7 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
Oprogramowanie Zamawiającego działa w oparciu o środowisko Windows. II.1.3.6. W przypadku wątpliwości dotyczących spełniania przez oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia (sprzęt lub osprzęt informatyczny), wymagań określonych w SIWZ - zgodnie z zał. Nr 7 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia - Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia oferowanego sprzętu lub osprzętu informatycznego będącego przedmiotem zamówienia do siedziby wskazanej przez Zamawiającego, w celu wykonania stosownych testów. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie Zamawiającego, do bezpłatnego wypożyczenia w ciągu 5 dni na okres co najmniej 3 dni sprzętu lub osprzętu informatycznego zaoferowanego w ofercie przez Wykonawcę. Zamawiający przeprowadzi testy, o których mowa powyżej wg. niżej przedstawionych warunków: - testowanie zaoferowanego sprzętu lub osprzętu informatycznego przeprowadzone będzie przez pracowników Zamawiającego lub przez osobę trzecią (np. osobę / osoby firmy zewnętrznej wybraną przez Zamawiającego (biegłego w rozumieniu art. 21 ust. 4 ustawy - Pzp); - Zamawiający zastrzega sobie prawo do testowania, przewożenia, powierzania sprzętu lub osprzętu informatycznego osobom trzecim celem dokonania stosownych testów, jeśli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny przedmiotu oferty; - Przedmiotem testów będzie kompletny sprzęt lub osprzęt informatyczny (np. zestaw sprzętu składający się ze stacji roboczej i monitora), identyczny z zaoferowanym w przetargu. Taki sprzęt lub osprzęt informatyczny będzie w dalszym postępowaniu traktowany jako wzorcowy. - Sprzęt lub osprzęt informatyczny dostarczony do testów w całości musi spełniać wszystkie wymagania zawarte przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia tj. zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ. Niespełnienie jakiegokolwiek wymagania, o którym mowa w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 7 do SIWZ) po przeprowadzonych testach, będzie znaczyło, że sprzęt lub osprzęt informatyczny zostanie uznany za niezgodny z w/w Opisem przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia wymogu, że oferowane przez Wykonawcę dostawy stanowiące dany przedmiot zamówienia odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ, w pkt II.1.3.3 zostanie dokonana poprzez stwierdzenie spełnia - nie spełnia na podstawie kompletu złożonych przez Wykonawcę dokumentów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.82.00.00 - Serwery .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania przez wykonawcę spełnienia tego warunku, ubiegający się o udział w niniejszym postępowaniu wykonawca musi wykazać poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP ( zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia ( zgodnie z załącznikiem nr 3 ) wg formuły spełnia- nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejszy warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania przez wykonawcę spełnienia tego warunku, ubiegający się o udział w niniejszym postępowaniu wykonawca musi wykazać poprzez : a) złożenie oświadczenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP ( zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonych wraz z ofertą Oświadczeń wg formuły spełnia- nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejszy warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania przez wykonawcę spełnienia tego warunku, ubiegający się o udział w niniejszym postępowaniu wykonawca musi wykazać poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP ( zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia ( zgodnie z załącznikiem nr 3 ) wg formuły spełnia- nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejszy warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania przez wykonawcę spełnienia tego warunku, ubiegający się o udział w niniejszym postępowaniu wykonawca musi wykazać poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP ( zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonych wraz z ofertą Oświadczeń wg formuły spełnia- nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejszy warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania przez wykonawcę spełnienia tego warunku, ubiegający się o udział w niniejszym postępowaniu wykonawca musi wykazać poprzez : złożenie oświadczenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP ( zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonych wraz z ofertą Oświadczeń wg formuły spełnia- nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejszy warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rzeszow.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Rzeszowie, Oddział inwestycji i Remontów, Plac Śreniawitów 3 , 35-959 Rzeszów, p. 42.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Rzeszowie, Oddział Inwestycji i Remontów, 35-959 Rzeszów , Pl. Śreniawitów 3, pokój nr 42..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.